AnonyMass
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 685
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 12%
Sandra vind ik meer een 70/10.Neukt wel een 7/10 en rijdt in een nieuwe range rover. Life aint fair.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sandra vind ik meer een 70/10.Neukt wel een 7/10 en rijdt in een nieuwe range rover. Life aint fair.
Jah dat klopt, volgens laatste interview (denk dat we dezelfde hebben gelezen uit M&F) had ie m in Berlijn opgehaaldik bedoelde ook niet dat hij goedkoop is.... maar dat hij die sinds kort heeft.
Ik denk dat er een nieuwe Poll over Sandra geopend moet worden

Jah dat klopt, volgens laatste interview (denk dat we dezelfde hebben gelezen uit M&F) had ie m in Berlijn opgehaald
Ik denk dat er een nieuwe Poll over Sandra geopend moet worden![]()
Is er méér nodig dan?
Dus jullie lelijke mannen beweren allemaal vrouwen te neuken die er beter uit zien dan Sandra Prikker?
Topic naar mijn hart trouwens..
Ik heb klote genetics..wie nog meer?

Dus jullie lelijke mannen beweren allemaal vrouwen te neuken die er beter uit zien dan Sandra Prikker?
Hoe weet je of je goede genetics hebt of niet zonder serieus te kuren?Dus jullie lelijke mannen beweren allemaal vrouwen te neuken die er beter uit zien dan Sandra Prikker?
Hoe weet je of je goede genetics hebt of niet zonder serieus te kuren?
Dat zie je toch al aan je naturel potentieel.Hoe weet je of je goede genetics hebt of niet zonder serieus te kuren?
Toch blijft genetisch een behoorlijk breed begrip.
Stel ik maak naturel, genetisch, 50mg test per week aan. Als ik vervolgens 500mg test injecteer dan omzeil ik toch m'n genetics?
Uiteraard. Iedereen lult uit zn nek hiero.
IGF je lijf in rammen. gh slin + aas en je wordt een monster. Uiteraard wel goed eten trainen en rusten.
+1Uiteraard. Iedereen lult uit zn nek hiero.
IGF je lijf in rammen. gh slin + aas en je wordt een monster. Uiteraard wel goed eten trainen en rusten.
genetica onzin. Is alleen bij nattys van toepassing.
Zodra er AAS in het spel komt is het enige wat genetisch is, als volgt:
- Hoe goed reageert je lijf op AAS dosissen. Low responder / high responder.
- Hoe zien je spieren er fysiek uit als ze groeien
Jazeker, maar aan de andere kant geldt dat als natty ook.
Uiteraard. Iedereen lult uit zn nek hiero.
genetica onzin. Is alleen bij nattys van toepassing.