Fitness Seller

Hoeveel bench-pressen jullie nou en wat is jullie doel?

You train to get strong, You eat to get big!
Niet enkel eten, maar ook trainen om groot te worden. Ook powerlifters doen specifiek werk om massa te winnen (kijk maar naar al die high rep assistance bij WSB)
Ik heb het snelst massa gewonnen met BB .
Kan ik daaruit afleiden dat je ook al gepowerlift hebt?

Mijn benen lopen achter dus eens die gelijklopen met de rest , gaat het knallen worden op alle gebied .
En hoe wil je dat dan gaan doen?
edit:
Ik squat 2a3 keer per week maar ga wat hoger in reps tot ze wat groter zijn .
Ok, maar is het niet slimmer gewoon je reps af te wisselen. Weinig reps om je squat sneller sterk te krijgen, hogere reps om meer massagericht te trainen. dat zal zowel voor massa als kracht heel nuttig zijn.

Ik moet zeggen dat sinds ik Bill Starr schema aanhou ik al een stuk sterker, massiever en zwaarder ben geworden. Bench pr was eerst op 5 x 120, maar wil nu naar 5 x 150. Heb 8,5 jaar als bb-er getraind maar gooi het nu over een andere boeg en ik ben zeer tevreden met de resultaten.

ik ben trouwens beniewd wat mijn progressie zal zijn tijdens mijn MassFX stack...in meeste logs heeft iedereen echt grote krachtgains

Niet enkel eten, maar ook trainen om groot te worden. Ook powerlifters doen specifiek werk om massa te winnen (kijk maar naar al die high rep assistance bij WSB)
Kan ik daaruit afleiden dat je ook al gepowerlift hebt?

En hoe wil je dat dan gaan doen?

Het is een plan voor op termijn he man . Ik blijf gewoon bezig zoals ik nu bezig ben (kan je in mijn log zien; als je beweegreden tot je post intresse is , ga dan maar eens kijken . Als je me van gedacht wil doen veranderen , stop dan met posten want het gaat je niet lukken ).
Ik weet ook dat je als PL'er groeit maar ik wil er gewoon niet gaan uitzien als een bodybuilder .
Eten doe ik op dit moment goed . Als ik echt ga powerliften zal dat enkel zijn met een goed voedingsschema en de nodige knowhow . Ik ga mijn lichaam niet vernken hoor , wees gerust .
Ik geef toe dat ik een noob ben op gebied van PL , maar het boeit me gewoon . Iedereen is toch ergens begonnen ? Wel mijn intresse begint hier en nu . Maar ik ga niet van de hak op de tak een schema vastleggen om dan na een week te merken van ow shit , das toch zwaarder dan ik had verwacht ...

1x85 en 90 net gefaald. Zou graag in de zomer 100kg doen. Is zo een lekker getal:p.

Ok, maar is het niet slimmer gewoon je reps af te wisselen. Weinig reps om je squat sneller sterk te krijgen, hogere reps om meer massagericht te trainen. dat zal zowel voor massa als kracht heel nuttig zijn.
Doe ik nu ook . 1 keer per week 7sets van 15 reps en 1 keer per week 5x5 .

Mijn grote vrienden Tommy Jeffers & Layne Norton hebben 1 dag (begin vd week) een Max Strength training. dus 100% gericht op kracht.

trainingen later in de week zijn weer 100% gericht op hypertr.

3x8x110kg momenteel , na er een half jaar uit gelegen te hebben :mad:

Maar moet ook eerlijk zeggen dat ik meer belang aan de spiegel hef dan aan de weegschaal ;)

-edit-
Doel is groot worden :D

Laatst bewerkt:
Mijn 1 RM was 150 kg, de bedoeling is om eind van het jaar 175 kg te drukken.

Nu eerst blessurevrij worden en hopelijk niet al teveel krachtverlies.
December vorig jaar 6x120. Eindejaarsdoel zal tussen de 150 en 175 liggen.

op het moment 5X100 ..was 4 x 110..doel 5x 120 dit jaar :) :) ?

120kg aan een baar van 20 kg = 140kg
2 x 4 herhalingen
(wel opbouwen, dus eerst nog uitputten en dan pas bovenstaand)

Doel naar de 160kg

6*60kg maximum (vorige maand), heb al jaren geprobeerd hoger te raken, alle trainingsmethode geprobeerd, alles faalt.

Doel : niks, bp nog maar 5tal keer per jaar (als ik dan meer press ist al goed)

Nu 1*120

Sinds ik begon met trainen heb ik altijd al 1*150 willen kunnen. Ik denk dat ik niet meer hoger hoef eenmaal/als dat ooit behaald is.

benchpress nu 6x64kg; nog maar 2 maanden aan het trainen.

doel over 5 weken: 6x75kg

Dit is toch echt wel een haalbaar doel eh?:cool:

Goofer, hoe kun jij in godsnaam maar 8x130 deadliften als je 10x200 squat?

1 x 90 kilo of 6 x 80 kilo
Wat betreft het ego is het leuk om een hoog gewicht te drukken, en daar blijft het bij. Het uitzicht van je borst intresseert mij meer dan het gewicht.

1 x 90....nu maak ik setjes van 3 x 8 a 10 x 70 kg...
doel is een dikke borst krijgen, gewicht boeit me niej!

Terug
Naar boven