Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee gelukkig niet. Alleen wat nazeurend gevoel zegmaar.
Heb het idee dat het een spieraanhechting is die geïrriteerd is. Wellicht door het verhoogde benchvolume oid.
Veel plezier daar!Dan is Antwerpen en dat weekendje weg vast ook fijn voor je polsVeel plezier daar!

Je loopt een maand achter met je training.
Ik denk eerder dat het een pees is als het op de rug van je hand is en naar je pols loopt.
Het kan van het hard knijpen in de barbell komen.
Als je plots een bepaalde beweging veel vaker gaat doen kan het wel zijn dat je pezen het wat moeilijk hebben om zich aan te passen.Denk dat je gelijk hebt. Kneep vandaag na het benchen hard in m'n hand om te voelen waar het vandaan kwam en toen voelde ik het erger.
Doe nu natuurlijk veel meer deadlifts en knijp dan in de bar. Meer benchen. Kan een logische verklaring zijn.
Whut?
Als je plots een bepaalde beweging veel vaker gaat doen kan het wel zijn dat je pezen het wat moeilijk hebben om zich aan te passen.
Als de pijn niet steeds erger wordt denk ik dat je gewoon kan verder trainen hoor.

Ga je toevallig naar Centerparcs in Lommel, want daar zit mij toch een fijn grilrestaurant maaaan man man![]()

Haha nee ik mag weer een aantal uren in het ov zitten vanuit Antwerpen
Restaurantaanbevelingen zijn desalniettemin altijd welkom!
Wel vervelend dat je zoveel last hebt.
Het mag trouwens pijn doen hoor. Zolang de pijn niet toeneemt denk ik dat het OK is om te liften.
Maar soms is de pijn zo vervelend dat je gewoon je kracht niet kan gebruiken. Dan heeft forceren geen zin.