- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Oh ik dacht dat hyperextension heette, of is dat precies hetzelfde
anyway; jammer dat je training niet zo lekker ging, maar je bent wel geweest! Dus dat is hoe dan ook beter dan wanneer je niet was geweest. En jezus, dat paard met gebroken kaak klinkt echt supernaar.
Ik kon op internet alleen de plaatjes vinden, en nooit een benaming. Nu heb ik er zelfs twee haha.
Yeah, dat irriteert me dan zo als het niet lekker gaat. Maar heb deze week ook niet echt mijn week en die pijn met de oefeningen in mijn heup/bil schiet ook echt niet op.
En dat paard, echt heel zielig..
Hij mag geen harde dingen meer eten, alleen nog hooi. en zijn hele mond gaat briek als ie kauwt. Arm ding.---------- Post toegevoegd 17 October 2013 om 10:14 ----------
Het is meer mijn bilspier (Gluteus minumus of maximus).. Noem het voor het gemak altijd maar heup.
Even uitleggen hoe dat gaat
Je pakt de stang vast, en je laat je kont zakken om te gaan liften. Dan kom je omhoog. Die beweging, de druk die dan op die spier komt, kan ik niet hebben, het strekken zegmaar. Weet niet of het zo een beetje duidelijk is.
Zelfde met opstaan, op de fiets opstappen/afstappen e.d. Heel irritant.
Ben er nog steeds niet achter waar het nu van komt, zaterdag weer fysio. En over twee weken naar het ziekenhuis, kijken of ze daar iets voor me kunnen betekenen.

waar in de beweging kreeg je last van je heup dan?

Dus maar gelaten
maar toch!) PR!