kamikaza zei:
hehe ik dacht al dat ik in de naam een fout maakte, maar geloof ik me ik zou juist heel graag willen deadliften/squaten als ik hoor dat het een hele goeie oefening is. Maar het zit namelijk zo die sportschool waar ik nu bij zit , heb ik er nog nooit iemand zien deadliften of squaten. Het is daar dan ook niet gebruikelijk. En de instructeurs zouden het waarschijnlijk niet toestaan. Het is namelijk niet echt een "hardcore" sportschool, maar meer het type van waar er veel huisvrouwen etc ook binnen komen wandelen. De andere dingen zijn opzich wel allemaal goed.
Edit: Ik moet even wat bekennen hehe, ik heb sinds zaterdag me weer bij deze sportschool ingeschreven. Ik ben daar 1 jaar lid geweest, maar ik was er opzich wel tevreden over dus besloot ik me weer in te schrijven aangezien me contract dus verlopen was. Nu is dit het geval, ik kan vanaf 1 juli weer trainen daar, nu zat ik dus te denken om op 1 of andere manier toch af te zeggen , maar ik weet niet of dat mogelijk is ? en dan alsnog naar een andere sportschool te gaan , waar deze oefeningen wel worden gedaan en waar het wat serieuzer is?
Beste Kamikaza,
Ik zit ook niet bij wat jij noemt een hardcore sportschool.
Maar het type sportschool wat jij beschrijft,
sterker nog er komen alleen maar vrouwen.
Enne ik zal je uit de droom halen,er word gesquat en gedeadlift.
en hoe weet jij of de instructeurs dat wel of niet toe
zullen staan??Heb je het al geprobeert dan.
Als er matrialen voor aanwezig zijn gewoon doen.
Het is jouw lichaam en jouw training

?
Bij ons op de sportschool kan je bv niet bankdrukken.
Ze hebben wel die smithmachine om te squatten.
Deadliften heb ik met 2 halters dan maar gedaan.
Ik hoor net dat je die ook aan die smithmachine kan doen
Morgen ga ik die gelijk proberen.
Ook ik denk er over om als mijn contract afloopt verder te gaan kijken voor een andere sportschool.
Omdat er maar heel weinig vrouwen komen die echt fanatiek trainen.
Ik vind het leuker om tussen vrouwen te staan
die ook fanatiek zijn.
De meesten komen omdat de dokter of fysio dat gezegd heeft.
Of voor de gezelligheid en voor de lol.
Is natuurlijk belangrijk maar het is niet alleen de fun
ik wil ook graag resultaat zien.
En die zal ik zien daar zorg ik wel voor.......