Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, de smith is geen goede vervanger.BP is ook absoluut niet mijn ding. Vooral het missen van een spotter. Is de smith machine een goede vervanger?
Ik ga voortaan maar op 5 reps. Deed dit ook met mijn Rippetoe schema. Ging wel goed.
Tijdje terug bleef ik ook hangen op 70kg, setjes van 3x8. Toen ben ik setjes van 5x5 gaan doen, begonnen met 70kg, alle 5 de setjes 5x uit drukken, red je dit? dan doe je er die week erop 1.25kg per kant bij dus kom je totaal op 72,5kg. Zo heb ik het redelijk wat verder kunnen opbouwen.
Niet cheaten of te snel te veel gewicht erop gooien, doe het rustig aan daar heb je later meer profeit van. Zie veel jongens altijd te snel te veel erop gooien en vervolgens niet meer fatsoenlijk kunnen drukken.
Jup zo doe ik het ook, stronglifts achtige constructie?
Jup zo doe ik het ook, stronglifts achtige constructie?
my 2 cents...
kweek grotere schouders (MP geeft de voorkeur naast dumbells)
kweek grotere triceps
train je triceps en je schouders pas nadat/of minstens 2 dagen voor je gaat banken.
zware deadlifts en daarna lekker banken ... heerlijk
eat, train, sleep ... repeat
DL: 140KG
BP: 90KG
SQ: 95KG
Waarom volg je zelf dit principe niet dan?
Omdat me stats tegenvallen wil nog niet zeggen dat ik dit principe niet volg. Moet je nagaan hoe slecht het eerst was ...