Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Jaaa gefeliciteerd, en lekker eten idd. Hartstikke verdiend:)

Dankjewel! Dat is goed gelukt, sushi'tjes waren heerlijk!

Congratz.

Nu nog verder studeren dan of werken?

In september start ik met de premaster op de uni (duurt 1 jaar) en daarna master health sciences: gezondheidswetenschappen (1 jaar).

27/1/2018 - week 3, dag 3 (#32)
Squat

1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x2 82.5 kg
1x2 82.5 kg
1x2 87.5 kg
1x2 87.5 kg
1x2 87.5 kg
Voelde gewoon best zwaar. Merk dat ik bij squats het meest de deload nodig heb.

BP paused
1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
Ging vlot.

Pendlay row
3x5 45 kg

Ab rollouts (thuis)
3x5 bw

Trainingstijd: 50 min

Gefeliciteerd met je afstuderen!! Weet je al wat je na je studies wil gaan doen in het werkveld?

• #2.484
Gefeliciteerd met je afstuderen!! Weet je al wat je na je studies wil gaan doen in het werkveld?

Dankjewel!

Voor nu weet ik het nog niet concreet. Ik weet wel wat m'n sterke punten zijn en waar m'n interesses een beetje liggen.
Zo vind ik onderzoek doen bijvoorbeeld erg leuk, dan wel in het belang van een patiëntgroep en/of innovatie in de gezondheidszorg.
Hoop tijdens m'n premaster hier wat meer richting aan te kunnen gaan geven :)

Wow :(

In.

Gefeliciteerd met je afstuderen!

• #2.491
30/1/2018 - week 4, dag 1 (#32)
BP paused

1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 40 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x1 47.5 kg
1x1 47.5 kg
1x1 50 kg
1x1 50 kg

Deadlift
1x3 65 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg*
Op één set na alles met rechts onderhands gedaan; dat wordt hem dus op de wedstrijd. Bij links onderhands heb ik het gevoel scheef te pullen.

Ab rollouts (thuis)
2x6 bw

Trainingstijd: 40 min

Nog één training te gaan donderdag en dan is het zover!
Voel me echt goed. Dat deloaden heeft m'n lichaam, met name quads en glutes, erg goed gedaan.
Heb gisteren geen wekker gezet en bijna 12 uur geslapen, had dat echt even nodig. In de winter lijkt 7,5 - 8 uur soms nog te weinig te zijn voor me.

---

Ik heb een vraagje over beurtenkaartjes. Hoe doen andere mensen het als ze geen coach backstage hebben met hun kaartjes op tijd invullen voor de volgende beurt?
Bij de SBD stond mijn vader in het publiek en moest ik naar hem toe en met een boog naar de inlevertafel. Moet vast anders kunnen?

Gefeliciteerd met afstuderen!
Waar ga je de premaster doen?

12 uur slaap is wel erg veel :eek:
Maar kan soms lekker zijn.

Ik heb een vraagje over beurtenkaartjes. Hoe doen andere mensen het als ze geen coach backstage hebben met hun kaartjes op tijd invullen voor de volgende beurt?
Bij de SBD stond mijn vader in het publiek en moest ik naar hem toe en met een boog naar de inlevertafel. Moet vast anders kunnen?

Iemand backstage regelen, of zelf je kaartjes ergens neerleggen (met kans ze kwijt te raken).

• #2.494
Gefeliciteerd met afstuderen!
Waar ga je de premaster doen?

12 uur slaap is wel erg veel :eek:
Maar kan soms lekker zijn.

Dankjewel! Was een periode met vrij veel stress (met name in het begin) maar ben blij dat ik het nu mooi afgerond heb :)

Ja dat is inderdaad veel haha. M'n lichaam had het wel echt nodig denk ik want ik voel me echt top nu en goed hersteld van de afgelopen cycle Sheiko.

Iemand backstage regelen, of zelf je kaartjes ergens neerleggen (met kans ze kwijt te raken).

Hmm ik kan vast wel iemand uit m'n gewichtklasse vragen of ik haar kaartjes verzorg en andersom. Thanks!

Dankjewel! Was een periode met vrij veel stress (met name in het begin) maar ben blij dat ik het nu mooi afgerond heb :)

Ja dat is inderdaad veel haha. M'n lichaam had het wel echt nodig denk ik want ik voel me echt top nu en goed hersteld van de afgelopen cycle Sheiko.

Hmm ik kan vast wel iemand uit m'n gewichtklasse vragen of ik haar kaartjes verzorg en andersom. Thanks!

Of hun coach ;)

Ben benieuwd hoe het gaat, alvast heel veel suc6:D

Wel balen dat ik niet mee doe, maar wie weet komt dat ooit wel weer!

• #2.497
Komt er niemand kijken van je vrienden/familie die kaartjes kan doen?

Op een pl wedstrijd moet je (letterlijk) alleen maar denken aan je 9 beurten, coach regelt de rest. Vind dit een beetje chaotisch.

Terug
Naar boven