AndroidHealthClinic

HillR's trainingslog

Ik zie veel progress!! Goed bezig [emoji1]

Daaaaaamn sexy!! :heart:

wow mooie vooruitgang in centimeters!

(meet jij je biceps niet verkeerd op! lijkt veul meer dan die 27 cm)

Super hoe jij gaat zeg! TOP :thumb:

Goeie cm's kwijt! :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.906
Goodmorning lieve botjebuilders!

Gisteren upperbody getraind! Was lekker zware training. Vandaag rust, ook geen cardio.. aangezien ik last in m'n heup begin te krijgen.. en dat is toch wel een teken dat ik te veel doe :o:rolleyes: Oh well.. gaat ook wel weer over!

UPPERBODY

BOR
1x10x20 opwarmen
1x8x40
1x6x45
1x8x40

Lat pulldown chinupgrip
1x12x20
1x12x25
1x12x30

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Seated cable row
1x12x20
Dropsetje
1x8x25
1x12x15
1x15x5

Waren vooral m'n biceps die echt echt echhhht niet meer wilden

DB flyes
1x4x7

Pijn in voorkant schouder.. ofcourse.. dus geen chest voor mij :rolleyes:

Face pulls
3x10x12,5

Rear shoulder machine
1x8x10
2x10x5

Cable pushdown
3x8x5

DB curl dropset
1x12x7
1x8x5
1x7x3

Toen zat het er al weer op! Pas donderdag weer een workout naar alle waarschijnlijkheid. Moet even kijken hoe mijn heupen (glutes, of welke spieren ook zitten te janken) het doen.. Gelijk deze week maar even afspraak plannen bij de fysio.. geen zin in een ellenlang gezeur.

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Goeie progressie hoor :thumb:
Leuk he andere mensen afbeulen :D
Tijdje terug ook samen met collega getrend en die kon zich de volgende dag amper aankleden :D

Thanks! Ja, is best leuk! En ik ben dan zelf ook wel weer zo dat ik hard m'n best doe.. omdat ik natuurlijk niet p*ssy wil lijken :P

Je gaat goed Sexy :heart:
Komende maand gaan we er nog een schepje (cardio) bovenop doen! :kiss:

Thanks love! Ik zal alles geven ;)

Zeker! :D

Prima resultaat lijkt me!!
.. Hoe doe jij dat, zo veel centimeters in een maand krimpen bij je navel en taille.. :o.
Balen dat je wat kwijt bent bij je biceps, maar als ik het verlies in centimeters in het licht zie van het gewicht dat je kwijt bent, dan lijkt het me een logische conclusie dat het vooralsnog best meevalt met het verlies van spiermassa?
Je bent lekker bezig!!

Thanks Sanne! Ik vind het ook echt bizar hoe snel het daar wegsmelt.. maar alleen maar fijn, mocht ook wel weer. Was wel weer wat chubbier geworden na vakantie en niet trainen enzo. Zal ook groot gedeelte vocht zijn geweest e.d.

In m'n biceps kwijt zijn vind ik niet heel erg.. ook al is dat wel één van de spiergroepen waaraan je tenminste een beetje kan zien dat ik lift. Er komt nu wel veel mooiere definitie in, voorheen leken ze gewoon fat, maar nu heb ik eindelijk een beetje "goeie" armen :o

Ik denk dat het voornamelijk vet is wat ik kwijt ben geraakt! In kracht ga ik niet echt achteruit.. dus je zou zeggen dat het pure vetmassa is wat ik kwijt ben!

Dank Vince!

Ik zie veel progress!! Goed bezig [emoji1]

Thanks medesexierts! :heart:

wow mooie vooruitgang in centimeters!

