Fitness Seller

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168

el smurfo

Huge Freak
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Ik weet dat het een dom topic lijkt maar het is even voor mezelf dus ignore it or do the poll.

hoe hoger het cijfer hoe meer je haar haat

0,00000000000000000000000000000000000000000000000000

What the ****... ?

Op schaal van o tot 10, waarbij 0= totaal niet haten en 10 = haten tot de dood.

0!

Soms enerverend omdat ze vaak zaagt, maar haten ? No way!

ik haat me moeder niet en me vader ook niet.

Heb 7 gestemd, had verkeerd gekeken haha

ik heb 2 gestemd.

@TS Heb 'es een beetje respect voor je ouders dwaas. Zonder hun was jij er nu niet. Als je issues met je moeder hebt, schrijf er dan maar over in je dagboek.

och, iedereen heeft zijn ouders wel eens gehaat, vaak zelfs om de domste redens.
Het is alleen maar een probleem als je er een jaar later nog niet overheen bent

• Topic Starter Topic Starter
@TS Heb 'es een beetje respect voor je ouders dwaas. Zonder hun was jij er nu niet. Als je issues met je moeder hebt, schrijf er dan maar over in je dagboek.

dwaas? sry djoet maar waarmee denk jij je te moeien als je ook maar 1 sikkepit afwist van mijn situatie zou je hard wegrennen en maken dat je ontvoerd werd door aliens om te ontsnappen aan mijn moeder en ik kan VEEEEL verdragen!! maar dus echt VEEEEEEEEEEEEL daarom dat ik ook zei in de topicstart "ignore dit topic or do the poll"

dwaas? sry djoet maar waarmee denk jij je te moeien als je ook maar 1 sikkepit afwist van mijn situatie zou je hard wegrennen en maken dat je ontvoerd werd door aliens om te ontsnappen aan mijn moeder en ik kan VEEEEL verdragen!! maar dus echt VEEEEEEEEEEEEL daarom dat ik ook zei in de topicstart "ignore dit topic or do the poll"

Ik wil graag weten wat er aan de hand is, PM? ;)

een 3 ^^ ik mag er nog thuis wonen+ze zorgt een beetje voor me nu ik in de lappenmand zit.... maar soms Grrrrr irri :p

je moeder haten is voor mietjes en pubers.

Dergelijk problemen ga je toch nie hier aan de grote klok hangen op het forum ofwel ?:rolleyes:

grow up

Meest onnozele poll ooit.

Lol, verder alles goed smurfo?

Niet, af en toe wel word ik weleens boos, maar komt niet in de buurt van haten.

Wat voor een topic is dit. Hoe kunnen jullie je eigen moeder haten. Zij heeft je op de wereld gebracht, een beetje respect mag wel!

Terug
Naar boven