Legalconsulting
Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben van mening dat de sq, dl en bp altijd op kracht getraind moet worden. Max 5 reps, ongeacht je doelen
als je echt omhoog wilt gewoon een paar weekjes smolov jr. benchpress schema doen, gegarandeerd succes!
ligt er aan hoe dik je chest is. als je ecto bent en je tikt je chest aan met bench kan het zijn dat je je rotater cuffs beschadigd.
ligt er aan hoe dik je chest is. als je ecto bent en je tikt je chest aan met bench kan het zijn dat je je rotater cuffs beschadigd.

Als je geen goeie techniek gebruikt dan gebeuren die dingen, BBers hebben altijd problemen op de bank, doen hem gewoon verkeerd uitvoeren, meeste PLers zijn facking sterk en hebben zelden blessures door banken, maar BBers daarentegen wel.
Daarom als ik sterker wilde worden liep ik gewoon naar een PLer met vragen/advies, betere bankers/Deadlifters of buigers kun je niet hebben![]()
Had die gozer eerst ook niet een compleet retarded filmpje? Om eerlijk te zijn heb ik dan nogal moeite om hem te geloven, maar ik lees iig mee voor de discussie en/of bevestiging..
En aan het andere eind van dit spectrum hebben we de bber die met maximale grip width benched, bar naar zn nek laat zakken. Dit alles terwijl hij als slappe platte plank op de bank ligt met de beentjes in de lucht. Uiteraard met halve reps want dieper is slecht voor de schouder.
ja ik had wel een keer iets meegekregen dat hij vaag filmpje had maar weet niet meer welkeHad die gozer eerst ook niet een compleet retarded filmpje? Om eerlijk te zijn heb ik dan nogal moeite om hem te geloven, maar ik lees iig mee voor de discussie en/of bevestiging..
In een soort korte broek/zwembroek en slippers, benen in de lucht included. Of natuurlijk een lange broek omdat de benen niet getraind worden.
Als je goed kijkt zie je waarom de reverse grip meer een triceps oefening is dan een borstoefening.
Reverse grip is dus misschien wel prima om je schouders te ontlasten, maar als je gevoelige schouders heb is het niet de beste vervangende borst oefening!