Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

op 29 minuut 27 overigens voor de mensen die niet weten waar het over ging haha.

Helemaal niet meegekregen (tegelijk gelift ook) maar was niet uit insta verhaal te halen iig. Maar damn zou daar niet graag spotter zijn geweest.

Hoezo zoiets bewust doen? Weet alleen dat wanneer ze faalt ze dit vaker heeft gedaan maybe lastig dat af te leren?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.224
Dat was zo dermate bewust gedaan dat ik eigenlijk best gek ervan opkeek dat ze niet gediskwalificeerd was daardoor.
Verder qua techniek en beurtkeuzes waren er ook zat voorbeelden op te noemen hoe het niet moest. Een enkeling niet natuurlijk en was een tof weekend uiteraard geworden met alles erop en eraan.
Thuis was het niet heel erg goed te volgen begreep ik maar is uiteindelijk ook goed gekomen allemaal hoop ik dan voor de mensen thuis.
Heb zelf in ieder geval genoten.

Heb het idee dat je nog best wat erbij kan gooien ook nog op die squats in je trainingen en je alsnog op RIR 2-4 RPE 6-7 uit zou komen ermee.

Waarom zou je dat in hemelsnaam doen ??? Kan echt niks bedenken.
Wel heel raar dat ze het niet over liet aan de spotters, die hadden dr easy opgevangen. Dit was echt in 0,5 seconden dus logisch dat ze niet in konden grijpen.

Ja sommige beurtkeuzes waren echt niet reëel als je zag hoe de vorige beurt ging. Sneu dan eigenlijk dat coaches soms te ver willen gaan (heb ik het idee).

Nu nog moeilijk in te schatten door de overstap van vorige week naar deze week wat al redelijk zwaar voelde voor Sheiko, afgezien van het volume.
Even gaandeweg kijken hoe alles voelt, wie weet kan er inderdaad wat bovenop!

Iederen z'n reactie inderdaad. Hand vanger was flink verrot ook daardoor.

Mooi kut, even 150 op je klauwen krijgen.

Helemaal niet meegekregen (tegelijk gelift ook) maar was niet uit insta verhaal te halen iig. Maar damn zou daar niet graag spotter zijn geweest.

Hoezo zoiets bewust doen? Weet alleen dat wanneer ze faalt ze dit vaker heeft gedaan maybe lastig dat af te leren?

Ik weet ook echt niet waarom, wel heel raar, daar heb je toch spotters voor?

• #2.227
Gisteren uit eten geweest bij een Indiaas restaurant met het bedrijf waar ik afstudeer.
Flink veel gegeten en naderhand m'n eerste keer puur whisky op (goede ervaring).
Nu al weet ik het hoeveel toiletbezoeken gehad :o
Hopen dat het vanavond afgenomen is want dr staan stevige deadlifts op het programma.

Plus ik heb bijna niks te doen omdat ik moet wachten op resultaten van een form voor m'n scriptie.
Bored asfuck...

Ga het huis eens schoonmaken

• #2.230
13/12/2016 - week 1, dag 2 (#30)
Deadlift

1x4 65 kg
1x4 80 kg
1x4 80 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 105 kg (VPR)
1x3 105 kg
1x3 105 kg
1x3 105 kg
1x3 105 kg
Nog nooit 105 voor reps gepullt geloof ik.

BP paused
1x5 32.5 kg
1x5 40 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x1 55 kg
1x1 55 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x4 45 kg
1x6 42.5 kg
1x8 40 kg
1x10 35 kg
1x12 32.5 kg

Deadlift from boxes
1x5 80 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
1x3 105 kg
1x3 105 kg
1x3 105 kg
4x2 115 kg (4s hold) (zou VPR zijn) geskipt

Seated row
3x8 32 kg

Walking lunges
Geskipt

Ab rollouts (thuis)
Geskipt

Trainingstijd: 105 min

Hmpf... Vanaf de eerste deadlift voelde ik me zwakjes, kon lastig spieren aanspannen en het gevoel krijgen.
Vanaf eind blok 1 werd alles om me heen donkerder en kon ik lastiger focussen. Zo hard gesqueezed dat ik petechiën onder m'n oog heb :o

Nu behoorlijk lethargisch terwijl ik overdag niet moe was oid. Hopen dat het morgen weg is.

Oh bah. Hopenlijk morgen idd minder last van.

Btw nog knap dat je die hele training hebt afgerond. Als ik er naar kijk al kapot:p

Knuffel je niet meer?

• #2.234
Oh bah. Hopenlijk morgen idd minder last van.

Inderdaad!

Btw nog knap dat je die hele training hebt afgerond. Als ik er naar kijk al kapot:p

:roflol: jij zit nog in de aftermath van het nk dus dan ziet het er snel zo uit denk ik.
Ging ook nier van harte kan ik je vertellen.

De bal niet meer nee :(
Gelukkig heb ik m'n vriend nog ter vervanging.

Flink wat volume idd nog weggezet gezien de omstandigheden!

Maar ook als je je niet zwakjes had gevoeld had ik het nog flink gevonden:clap:

• #2.236
Flink wat volume idd nog weggezet gezien de omstandigheden!

Maar ook als je je niet zwakjes had gevoeld had ik het nog flink gevonden:clap:

Dat benchen ging me nog aardig goed af inderdaad, ben ook niet van het bankje afgekomen om te staan oid :o
Dankjewel!

Vanacht goed geslapen maar nog wel een beetje slomig etc. Wel stukke beter dan gisteravond.

Dat benchen ging me nog aardig goed af inderdaad, ben ook niet van het bankje afgekomen om te staan oid :o
Dankjewel!

Vanacht goed geslapen maar nog wel een beetje slomig etc. Wel stukke beter dan gisteravond.

Je hebt de juiste sport uitgekozen denk ik :roflol:

• #2.239
Terug
Naar boven