JvR90
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 220
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
Ziet er vaag uit. Kan altijd ff proberen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train ze nog niet zo lang idd 2 x per week volop en wat mij betreft mag elke hotemetoot die beweerd dat schouders een week moeten rusten de cel in.
Misschien eens over een jaar foto's posten van m'n nieuwe t**ten, want dat er een revolutionaire verandering merkbaar is is wel duidelijk. Heb sides zelfs 3 x per week gedaan.
Als je naar turners kijkt vraag je je ook af waarom wij zo royaal zijn met rust.
weet niet hoe zij trainen.. ben zelf gaan kijken naar Olympische lifters.. trainen paar uur per dag. 6 dagen op rij back squat in de ochtend, front squat in de avond.. dan moet 3 keer schouders ook mogelijk zijn
waarom ben je terug gegaan naar 2 keer per week?
train zelf alles 3 keer per week, maar ik juice momenteel (ook clean doe ik alles 3 keer)
wel een idee om 3 keer per week side raises te doen!
doe momenteel alleen presses
Ik vrees dat diegenen die 3 x per week hun schouders trainen in de toekomst gaan af te rekenen krijgen met overbelastingsblessures.
Voor dat het traditie werd om ze 1 x per week te trainen vielen de builders als vliegen aan schouderblessures.
En ik weet wel als je jong bent lijkt dit een 'ver van mijn bed show', maar als je wat jaren traint volgens zo'n systeem komt de miserie imo.
met borst en rug pak je ze ook alIk vrees dat diegenen die 3 x per week hun schouders trainen in de toekomst gaan af te rekenen krijgen met overbelastingsblessures.
Voor dat het traditie werd om ze 1 x per week te trainen vielen de builders als vliegen aan schouderblessures.
En ik weet wel als je jong bent lijkt dit een 'ver van mijn bed show', maar als je wat jaren traint volgens zo'n systeem komt de miserie imo.
Train ze nu ook 3x pw. Gaat lekker hoor.

Zolang ik geen pijn krijg blijf ik zo trainen. Heb tijden geleden een schouders blessure gehad en toen trainde ik ze 1xpw. Maar ik doe dan ook maar 1schouder oefening (fb), dus tot failure e.d. trainen doe ik sowieso niet.Natuurlijk, ging bij mij ook lekker tot ik gestopt werd door tendinitis. Er is geen twijfel dat op de lange duur drie keer je schouders trainen leid tot overbelasting.
Daarbij kan je beter 1 x met volle intensiteit trainen, dat levert minstens even goede resultaten op dan drie maal per week...en het spaart de schouders!
Maar, zoals ik al zei, teveel trainen is een typische fout van de jeugd, ik heb me er vroeger ook schuldig aan gemaakt.
Uiteindelijk begrijp je: less is more!
Zulke die vaak worden herkent als 'gebruikerskoppen'.

Ik zal wel zien hoe dit verloopt.Minder doen omdat je gedwongen wordt heeft weinig te maken met deloaden. Deloaden is plannen en niet zomaar doorgaan zolang het goed gaat.