MuscleMeat

Hoe maak je winkelen leuk ?

Wow is het zo erg?

Ik vind winkelen wel leuk maar tot op een bepaalde hoogte.. en er zijn eigenlijk maar weinig winkels waar ik in wil..

Zoiezo niet met je vriendin winkelen, dat is vragen om ellende. Daar hebben ze vriendinnen voor.

Ben 1x met een vriendin aan het winkelen geweest, want ik moest nieuwe kleren. Nou aan het eind van de dag had zij alleen maar kleren gekocht, en ben elke winkel wel 3x in geweest ofzo. The never ending day....

Ik heb altijd medelijden met mannen die buiten een winkel staan te wachten op vrouw/vriendin/dochter, of buiten een pashokje op een stoel zitten te wachten. :p

Meest verdoete wat er is, je vriendin meenemen bij het shoppen. Handiger is gewoon om haar op pad te sturen en zelfs de shops te gaan bezoeken die je wil zien. Daarna spreek je ergens af, tenminste als ze klaar is met alle kleding passen.

Wat is er mis met winkelen? Ik ben koopziek :D

Ik word al misselijk van het woord alleen.:D

Neem een Pda met internet en ga spammen op DBB ofzo. Of ga gewoon voor jezelf rondlopen en niet als een puppy achter je sjik aan. Kortom desnoods de bart smit in:D:D

Maar het is wel moeilijk, want op 1 op de 20 winkels is voor mannen, rest is voor vrouwtjes en hun kleding.

winkelen met vrouwen is juist super, kun je goed even naar andere vrouwen loeren terwijl degene waar je mee gaat in het pashokje staat!

Tsja.. als ik echt zin heb in shoppen ga ik met een vriendin... Dat gebeurt ook 1x per half jaar!
Maar als ik echt iets nodig heb en misschien 2/3 winkels bij langs moet op zoek naar wat ik nodig heb, dan ga ik wel met m'n vriend of een gewone mannelijke vriend. Gisteren ook nog gedaan. Moest een korte broek hebben voor onder mijn overall... Nog geen half uur bezig geweest, inc passen en afrekenen.

Schat, zal ik die blauwe of die rode trui nemen?
Mwa, ik vind die blauwe toch wat leuker bij je staan dan die rode.
.....Ik denk dat ik toch maar die rode neem.

VRAAG HET MIJ DAN NIET!!!:mad::(

:haha:

Ja!!
En het gaat niet direct over als je gaat zitten :mad::mad:

Inderdaad t gaat pas over als ik thuis weer een tijdje gezeten heb.

Moest een korte broek hebben voor onder mijn overall... Nog geen half uur bezig geweest, inc passen en afrekenen.

korte broek voor onder je overall?? :( klink niet echt sexy

echt waar als ik een broek ga kopen met mn vriendin duurd dat minstens een uur.
en schat wat vind je van deze, of toch deze. NEEM ZE BEIDE ben ik dr ook 2x zo lang vanaf

tis al weer een hele tijd geleden dat ze voor kleren is geweest met mij dus ik zal binnekort wel weer mogen :(

Ik zou gewoon niet meegaan. Ik zou m'n vriend nóóit meeslepen naar de stad om te winkelen, arme jongen!

Idd... In m'n eentje (of hoogstens met een vriendien) winkel ik toch veel lekkerder (alhoewel ik niet het prototype shop-aholic ben).
Ik zie in de stad wel eens van die jongens achter hun vriendinnetjes aan hobbelen. Ze hebben zo'n zombie-blik in hun ogen en sjokken met hangende schouders winkel in-winkel uit. In hun linkerhand een tas van de Only en ZaZa, in de andere hand een mega-tas vn de H&M, Livera en The Sting. Echt sneu vind ik dat. Geen ruggegraat.
Geven en nemen, tuurlijk. Maar het moet wel leuk blijven. Is het niet meer leuk, dan breng je daar verandering in of je houdt het zoals het is en zeurt er verder niet over.

Ik mag ook meestal mee als pakezel..
Nou heb ik het wel getroffen met een hele mooie meid, dus dan vind ik die jaloerse blikken soms wel vermakelijk :D
Al begint dat langzamerhand ook te vervelen en ga ik liever niet meer mee..

TIP: zorg dat je bevriend raakt met 1 van haar vriendinnen, zorg dat zij met haar heen gaat :D

korte broek voor onder je overall?? :( klink niet echt sexy

echt waar als ik een broek ga kopen met mn vriendin duurd dat minstens een uur.
en schat wat vind je van deze, of toch deze. NEEM ZE BEIDE ben ik dr ook 2x zo lang vanaf

Haha, tsja. Die overall heb ik nodig voor mijn studie/werk, kan er niks aan doen! En je hebt aan de zijkant van die heerlijke openingen zodat je bij je broekzak kan, maar in dit weer is een lange broek veel te warm. En in je ondergoed eronder wil niet (I tried...), dus dan maar korte broek halen!

Ik moet wel altijd lachen als ik die mannen zie lopen met de handtasjes van de vrouwen :D

Terug
Naar boven