MuscleMeat

Hoe maak je winkelen leuk ?

Nijn vriend vind winkelen heerlijk en gaat graag mee, en daarna lekker even wat eten ofzo :D en relaxen in het park.

Wees een vent en zeg tegen haar dat je liever niet mee wilt (aangezien je er duidelijk een hekel aan hebt). Of in ieder geval niet elke keer. Of is ze zo onredelijk dat je mee MOET? Beetje egoistisch van haar dan...
En anders stel je gewoon een andere activiteit voor die jij ook leuk vindt (en nee... dat bedoel ik niet).

je weet dat je het stiekem wel bedoelt :D
da pashokjes zijn daar een uitstekende plek voor
doe daar wat dingen die je normaal niet in pashokjes zou doen
(vertel het haar niet op voorhand, ik hoop dan ook dat ze wat meespeelt anders is het maar zwak van haar, tease her, then please her.. , als je verder gaat dan "jeweetwel" maak dan dat je zakdoekjes ofzo bijhebt :D)
+ maak er een bulkdag van en stop aan het ijskraam, de mc donalds en bekom op het einde van de dag nog op een terrasje.
Ga winkelen in antwerpen ofzo.. bijna elke zaterdag spelen daar in de namiddag een paar straatmuzikanten op van die dingen waar je met je handen op moet slaan. Echt prachtige muziek en er staat altijd een groep van 200 man rond ofzo.

Ga winkelen in antwerpen ofzo.. bijna elke zaterdag spelen daar in de namiddag een paar straatmuzikanten op van die dingen waar je met je handen op moet slaan. Echt prachtige muziek en er staat altijd een groep van 200 man rond ofzo.

Daar komen ze je uit het pashokje halen als het te lang duurt :D

Daar spuiten ze uit het pashokje zodat het pashokje netjes achterblijft :D

je hebt het intressante deel van mijn quote niet gequote :o

niet elke winkel is daarvoor geschikt denk ik :p
en zo lang hoeft alles toch niet te duren?
Het is maar te zien wat je doet

bespreken met je vriendin en kijken of je samen een weg in kunt vinden: dus miss wat minder lang winkelen of wat langer op t terras zitten oid. Of voorstelen dat ze maar met vriendinnen moet gaan om lekker de heletijd te winkelen, en dat jij wel graag met haar wilt winkelen maar dat ze moet accepteren dat ze ook rekening met jou moet houden en niet ongeremd kan blijven shoppen die dag.

Gewoon een gulden middenweg zoeken: 1 blowjob per winkel.

Blijf gewoon thuis als je er zón hekel aan hebt. en als je dan wel een keer mee gaat ("het geven en nemen verhaal") neem dan tijd om naar winkels te gaan waar jij heen wilt. Dingen die je graag als hobby doet: Gamen, CDs, sportartikelen. Daar word een dagje al veel aangenamer van en kun je haar is betrekken bij jouw hobbies.

"Ja schatje, ik weet niet of ik GTA4 wel moet kopen want, ik lees er zulke slechte dingen over in alle recensies, Wat vind jij?" :D

Ikzelf vind shoppen trouwens wel erg leuk, als t maar niet de hele ****ing dag duurt.

Niet! Winkelen met/voor een vrouw kan niet leuk zijn.
als die k*t winkels ik krijg altijd pijn in mn rug van dat geslenter....

Dat ze maar lekker met vriendinen gaat! Voor mij is t altijd winkel in winkel uit klaar!!

ik ook niet meer

:D

zo herkenbaar dit he, ben ik blij dat ik daar nu effe geen last van heb als vrijgezel zijnde:)

Schat, zal ik die blauwe of die rode trui nemen?
Mwa, ik vind die blauwe toch wat leuker bij je staan dan die rode.
.....Ik denk dat ik toch maar die rode neem.

VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!:mad::(

Terug
Naar boven