franckylanssens
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee vandaar in de topicstart "ignore dit topic of doe de poll" ook.. ik kan wel vaag zeggen dat ze mij het leven tot een hel maakt en daar echt de kinderachtigste en belachelijkste dingen voor doet, constant de dreigingen en me zo snel mogelijk het huis uit wil al kan ik dat financieel nog niet aan dus weiger ik dat en het enige wat ze dus nu doet is het leven zo hard mogelijk maken voor mij met alle middelen die ze tot haar beschikking heeft en zelfs leugens vandoen.. en dit is niet deze week begonnen ofzo maar is al een proces dat begon 2 jaar geleden toen ik zelfs nog naar school ging. Ik heb al alles geprobeerd en zelfs de meest voorbeeldigste zoon spelen die alles doet voor zijn mama is een hopeloze belofte die je jezelf wijsmaakt in de hoop dat het zou kunnen beteren.

Waarom dat? Ik zou alle redenen moeten hebben om iemand te haten. Maar in plaats daarvan sta ik boven deze man. En dan mag jij persoonlijk met een beter verhaal dan de mijne komen....
kijk, 90% van de moeders hebben een oerinstinct om op de best mogelijke manier voor hun kinderen te vechten, hen onvoorwaardelijke liefde en warmte te geven, een zekerheid en geborgenheid die nooit weg zal vallen in de ogen van het kind.
Sommige moeders, meestal zelf aardig getraumatiseerd in hun jeugd, verliezen dat instinct. De drang naar controle over zichzelf en hun omgeving elimineert elke vorm van natuurlijk gedrag en zorgt voor een angstbarriëre. We spreken hier over moeders die niet van hun kinderen kunnen houden en hen daarom wegduwen, dikwijls uit angst om zelf afgewezen te worden. Als kind is het niet moeilijk om haar dan te gaan haten, ze ontzegt je immers het meest basale emotionele recht wat er bestaat.
Tuurlijk is het in de meeste gevallen dan niet helemaal haar schuld en heeft ze zelf ook haar pijn en problemen, maar dat is je rekening niet. Ze heeft je op deze aardkloot gezet, dus ze heeft de verantwoordelijkheid zelf gezocht. Je had geen enkele keuze in je geboorte dus er is geen compromis.
Dit is het standaardverhaal van mensen die hun moeder komen te haten. Wie ben ik om hun ongelijk te geven. Het houdt aardig steek als je het mij vraagt.
Iemand haten is een tekortkoming van jezelf imo. Pas als je ergens boven kan staan ben je iemand!
Amen...iedereen die zegt dat je een pubertje bent als je je ouders haat heeft zelf gewoon goede ouders en weet niet beter.
Ikzelf heb ook absoluut geen problemen thuis..maar een maat van me wel. Zn vader is alcoholist, zn moeder heeft in 6 jaar al 5 verschillende relaties gehad (ja ze zijn gescheiden) etc etc. Dan ga je je moeder zeker wel haten ja.
Haten kost jezelf te veel energie en tijd. Waarom niet boven dat soort mensen staan? Tja de meeste hebben daar dan weer niet de ballen voor ........
Met iemand die alcoholist is tja daar kan ik alleen medelijden mee hebben omdat hij het leven niet aan kan.
En die moeder is op zoek naar geluk maar kan het niet vinden.
Ja dat kan best...maar hou dan ook rekening met je kinderen. Die zien ook dat er om het jaar een andere vent je moeder ligt te nken. Wilde wel eens zien of je nog zon grote uitspraken deed als jij in mn maat zn schoenen stond, denk het niet. Je kan nu wel 27 zijn en doen alsof je zoveel levenservaring hebt...maar ik DENK dat jij zelf nog niet zoveel hebt meegemaakt (in negatieve zin).idd ik hou ook van erwin+nr zijn moeder en heb respect voor haar

Haten kost jezelf te veel energie en tijd. Waarom niet boven dat soort mensen staan? Tja de meeste hebben daar dan weer niet de ballen voor ........
Met iemand die alcoholist is tja daar kan ik alleen medelijden mee hebben omdat hij het leven niet aan kan.
En die moeder is op zoek naar geluk maar kan het niet vinden.
Mensen haten omdat ze alcoholist zijn of het geluk in de liefde niet kunnen vinden.......
Mijn moeder is een beer en deadlift 350 KG, ze zou me vermorzelen als ik een beetje boos op der zou worden.![]()

Je kan nu wel 27 zijn en doen alsof je zoveel levenservaring hebt...maar ik DENK dat jij zelf nog niet zoveel hebt meegemaakt (in negatieve zin).
Sorry mijn enige zus in vermoord door degene die ik jarenlang als mijn beste vriend beschouwde. Wat nou niets meegemaakt.......
Jouw verhaal is daar peanuts bij
Sorry mijn enige zus in vermoord door degene die ik jarenlang als mijn beste vriend beschouwde. Wat nou niets meegemaakt.......
Jouw verhaal is daar peanuts bij
Zo ken ik er ook nog wel een paar.
Een ieder heeft een mening om iemand te haten als een ander het niet begrijpt jammer dan dan zou diegene eens in de schoenen van de persoon moeten staan die iemand zo erg haat.
ja maar dat bewijst wel je karakter..... Je kan iemand ervoor haten of je kan erboven staan.
Als je niet boven zo iemand kan staan ligt dat aan jezelf .......