AndroidHealthClinic

Hossel's Log

Lkkr volume op je sq en dl

Ze wegen rond de 65 kg dus in -72 kg klasse. Leuk dat er veel vrouwen mee doen! Is normaal een stuk minder. :)

die in de 84 is ook wel sterk als dat dr openers zijn..

vrouwen (er staat 83 maar dat moet 84 zijn)

117.5/75/130 is niet mis als openers!

Meuhhh hoop dat ik snel sterker word.
Zitten ze vaak veel boven hun openers?

meer als in het is nog 4 maanden er kan een hoop gebeuren. Daarnaast kiezen mensen hun openers dikwijls niet goed (te hoog vaak). Je opener is iets dat je voor 3-5 reps kan. Je 2 poging kies ik vaak net onder mn oude pr en dan in de 3e beurt nieuw pr proberen te zetten.

Hoorde dit er over:
1st atempt is something you know you can do, 2nd atempt is something you have done, 3rd atempt is something you would like to do

• Topic Starter Topic Starter
meer als in het is nog 4 maanden er kan een hoop gebeuren. Daarnaast kiezen mensen hun openers dikwijls niet goed (te hoog vaak). Je opener is iets dat je voor 3-5 reps kan. Je 2 poging kies ik vaak net onder mn oude pr en dan in de 3e beurt nieuw pr proberen te zetten
Ja zo probeer ik het ook te doen. Heb ook laffe gewichten opgegeven maar zijn gewichten die ik makkelijk kan.

krijg je hulp naar je wedstrijd toe van iemand of iemand die je begeleid ofzo?
Ik heb een schema gekregen van een vriend die mij wilt begeleiden. Alleen hij woont niet in de buurt. Dus ik train zonder begeleiding. En hoop elke 3weken 1x met hem te trainen.

12x2

is dis real life? Ben je lang mee bezig dan of niet?

Ongeveer 45 sec rust tussen setjes.
Ben ik vergeten te zeggen, maar lijkt me iets wat Hossel automatisch wel doorhad, hoop ik :P

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ik heb een schema gekregen van een vriend die mij wilt begeleiden. Alleen hij woont niet in de buurt. Dus ik train zonder begeleiding. En hoop elke 3weken 1x met hem te trainen.

Wat vond je van de eerste training?
Had je nog veel energie over of voelde het voldaan ?
En gingen de squats en deadlifts goed explosief ?

Ongeveer 45 sec rust tussen setjes.
Ben ik vergeten te zeggen, maar lijkt me iets wat Hossel automatisch wel doorhad, hoop ik [emoji14]

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Wat vond je van de eerste training?
Had je nog veel energie over of voelde het voldaan ?
En gingen de squats en deadlifts goed explosief ?
Alles ging goed baas haha

top :D
Ik dacht trouwens dat Obee je baas was ;) :P

UB

Bench 55% 1RM

Pink op de ring
3x30
3x30
3x30

Iets smaller
3x30