AndroidHealthClinic

Hoeveel tijd ben jij kwijt om bij jou gym te geraken?

Bezoekers in dit topic

Sorry emancipatie is een eng woord imo:D
 
Laatste keer dat ik checkte toch wel..
Het zou volgens de statistieken moeten kunnen inderdaad. Er zijn immers bijna net zo veel vrouwen als mannen. Maar u begrijpt hopelijk wel dat ik mij persoonlijk bedreigd voel hé :D
 
Het zou volgens de statistieken moeten kunnen inderdaad. Er zijn immers bijna net zo veel vrouwen als mannen. Maar u begrijpt hopelijk wel dat ik mij persoonlijk bedreigd voel hé :D

I understand ;)
 
Kom ik nu eng over?
 
Ok dan like ik jouwe wel))
 
WIST jij trouwens dat er in China voor elke 100 meisjes 116 jongens geboren worden?
 
En dat dit op het platteland zelfs op kan lopen tot 122,, wat concludeer jij hier uit??
 
En dat dit op het platteland zelfs op kan lopen tot 122,, wat concludeer jij hier uit??

Dat jij als homo best op het platteland in China kan gaan wonen? Doei!
 
Als chinezen niet zo goed zouden kunnen kezen zouden er niet zo veel ??? wezen

Overigens heb ik daar een paar kleine kanttekeningen aan toe te voegen:
Bijna een kwart van de Chinezen is dus gedwongen homofiel..
Bijna een kwart van de Chinezen zal anders ''single'' moeten blijven
Een kwart van de Chinezen is dus dagelijks wanhopig op zoek naar een sexuele al dan niet emotionele relatie met iemand van de andere gender....

Ik krijg er spontaan kippenvel van
 
Als chinezen niet zo goed zouden kunnen kezen zouden er niet zo veel ??? wezen

Overigens heb ik daar een paar kleine kanttekeningen aan toe te voegen:
Bijna een kwart van de Chinezen is dus gedwongen homofiel..
Bijna een kwart van de Chinezen zal anders ''single'' moeten blijven
Een kwart van de Chinezen is dus dagelijks wanhopig op zoek naar een sexuele al dan niet emotionele relatie met iemand van de andere gender....

Ik krijg er spontaan kippenvel van
Chance dat er wel meer mensen zijn dan alleen Chinezen en ze dus gewoon iemand van een ander land kunnen vinden ;)
 
Chance dat er wel meer mensen zijn dan alleen Chinezen en ze dus gewoon iemand van een ander land kunnen vinden ;)
Chinezen zijn zuiver.... Jeweettog
 
Maar als er linkse sjieneezen zouden zijn klopt dit!! Dan hebben ze vnml. vrouwen uit Noord-Korea
 
Weet je dat het zonder gekheid niet eens bij mij opgekomen was dat Chinezen gewoon ''een ander'' zouden kunnen nemen?
LOL
 
Back
Naar boven