MarcianoSR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 980
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
f**k je skwaats! Veel te dicht bij mijn skwaats!Heb me vriend rond etenstijd geholpen met iets waardoor ik maar kort de tijd had om te trainen.
Kwam ik aan, bleek het squatrack bezet te zijn door iemand die de stang ging OHP'en
Had twee squatblocks op de planning staan die te zwaar waren om te combineren, dus doe morgen de andere helft vd training.
18/12/2016 - week 2, dag 1 (#30) (deel 1)
BP paused
1x5 32.5 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Dit keer zonder foamroller omdat ik hem zo snel niet zag. Arch en legdrive wordt al stukke beter.
Met de langzame negatieven wiebel ik wel iets meer, waarschijnlijk amper zichtbaar maar gevoelsmatig moet ik soms wel corrigeren.
Squat
1x5 60 kg
1x4 70 kg
Geen rek en strek gedaan door de chaos. Merkte hier een wat vervelend gevoel in linker schouder.
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x2 92.5 kg
1x2 92.5 kg
1x1 102.5 kg
1x1 102.5 kg*
1x1 102.5 kg
Voelde vooral zwaar op m'n rug, snelheid zat goed.
Bear complex
1x4 30 kg
1x2 30 kg
Rip de polsen van Proudpizza
Trainingstijd: ?
Meer squatten dan.

De autist in mij zou die lifts echt niet de volgende dag kunnen makennette lifts Weer en die ohp brahs lijken me bloed irritant

Bearcomplex lijkt me lastig!! Frontsquats an sich al.
Squats zien er goed uit op insta!

Jajajajaja, ik weet het ook wel. Even andere prioriteiten de afgelopen maanden.

Machtig prachtig die squats, dat gaat als een speer heb ik het idee!
Die sleeves werken daarbij goed zeker?

Stretchen is altijd belangrijk en wat w.u.
Kan zelf niet meer zonder....maar ben ook oud
Fijn dat je sleeves zo goed bevallen![]()

Nou zeg dat wel, blijft maar lekker gaan
Sleeves zijn echt heerlijk! Denk dat ik wel kan zeggen dat ik meer squatgains heb door de sleeves.
Maar of de sleeves direct meer kg's opleveren of dat het squatten soepeler gaat door geen kniepijn(tjes) durf ik niet te zeggen.
Goede sleves leveren wel een paar KG extra op hoor, doe maar eens bodyweight squats met een paar strakke sleves, dan voel je het goed.
Goede sleves leveren wel een paar KG extra op hoor, doe maar eens bodyweight squats met een paar strakke sleves, dan voel je het goed.
Ze heeft normal fit (maat L voor een vrouw van 70 kg), dat gaat geen significante kg opleveren.