AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Zag er goed uit idd! :)

Heb me vriend rond etenstijd geholpen met iets waardoor ik maar kort de tijd had om te trainen.
Kwam ik aan, bleek het squatrack bezet te zijn door iemand die de stang ging OHP'en :(
Had twee squatblocks op de planning staan die te zwaar waren om te combineren, dus doe morgen de andere helft vd training.

18/12/2016 - week 2, dag 1 (#30) (deel 1)
BP paused

1x5 32.5 kg
1x4 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Dit keer zonder foamroller omdat ik hem zo snel niet zag. Arch en legdrive wordt al stukke beter.
Met de langzame negatieven wiebel ik wel iets meer, waarschijnlijk amper zichtbaar maar gevoelsmatig moet ik soms wel corrigeren.

Squat
1x5 60 kg
1x4 70 kg
Geen rek en strek gedaan door de chaos. Merkte hier een wat vervelend gevoel in linker schouder.
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x2 92.5 kg
1x2 92.5 kg
1x1 102.5 kg
1x1 102.5 kg*
1x1 102.5 kg
Voelde vooral zwaar op m'n rug, snelheid zat goed.

Bear complex
1x4 30 kg
1x2 30 kg
Rip de polsen van Proudpizza :(

Trainingstijd: ?
f**k je skwaats! Veel te dicht bij mijn skwaats!

De autist in mij zou die lifts echt niet de volgende dag kunnen maken:roflol: nette lifts Weer en die ohp brahs lijken me bloed irritant

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265

Dankje :)

f**k je skwaats! Veel te dicht bij mijn skwaats!

Haha ik rep de 102.5 nog niet...

De autist in mij zou die lifts echt niet de volgende dag kunnen maken:roflol: nette lifts Weer en die ohp brahs lijken me bloed irritant

Ik heb ook geen zin om letterlijk de halve training te gaan skippen :o

Ja die zijn best zwaar! Vooral het front gedeelte bij mij omdat ik amper een frontsquat kon ivm polsen en cleanen lijkt nergens op. Behins te neck press ging prima trouwens.

Dat is zeker waar!

Bearcomplex lijkt me lastig!! Frontsquats an sich al.

Squats zien er goed uit op insta!

• #2.268
Bearcomplex lijkt me lastig!! Frontsquats an sich al.

Squats zien er goed uit op insta!

Qua gewicht was 30 kg prima te doen maar het correct uitvoeren zonder pijntjes was wel even wat ja :p
Kan me trouwens voorstellen dat je als man met 60 kg net de stang verkeerd in je nek plaatst na de OHP dat dat wel even zeer kan doen.

Thankyou!

Jajajajaja, ik weet het ook wel. Even andere prioriteiten de afgelopen maanden.

Highbar ga ik je inhalen :P

• #2.269
19/12/2017 - week 2, dag 1 (#30) (deel 2)
RDL

3x8 65 kg
Geen zin om te wachten op squatrek dus alvast dit gedaan.

Squat
1x5 60 kg
1x4 70 kg
1x4 70 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x6 92.5 kg (ipv 3x2) (VPR)
Looool. Nog zelfs 2 reps left denk ik. Squatgains keep on comin' :emo:
1x2 92.5 kg
Gisteren met trainen weer wat last van linker lies, had toen niet gerekt en gestrekt. Nu wel gedaan en geen last. Blijkt dus erg belangrijk te zijn.

GCPD
2x12 ? kg
1x8 ? kg

Bench squeeze
3x15 sec

Trainingstijd: 45 min

Machtig prachtig die squats, dat gaat als een speer heb ik het idee!:D

Die sleeves werken daarbij goed zeker?

• #2.271
Machtig prachtig die squats, dat gaat als een speer heb ik het idee!:D

Die sleeves werken daarbij goed zeker?

Nou zeg dat wel, blijft maar lekker gaan :D

Sleeves zijn echt heerlijk! Denk dat ik wel kan zeggen dat ik meer squatgains heb door de sleeves.
Maar of de sleeves direct meer kg's opleveren of dat het squatten soepeler gaat door geen kniepijn(tjes) durf ik niet te zeggen.

Heb je nou een kleinere maat sleeves genomen?

Stretchen is altijd belangrijk en wat w.u.
Kan zelf niet meer zonder....maar ben ook oud

Fijn dat je sleeves zo goed bevallen:)

• #2.276
Aanstaande vrijdag stuur ik eindelijk m'n conceptrapport op en is het maken van m'n scriptie bijna aan z'n eind! Pfoeh wat heeft dit veel stress opgeleverd...

Hoop niet dat ik ziek ga worden want ik ben erg moe en heb moeie spieren op en aan al eventjes. Zou het liefst weer m'n bed induiken.
Plus normaal gesproken slaap ik van 1-9 maar ze beginnen naast m'n raam nu stipt half 8 met heijen. Werkt ook niet echt mee :(

Edit: extra slaap pakken it is.

Laatst bewerkt:
Nou zeg dat wel, blijft maar lekker gaan :D

Sleeves zijn echt heerlijk! Denk dat ik wel kan zeggen dat ik meer squatgains heb door de sleeves.
Maar of de sleeves direct meer kg's opleveren of dat het squatten soepeler gaat door geen kniepijn(tjes) durf ik niet te zeggen.

Goede sleves leveren wel een paar KG extra op hoor, doe maar eens bodyweight squats met een paar strakke sleves, dan voel je het goed.

• #2.278
Goede sleves leveren wel een paar KG extra op hoor, doe maar eens bodyweight squats met een paar strakke sleves, dan voel je het goed.

Geen beschikking over strakkere sleeves momenteel. Of ik zou moeten vragen of ik iemands zweetsleeves mag aantrekken.

Geloof het best! Zorgt wel voor wat vering ondering denk ik.

Ze heeft normal fit (maat L voor een vrouw van 70 kg), dat gaat geen significante kg opleveren.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven