- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
IK DOE DIT NIET MEER ZELF,, JIJ MISSCHIEN WEL ... sukkel
Jij bent inderdaad een kansloze homo zeg. Je bent gewoon onzeker omdat je nen k*tlichaam heb en ziet dat die christiano ronaldo alle breezersletten voor het rapen heeft en jij bijna iedere avond empflix of tnaflix of naughty america of brazzers zit af te surfen in de hoop een ubergeile geöliede busty big butt milf/teen zou vinden waar je je zieke geile fantasietjes op zou kunnen uitleven.
dan lacht iedereen je nu al uit, wat iedereen dus nu al effectief heeft gedaanIs dat een bedreiging, daar kan je een ban voor krijgen he?
Maar serieus man, reageer niet zo paranoide met je er steekt heel veel meer achter. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat types als jij (de indruk die je op mij wekt, ik kan je alleen maar beoordelen op basis van je gedrag op dit forum, nietwaar) in mijn perfecte wereld een verbod zouden krijgen tot voortplanting, that is all. Op basis van deze reactie bevestig je voor mij dat idee alleen maar. Je zal vast andere talenten hebben die wel nuttig zijn voor de samenleving!
Chill man, ik schrik me een hoedje!

Is dat een bedreiging, daar kan je een ban voor krijgen he?
Maar serieus man, reageer niet zo paranoide met je er steekt heel veel meer achter. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat types als jij (de indruk die je op mij wekt, ik kan je alleen maar beoordelen op basis van je gedrag op dit forum, nietwaar) in mijn perfecte wereld een verbod zouden krijgen tot voortplanting, that is all. Op basis van deze reactie bevestig je voor mij dat idee alleen maar. Je zal vast andere talenten hebben die wel nuttig zijn voor de samenleving!
Chill man, ik schrik me een hoedje!

Ja dat dacht ik ook maar je komt wel eens gasten tegen die om het minste of geringste ineens helemaal emo en hyped up worden. Wat internet allemaal al niet kan doen he?
Zieke honden voor een stel 30 jarigen HET IS MAAR INTERNET HELEMAAL NIET BELANGRIJK HOE DAARO EEN ANDER OVER JOU DENKT fam en vrienden directe ongeveng daar moet je het van hebben . Moet zeggen dat ik het wel eens ben met El
zin laatste reactie
Prachtig gezegd!!!