040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaaa gefeliciteerd, en lekker eten idd. Hartstikke verdiend![]()

Gefeliciteerd met je afstuderen!! Weet je al wat je na je studies wil gaan doen in het werkveld?

Van mijn part worden dr helemaal geen baby's meer geboren![]()
Als er maar nog wel genoeg geoefend blijft worden dan!

Ik heb een vraagje over beurtenkaartjes. Hoe doen andere mensen het als ze geen coach backstage hebben met hun kaartjes op tijd invullen voor de volgende beurt?
Bij de SBD stond mijn vader in het publiek en moest ik naar hem toe en met een boog naar de inlevertafel. Moet vast anders kunnen?
Gefeliciteerd met afstuderen!
Waar ga je de premaster doen?
12 uur slaap is wel erg veel
Maar kan soms lekker zijn.

Iemand backstage regelen, of zelf je kaartjes ergens neerleggen (met kans ze kwijt te raken).
Dankjewel! Was een periode met vrij veel stress (met name in het begin) maar ben blij dat ik het nu mooi afgerond heb
Ja dat is inderdaad veel haha. M'n lichaam had het wel echt nodig denk ik want ik voel me echt top nu en goed hersteld van de afgelopen cycle Sheiko.
Hmm ik kan vast wel iemand uit m'n gewichtklasse vragen of ik haar kaartjes verzorg en andersom. Thanks!

Ben benieuwd hoe het gaat, alvast heel veel suc6
Wel balen dat ik niet mee doe, maar wie weet komt dat ooit wel weer!

Dit dus, zou niet andere lifters of jezelf mee belasten. Jullie hebben wel genoeg aan je hoofd.