AndroidHealthClinic

Hoe hard haat jij je moeder?

Peiling Peiling hoe hard haat jij je moeder?

• 10 (ik haat haar uit de grond van mijn hart)

Stemmen: 10 6,0%
  • 9

Stemmen: 2 1,2%
  • 8

Stemmen: 0 0,0%
  • 7

• 6

Stemmen: 5 3,0%
  • 5

• 4

Stemmen: 3 1,8%
  • 3

Stemmen: 17 10,1%
  • 2

Stemmen: 17 10,1%
  • 1 (ik zie haar doodgraag

Stemmen: 110 65,5%

• Totaal stemmers
    168
Ik haat haar niet, de moeder zoon band is er vanaf jongere leeftijd niet meer geweest. Ik was op een gegeven moment meer de verzorger, wat op een gegeven moment ook al wat jaar duurde. De relatie was al zodanig verdoet, ik beschouw haar dan ook meer als biologische moeder. En is ze de moeder van mijn kleinere broertje en zusje, maar verder heb ik weinig met haar. Qua persoonlijkheid is zij verder ook niet iemand waar ik uit mezelf mee zou omgaan.

Haten? Nee.... daar is zij ook gewoon mens voor. :)

Ik haat haar uit grond van mij hart.

'T is een schat van een wijf.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik haat eigenlijk vnl. el_smurfo's moeder. Als die doos nu eens wat vaker een deftige beurt zou krijgen, zou ze wellicht eens normaal doen. De t**f.

Verder is ze zo dik dat, als ze een gele jas aan zou doen, iedereen 'TAXI!' zou gaan roepen als ze voorbij loopt. Ook is ze zo lelijk dat Verdonk alléén voor haar een uitzondering zou maken in een anti-burqa wet. Gadver.

en dan te bedenken dat ze nakomelingen heeft.... Post-natale abortus, dát heeft ze nodig.

:D

ik heb ondertussen uitgepluisd waarom El Smurfo dit topic heeft aangemaakt.
Op een dag kwam hij thuis van de winkel waarop zijn moeder zei dat hij lelijke kleren heeft gekocht. El Smurfo kon dit niet verkroppen en heeft dan maar besloten een haat topic te maken tegen zijn mama

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Terug
Naar boven