marjolein46
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 67
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zou gewoon niet meegaan. Ik zou m'n vriend nóóit meeslepen naar de stad om te winkelen, arme jongen!
Nijn vriend vind winkelen heerlijk en gaat graag mee, en daarna lekker even wat eten ofzoen relaxen in het park.

omdat hij anders pikstraf krijgt hé als hij niet mee komt![]()
nee wij niet nee (helaas) ik bedoel toch jij en je man 

nee wij niet nee (helaas) ik bedoel toch jij en je man
![]()
Wees een vent en zeg tegen haar dat je liever niet mee wilt (aangezien je er duidelijk een hekel aan hebt). Of in ieder geval niet elke keer. Of is ze zo onredelijk dat je mee MOET? Beetje egoistisch van haar dan...
En anders stel je gewoon een andere activiteit voor die jij ook leuk vindt (en nee... dat bedoel ik niet).

)@TS: je kan misschien ook wat tips bekomen bij EricR
http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/hebt-iets-nieuws-gekocht-moet-showen-50087/index221.html

Ga winkelen in antwerpen ofzo.. bijna elke zaterdag spelen daar in de namiddag een paar straatmuzikanten op van die dingen waar je met je handen op moet slaan. Echt prachtige muziek en er staat altijd een groep van 200 man rond ofzo.

Daar spuiten ze uit het pashokje zodat het pashokje netjes achterblijft![]()

Niet! Winkelen met/voor een vrouw kan niet leuk zijn.
als die k*t winkels ik krijg altijd pijn in mn rug van dat geslenter....
Dat ze maar lekker met vriendinen gaat! Voor mij is t altijd winkel in winkel uit klaar!!