Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Geen last van je pols bij het squatten?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.622
Nee gelukkig niet. Alleen wat nazeurend gevoel zegmaar.
Heb het idee dat het een spieraanhechting is die geïrriteerd is. Wellicht door het verhoogde benchvolume oid.

Dan is Antwerpen en dat weekendje weg vast ook fijn voor je pols :) Veel plezier daar!

Heel veel plezier! Geniet ervan! :)

Je loopt een maand achter met je training. ;)

Ik denk eerder dat het een pees is als het op de rug van je hand is en naar je pols loopt.
Het kan van het hard knijpen in de barbell komen.

• #2.626
Dan is Antwerpen en dat weekendje weg vast ook fijn voor je pols :) Veel plezier daar!

Precies! Dankjewel :)

Heel veel plezier! Geniet ervan! :)

Dankjewel, gaat zeker lukken :)

Je loopt een maand achter met je training. ;)

Ik denk eerder dat het een pees is als het op de rug van je hand is en naar je pols loopt.
Het kan van het hard knijpen in de barbell komen.

Whoeps haha...

Denk dat je gelijk hebt. Kneep vandaag na het benchen hard in m'n hand om te voelen waar het vandaan kwam en toen voelde ik het erger.

Doe nu natuurlijk veel meer deadlifts en knijp dan in de bar. Meer benchen. Kan een logische verklaring zijn.

Denk dat je gelijk hebt. Kneep vandaag na het benchen hard in m'n hand om te voelen waar het vandaan kwam en toen voelde ik het erger.

Doe nu natuurlijk veel meer deadlifts en knijp dan in de bar. Meer benchen. Kan een logische verklaring zijn.
Als je plots een bepaalde beweging veel vaker gaat doen kan het wel zijn dat je pezen het wat moeilijk hebben om zich aan te passen.
Als de pijn niet steeds erger wordt denk ik dat je gewoon kan verder trainen hoor.

• #2.629
Als je plots een bepaalde beweging veel vaker gaat doen kan het wel zijn dat je pezen het wat moeilijk hebben om zich aan te passen.
Als de pijn niet steeds erger wordt denk ik dat je gewoon kan verder trainen hoor.

Klinkt best logisch. In acht neming dat ik qua gewicht niet (nog erbovenop) een grote sprong gemaakt heb moet dit niet te gek zijn.
Kijk morgen wel even hoe het benchen gata als ik iets minder hard knijp. Wellicht pas ik het gewicht nog wat aan voor die ene keer.

Vanaf 8:50 :p
Hij had dat in Egypte een keer van een vriend geleerd en heeft het daarom zo genoemd geloof ik.

Wie is rampage?

Ga je toevallig naar Centerparcs in Lommel, want daar zit mij toch een fijn grilrestaurant maaaan man man:)

• #2.633
Rampage nice! Wil ik ook nog een keer naar toe

• #2.636
Rampage nice! Wil ik ook nog een keer naar toe

Zeker een keer doen, het is echt super vet!

Deze al 'ns bezocht? Napo's – Quality Grill

Oeh nee, maar heb al voor vanavond gereserveerd en het lijkt er wel een beetje op: PAMPAS | HOME ayce grill.

2/3/2018 - week 4, dag 4 (prep cycle I)
Deadlift paused 5-7 cm onder knie

1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x2 92.5 kg
1x2 100 kg
1x2 100 kg
1x1 105 kg
1x1 105 kg
1x1 105 kg

BP paused
1x6 35 kg
1x6 42.5 kg
1x6 45 kg
Voelde het hier opkomen.
1x6 45 kg
2x6 45 kg geskipt

Deadlift met bands (ipv chains)
1x3 65 kg
1x3 80 kg
1x3 92.5 kg
4x2 100 kg geskipt
1x3 105 kg zonder bands extra
Gewicht was relatief veel zwaarder dan met chains en het was echt ruk met bands (moest erop staan).
Plus voelde m'n spiertje/pees en was niet lekker.

Walking lunges
5x6 14 kg per kant (VPR)

Hyperextension
4x8 bw +5 kg

Trainingstijd: 80 min

Wel vervelend dat je zoveel last hebt.
Het mag trouwens pijn doen hoor. Zolang de pijn niet toeneemt denk ik dat het OK is om te liften.
Maar soms is de pijn zo vervelend dat je gewoon je kracht niet kan gebruiken. Dan heeft forceren geen zin.

• #2.638
Wel vervelend dat je zoveel last hebt.
Het mag trouwens pijn doen hoor. Zolang de pijn niet toeneemt denk ik dat het OK is om te liften.
Maar soms is de pijn zo vervelend dat je gewoon je kracht niet kan gebruiken. Dan heeft forceren geen zin.

Echte pijn kan ik het niet noemen maar het voelt onnatuurlijk en ongemakkelijk. En dan ga je inderdaad forceren (en wellicht rare bewegingen maken / houdingen aannemen).
Even 1-2 trainingen wat gas terugnemen is natuurlijk niet verkeerd. Volume moet toch wel wennen na verloop van tijd.

Nu ook lekker "ontspannen" dit weekend :D

Have fun! :)

Terug
Naar boven