MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
21/1/2018 - week 2, dag 3 (#32)
Wachten op bench

BP paused
1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg
1x3 52.5 kg

Squat
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 82.5 kg
1x3 82.5 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
1x3 95 kg
Merkte hier dat m'n quads en glutes wel een deload kunnen gebruiken.
Samen met twee anderen en duurde lang :(

BP paused ss seated row
1x4 32.5 kg
1x4 40 kg
1x4 45 kg -- 1x8 ? kg
1x4 45 kg -- 1x8 ? kg
1x4 45 kg -- 1x6 ? kg
1x4 45 kg
Kwam beter uit om nu de seated row te doen die ik woensdag niet heb gedaan ipv pendley rows.
Dit blok in precies 10 min gedaan :emo:. Moest tijd inhalen voor sluitingstijd.

Glute bridges
3x6 100 kg

Trainingstijd: 105 min

Denk dat ik echt wel toe ben aan deloaden. Net na m'n eerste blok benches zei ik nog tegen iemand dat ik dacht dat dat niet persé nodig zou zijn lichamelijk gezien.
Benen voelen vermoeid en ik was aan het einde van m'n training echt een beetje uitgeteld. Terwijl het natuurlijk geen bijster zware training was.

---

Tijdens de fox gym cup lift ik vanaf 10:00 uur zondag 4 februari. Fijn voor het wegen zo 's ochtends :D

Het is eigenlijk de bedoeling dat je je zo gaat voelen in dit gedeelte van je cyclus. Eerst wat functional overreaching.
Normaal zou nu het volume moeten zakken en daarna de intensiteit ook.
En dan volle bak supercompensatie op de dag van de wedstrijd. (hopelijk)

Na weken richting pieken bouw je zeker vermoeidheid op en is zo'n deload inderdaad lekker maar ook logisch.
Is er ook een lijfstriem voor de foxgym cup?

• #2.444
Het is eigenlijk de bedoeling dat je je zo gaat voelen in dit gedeelte van je cyclus. Eerst wat functional overreaching.
Normaal zou nu het volume moeten zakken en daarna de intensiteit ook.
En dan volle bak supercompensatie op de dag van de wedstrijd. (hopelijk)

Volume is deze week al iets gezakt inderdaad. Zal aankomende week doorzetten met intensiteitsverlaging.
Dat hoop ik ook! De manier waarop Sheiko dit in z'n schema's verwerkt voelt voor mij tot op heden altijd goed.

Na weken richting pieken bouw je zeker vermoeidheid op en is zo'n deload inderdaad lekker maar ook logisch.
Is er ook een lijfstriem voor de foxgym cup?

Ik had het eerder niet zo maar nu was het wel duidelijk merkbaar dat ik een deload nodig heb.

@Beowulf zei van wel, waar weet ik alleen niet.

Nice, je moet op zondag. Dan loop ik je niet mis zoals in de gym steeds haha.

• #2.451
23/1/2018 - week 3, dag 1 (#32)
BP paused

1x3 32.5 kg
1x3 40 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg

Squat
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x3 70 kg
1x3 82.5 kg
1x3 82.5 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg
1x2 95 kg

GCPD
3x7 ? kg

Bench squeeze
2x15 sec

Ab rollouts (thuis)
4x4 bw

Trainingstijd: 60 min

• #2.452
Fox gym planning
Met nog minder dan twee weken te gaan heb ik vandaag alvast gekeken naar wat ik wil gaan liften tijdens de wedstrijd.
Ik weet dat ik met een +10 kg op m'n totaal kan plaatsen voor het NK. Omdat ik nu bewust mee wil doen met NK junioren, en daar geen kwalificatie voor nodig is, ga ik me niet zo vastpinnen op dat totaal van 325 zoals ik op de SBD deed.
Dit ten eerste om teleurstelling te voorkomen en omdat ik dus al het idee heb relatief hoger te eindigen uiteindelijk bij de junioren tov classic. Een 325 totaal zou natuurlijk wel erg tof zijn :D

De beurten:
- Squat (current max 120): 112.5 / 120 / 122.5 of 125
- Bench (current max 70): 65 / 70 / 72.5
- Deadlift (current max 125): 120 / 127.5 of 130 / ?

Deadlift wil ik aankijken hoe vermoeid ik ben en hoe de 120 ging met mixed grip en wat ik denk aan te kunnen. Wordt nu in ieder geval tijd die 125 te passeren met een goedgekeurde lift!

