Fitness Seller

honger,stimulatie

ochiba

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
7%
Hi,

IIk ben nu 6 maanden aan het trainen. Omdat ik geschrokken was van een foto van mijn eigen lichaam.
Ik doe dit om gewicht aan te komen en ik voel me veel beter, gebruik nu 3 maanden weightgainer Mammoth. Ben van 73 naar 81 kilo gegaan:).(vocht?)
Heb alleen moeite om veel te eten, en ik wil uiteindelijk rond de 90/95 kilo gaan wegen. ik zal een keer moeten stoppen met de gainers. Is er iets waardoor je eet lust kan vergroten?. of moet ik gewoon blijven proppen?

Vit. B12 nemen! dat vergroot de eetlust!

Google eens op discipline, dat is het enige dat je echt gaat helpen.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de informatie.
Ook voor de gene die niks zinnigs te vertellen hadden bedankt.

Sorry hoor, maar na 3 maanden aan de weightgainers.
Wat dat je van een beetje geduld hebben en een goed voedingsschema.
Post die een keer, wellicht dat er van alles aan mankeert.

Je bent al 8 kilo aangekomen (vocht en vet waarschijnlijk), doe eens rustig aan.
Wil je zwaar worden of wil je spiermassa aanzetten.
In het eerste geval vooral die gainers blijven nemen, elke dag Mac D etc.
In het laatste geval eerst goed nadenken en hier schema's posten en advies vragen.

IDEETJE????

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vet percentage is 7% ik mag wel wat vet aankomen. In het verleden at ik niet eens ontbijd en tussen de middag twee broodjes. Ik weet als ik wil aankomen zo wel gewicht als spiermassa dat ik veel moet eten. De gainers hebben daar bij alleen een begin gemaakt. Ik ben nu eenmaal iemand die weinig honger heeft en dus was mijn vraag wat je kan doen om de honger te stimuleren. zo dat ik gewoon makkelijker kan eten en kan stoppen met de gainers.

Had ik maar zo'n lichaam bijna niks eten en toch aankomen.

Maarjha Lijnzaadolie helpt bij mij goed dunno waarom maja Darmpjes beetje laten spoelen :p
En een multivitamine

"go mad" zoek dat maar is op. als je kan drinken zal dit je zeker helpen 4 l melk op een dag...

Terug
Naar boven