Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal top[emoji123]
Jaa miss ben ik sterker daarmee. Hoe ver moeten je benen uitelkaar officieel?volgende training sumo dan eens eerst proberen? Lekker die 3x80 wel.
gainss
Jaa miss ben ik sterker daarmee. Hoe ver moeten je benen uitelkaar officieel?
Ah thanks. Dan doe ik het goed. Hahabenen buiten de armen, dan is het een sumo. Verder maakt het niet uit, net wat je fijn vind.
ed coan een van de sterkste deadlifters ooit trok semi sumo stance, handen net binnen de benen
https://www.youtube.com/watch?v=-dpRChwpmaM
maar over het algemeen is breder staan wel beter. Ik zou zeggen, ga net zo breed staan als dat je flexibiliteit het toelaat (dus je knieen nog steeds naar buiten zijn)
Oke thnx, vandaag maar even rug pakken.Voor een slappe training toch netjes? Misschien iets meer setjes met minder reps doen ipv eerst 5herhalingen met 40 en dan terugzakken naar 3 herhalingen. Zou dan liever kiezen om bijv. 8x2x40 te doen en dan daarna als je wilt nog 5x5 met 30. Het liefst de 5x5 met 30 dan nadat je eerst een andere oefening gedaan hebt (die niet in aanraking staat met borst/schouder/tricep), bijv. squat. Als dat lastig is voldoet sl-deadlift (licht) of kuiten ook. Zo verhoog je zonder extra inspanning je frequentie.
Net ingeschreven voor de beginners wedstrijd powerliften. Zijn er nog meer dames hier die meedoen.. [emoji106]

Thnx [emoji16]
gaaf!!!Net ingeschreven voor de beginners wedstrijd powerliften. Zijn er nog meer dames hier die meedoen.. [emoji106]