Fox gym planning
Met nog minder dan twee weken te gaan heb ik vandaag alvast gekeken naar wat ik wil gaan liften tijdens de wedstrijd.
Ik weet dat ik met een +10 kg op m'n totaal kan plaatsen voor het NK. Omdat ik nu bewust mee wil doen met NK junioren, en daar geen kwalificatie voor nodig is, ga ik me niet zo vastpinnen op dat totaal van 325 zoals ik op de SBD deed.
Dit ten eerste om teleurstelling te voorkomen en omdat ik dus al het idee heb relatief hoger te eindigen uiteindelijk bij de junioren tov classic. Een 325 totaal zou natuurlijk wel erg tof zijn :D

De beurten:

Deadlift wil ik aankijken hoe vermoeid ik ben en hoe de 120 ging met mixed grip en wat ik denk aan te kunnen. Wordt nu in ieder geval tijd die 125 te passeren met een goedgekeurde lift!

Nou die records gaan wel lukken!

2 weken is al snel :)
Zal echt mega druk zijn op deze wedstrijd.

• #2.455
Fox gym planning

De beurten:

Als je al aangeeft je niet te willen kwalificeren voor een NK en je pas op het NK Junioren er moet staan zou ik mezelf inderdaad niet blindstaren op een specifiek totaal. 9/9 halen, wedstrijdervaring en een goed totaal bouwen lijkt me voor nu wat belangrijker dan specifieke nummers voor een NK waarop je nog niet gaat staan.

Deze gedachtegang aanhoudende gewoon kijken hoe je openers gaan en vanuit daaruit je beurten zelf kiezen of laten kiezen door iemand anders.
Weet niet wie je gaat coachen maar denk dat er genoeg aanwezig zijn die enigszins goede beurten kunnen uitkiezen voor je in een dergelijke gedachtegang met de wetenschap van je kwaliteiten en prs.

• #2.457
Als je al aangeeft je niet te willen kwalificeren voor een NK en je pas op het NK Junioren er moet staan zou ik mezelf inderdaad niet blindstaren op een specifiek totaal. 9/9 halen, wedstrijdervaring en een goed totaal bouwen lijkt me voor nu wat belangrijker dan specifieke nummers voor een NK waarop je nog niet gaat staan.

Deze gedachtegang aanhoudende gewoon kijken hoe je openers gaan en vanuit daaruit je beurten zelf kiezen of laten kiezen door iemand anders.
Weet niet wie je gaat coachen maar denk dat er genoeg aanwezig zijn die enigszins goede beurten kunnen uitkiezen voor je in een dergelijke gedachtegang met de wetenschap van je kwaliteiten en prs.

Precies. NK classic en NK junioren liggen ook erg dicht op elkaar dus lijkt me sowieso niet verstandig om met classic mee te doen, al zou ik me ervoor kwalificeren.
Die doelen heb ik inderdaad voor de wedstrijd en heb gewoon vet veel zin in de sfeer die er rondhangt, daardoor al ik vast nog wel PR's moeten gaan zetten.

Misschien vraag ik iemand me voor die dag te coachen met een kleine spoedcursus beurten kiezen inderdaad.
En anders lopen dr genoeg mensen rond die kunnen helpen. Hoewel ik zelf al goed in kan schatten wat m'n mogelijkheden zijn vind ik.

Fox Gym weet toch elk jaar toch een fantastisch powerlifting evenement neer te zetten die garant staat voor fantastische PR's. Ze hebben ook een fantastisch powerlifting team die dit geweldige festijn mogelijk maakt.
Het schijnt zelfs dat een heuse officieuze WR poging gedaan gaat worden op een van de dagen. Top lifters, top vrijwilligers en top prestaties!!

Laatst bewerkt:
Ben heel benieuwd maar gaat vast goed komen.. op naar een paar mooie prs:)

• #2.460
Fox Gym weet toch elk jaar toch een fantastisch powerlifting evenement neer te zetten die garant staat voor fantastische PR's. Ze hebben ook een fantastisch powerlifting team die dit geweldige festijn mogelijk maakt.
Het schijnt zelfs dat een heuse officieuze WR poging gedaan gaat worden op een van de dagen. Top lifters, top vrijwilligers en top prestaties!!

FOX GYM :heart::heart:

Serieus een WR poging? Wordt dat op zondag gedaan?

Ben heel benieuwd maar gaat vast goed komen.. op naar een paar mooie prs:)

Gaat vast goedkomen :D

Terug
Naar boven