- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
huh wat jelly op mij? oehh..![]()
ik zeg samen deadliften 17 januari![]()

God man.. dat is niet voor me weggelegd.
It hurt like motherfucking hell. 

Nou ik vond je train hartstikke sterk![]()
In tegenstelling tot mijn faaltrain![]()

Muh, wat een getob met de grip.. Heeft toch effect op je DL uiteindelijk. Goedpassende handschoentjes zullen vast gaan helpen.
Lekkere frontsquats, en heerlijk PR op de leg extension!
Wat betreft de hip thrust, ik heb standaard de dag na de hip thrust twee blauwe plekjes op mijn heupen, aan elke kant eentje. Doe er zo’n rol omheen (die je normaal gebruikt voor de squats), maar alsnog blijft het blauw.. Wie weet gaat er dadelijk wel eelt groeien, ieehhh!
Begrijpelijk dat lichter trainen je het gevoel geeft alsof je je best niet doet. Ik loop regelmatig tegen hetzelfde aan. Probeer toch naar je verstand te luisteren, zeker omdat je in de cut zit. Denk dat je al trots moet zijn als je aan het eind van de cut niet (of nagenoeg niet) in kracht achteruit bent gegaan. Je lijf moet nog langere tijd mee, op deze manier put je het wellicht ook te snel uit. “Zo lang je je spieren maar prikkelt” vind ik een ontzettend dooddoener, maar het is wel waar. Als je telkens zwaarder wilt (wat niet lukt en waardoor je dus gefrustreerd raakt) vergroot je ook nog eens de kans op blessures.
Lijkt me dus een goed voornemen om lichter te gaan trainen, je bent hartstikke goed bezig!![]()

bekend gevoelik ga deze week dan ook deloaden...
trots opzij
sterkte met je blauwe plek!
huh wat jelly op mij? oehh..![]()
ik zeg samen deadliften 17 januari![]()
Ik wil ook gewoon sterk zijhijnnnn 
lekkere train hillie!!Gewoon wat vaker DLen je deed een tijd terug wel 100 toch?

Anyway.. Daar gaat je leven dan ineens ja..
.
.
.

Wat een ellende allemaal girl!
Hoop dat je snel weer kunt knallen!

pff kan me helemaal voorstellen dat het moeilijk is om bewust lichter te trainen! Hoelang ben je nu aan het cutten? Al refeed gehouden? Wellicht helpt dat een beetje mee qua kracht.
Een dagban.. Whu.. Wait.. What?!Anyway.. Daar gaat je leven dan ineens ja..
.
Haha, moest erg hard lachen om je spoiler. En je opmerking wat betreft je lat pulldown, zeer herkenbaar.
Wat een gedoe dat dryneedling joh.. Heb het alleen van "horen zeggen", maar heb er inmiddels een aardig schrikbeeld van gekregen.. *mompelt iets over het middel dat het doel heiligt*
Houd in je achterhoofd waar je het voor doet, dan lijd je met een bewust doel.
Enne.. Je zegt dat je rustig aan gaat doen.. Rustig aan is dan ook echt rustig aan he..
Omg, voel me nu echt hypocriet.. Zie mijn recente post in eigen dagboek.. Moet wat bovenlichaam betreft ook even "rustig aan" gaan doen"Rustig aan", wat een giller
Dry needling hoeft niet perse heel pijnlijk te zijn hoor. Ligt een beetje aan de klachten en waar deze zich voordoen. Ik heb een aantal keer in mijn core back en traps/achterkant schouders wat needles gehad. Het was niet echt pijnlijk, meer vervelend met soms een vleugje van genieten zelfs.. Maar dat waren hele andere klachten destijds en ik kan me bij de klachten van Hill heel goed voorstellen dat het killing moet zijn geweest.
dry needling, not even once. beetje in je zenuwen prikken![]()
Hihi, het is een beetje een ellegirl log met wat trainingen hier en daar he
er 
Haha dat zijn we onderhand wel gewend hoorer
Als je net zo hard zou trennen als zeuren zou het wel gaan....![]()

Als je net zo hard zou trennen als zeuren zou het wel gaan....![]()

something else