- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fransen zijn chauvinistisch, arrogant en conservatief dus dan is dat taaltje het automatisch ook![]()
Fransen spreken geen Engels. Dus dan ben je automatisch al retarded imo. Net als Spanjaarden en eigenlijk driekwart Europa. Ik verbaas me er al over dat mensen in mijn directe omgeving niet eens vloeiend Engels spreken.
Verder vind ik Frans overigens wel een leuk taaltje. Een stuk leuker dan Duits in ieder geval.
...
De meeste Fransen/franstaligen zijn idd te dom of arrogant om Nederlands en Engels te leren, laat staan een andere taal. Maar wel verwachten dat iedereen hun taal spreekt (wat niet eens zo'n grote wereldtaal is, in verhouding met andere talen).
Ik heb een hekel aan vervelende en arrogante Vlamingen die geen Frans kunnen.
(idem wat Franstaligen betreft die geen Nederlands kunnen trouwens).

Vond dit wel toepasselijk:
http://www.youtube.com/watch?v=pfUmW_Mf5qc

...
De meeste Fransen/franstaligen zijn idd te dom of arrogant om Nederlands en Engels te leren, laat staan een andere taal. Maar wel verwachten dat iedereen hun taal spreekt (wat niet eens zo'n grote wereldtaal is, in verhouding met andere talen).

Omdat het zo is? Ga eens in Brussel, Wallonië of Frankrijk rondhangen, dan begrijp dat je dat snel genoeg.
ik vind frans de mooiste taal op aarde . Ze is wel vrij moeilijk en er zijn gigantisch veel uitzonderingen . Mmaar het blijft de taal van de nuances en jaja de liefde :d
al die germaanse talen zijn gewoon lelijk vind ik . Die harde klanken en veel te veel medeklinkers , juk !