(meet jij je biceps niet verkeerd op! lijkt veul meer dan die 27 cm)

Dankjewel Nicky! Ja, dit was ontspannen he, zonder aanspanning en pomp enzo. Als ik het niet vergeet zal ik ze binnenkort weer even opmeten met pomp en aanspanning.. Gisteren waren ze ook weer lekker vol en huge :D

Dankjulliewel! Ben ook in tijden niet zo happy geweest met m'n meting! :D

Matige tren... :rolleyes:
j/k :kiss:

• #1.908
leuke foto!
:heart: actiefoto's en jij hebt ook zo'n knap toetje, en dat ook nog tijdens het sporten.
zou ik nu dbb-style no lesbo moeten zeggen??

feli met je PR!

Zit je nou schaamteloos te hitten op m'n meissie? :D

Minder fit komt vast door het cutten.

Leuke pic, eens met Nicky ;)
Punnie is a lucky bastard :D

• #1.913
Flinke bor van 40kg ;)

• #1.915
Goodmorning folks!

Afgelopen vrijdag lowerbody getraind.. niet gelogd.. dus bij deze:

LOWERBODY

Deadlift
1x8x50
1x5x60
1x5x65
1x5x70
1x80 :(

Ik was zo jelly op LM, dat ik de 80 moest proberen.. verder dan 1 x kwam ik niet.

Hatelijk dat mijn grip overigens ook zo slecht is. Had handschoentjes gekocht, maar die zijn natuurlijk weer te groot voor mijn kleine handjes. Binnenkort maar even goedpassende halen.

Frontsquat
1x10x20
1x10x25
1x10x30

Heavy... :rolleyes:

Legextensions
1x10x40
1x10x45
1x8x50 PR

RDL
1x8x30
1x8x35
1x8x40

Hip thrusts
1x10x20
1x10x40
1x7x45

BB gleed van me af bij laatste setje.. fuarkkk wat doet dat zeer. Nu een heel mooi blauw plek :(

Ik merk dat ik lichter moet gaan trainen. Ik wil graag zwaar/zwaarder gaan dan vorige train, maar ik kan het niet handelen. Ik zou eerder m'n trainingen lichter moeten pakken ipv zwaarder willen.. Ik merk gewoon echt dat het me niet lukt.

De volgende trainingen zullen dus wat pussytrainingen zijn, maar in deze cut red ik het gewoon niet op om zwaar te gaan. Voelt voor mij wel alsof ik dan m'n best niet doe.. maargoed :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 08:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:37 ----------

Thanks Hox! Dat zal voorlopig wel even verleden tijd zijn :(

Nou ik vond je train hartstikke sterk :heart:
In tegenstelling tot mijn faaltrain :(

dat dere cut, ken je gevoel :(

Muh, wat een getob met de grip.. Heeft toch effect op je DL uiteindelijk. Goedpassende handschoentjes zullen vast gaan helpen :).
Lekkere frontsquats, en heerlijk PR op de leg extension!
Wat betreft de hip thrust, ik heb standaard de dag na de hip thrust twee blauwe plekjes op mijn heupen, aan elke kant eentje :o. Doe er zo’n rol omheen (die je normaal gebruikt voor de squats), maar alsnog blijft het blauw.. Wie weet gaat er dadelijk wel eelt groeien, ieehhh! :eek:

Begrijpelijk dat lichter trainen je het gevoel geeft alsof je je best niet doet. Ik loop regelmatig tegen hetzelfde aan. Probeer toch naar je verstand te luisteren, zeker omdat je in de cut zit. Denk dat je al trots moet zijn als je aan het eind van de cut niet (of nagenoeg niet) in kracht achteruit bent gegaan. Je lijf moet nog langere tijd mee, op deze manier put je het wellicht ook te snel uit. “Zo lang je je spieren maar prikkelt” vind ik een ontzettend dooddoener, maar het is wel waar :). Als je telkens zwaarder wilt (wat niet lukt en waardoor je dus gefrustreerd raakt) vergroot je ook nog eens de kans op blessures.
Lijkt me dus een goed voornemen om lichter te gaan trainen, je bent hartstikke goed bezig! :)

Sterke train. Succes met je blauw plek :o

1x80 is toch gewoon goed Hillie

Terug
Naar boven