Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
op 29 minuut 27 overigens voor de mensen die niet weten waar het over ging haha.
WTF gebeurt daar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
op 29 minuut 27 overigens voor de mensen die niet weten waar het over ging haha.
Iederen z'n reactie inderdaad. Hand vanger was flink verrot ook daardoor.
Dat was zo dermate bewust gedaan dat ik eigenlijk best gek ervan opkeek dat ze niet gediskwalificeerd was daardoor.
Verder qua techniek en beurtkeuzes waren er ook zat voorbeelden op te noemen hoe het niet moest. Een enkeling niet natuurlijk en was een tof weekend uiteraard geworden met alles erop en eraan.
Thuis was het niet heel erg goed te volgen begreep ik maar is uiteindelijk ook goed gekomen allemaal hoop ik dan voor de mensen thuis.
Heb zelf in ieder geval genoten.
Heb het idee dat je nog best wat erbij kan gooien ook nog op die squats in je trainingen en je alsnog op RIR 2-4 RPE 6-7 uit zou komen ermee.
Kan echt niks bedenken.Iederen z'n reactie inderdaad. Hand vanger was flink verrot ook daardoor.
Helemaal niet meegekregen (tegelijk gelift ook) maar was niet uit insta verhaal te halen iig. Maar damn zou daar niet graag spotter zijn geweest.
Hoezo zoiets bewust doen? Weet alleen dat wanneer ze faalt ze dit vaker heeft gedaan maybe lastig dat af te leren?

Hoppaaa
Oei, ze nam het met ijzer smijten iets te letterlijk:0

Btw nog knap dat je die hele training hebt afgerond. Als ik er naar kijk al kapot![]()
jij zit nog in de aftermath van het nk dus dan ziet het er snel zo uit denk ik.
Flink wat volume idd nog weggezet gezien de omstandigheden!
Maar ook als je je niet zwakjes had gevoeld had ik het nog flink gevonden![]()

Dat benchen ging me nog aardig goed af inderdaad, ben ook niet van het bankje afgekomen om te staan oid
Dankjewel!
Vanacht goed geslapen maar nog wel een beetje slomig etc. Wel stukke beter dan gisteravond.

Goed bezig! Mooi shirtje voor je:...naderhand m'n eerste keer puur whisky op (goede ervaring).