- Waardering
- 15.402
Verbaasde mezelf dr ook nog wel over

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

5/3/2018 - week 1, dag 1 (prep cycle II)
BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
Voelde het bij m'n pols alleen na de 55 kg sets (en niet tijdens) en trok sneller weg. Denk dat het langzaam weggaat.
Dumbell bench press
4x8 14 kg
Wachten op squatrek.
Squat
1x5 60 kg
1x5 72.5 kg
1x3 85 kg
1x7 85 kg
Ademhaling standje bijna dood.
1x4 85 kg
1x8 85 kg
1x2 85 kg
1x5 85 kg
Board BP paused
1x3 42.5 kg
1x3 50 kg
1x3 55 kg
1x3 55 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
1x2 60 kg
Bench squeeze
4x15 sec
Ab rollouts (thuis)
3x8 bw
Trainingstijd: 95 min
Wil binnenkort naar de fysio omdat ik weer wat knopen rondom m'n ellebogen heb die ik zelf niet weggedrukt krijg. Gaf veel drukvermindering vorige keer.
Mocht m'n pols dan nog aan de orde zijn, bespreek ik dat meteen.
---
Echt een shit weekend gehad wat zorg voor m'n lichaam betreft. Slecht herstel vd training van vrijdag, door het dansen tot 05:00u. Zieke glutesspierpijn vanaf halverwege het festival.
Vrijdag dus ayce grill. Zaterdag en zondag ayce buffet in center parcs. Vrijdag en zaterdag hele dag geen kcals geteld, zondag wel gegokt.
Forlax vergeten mee te nemen. Zaterdag niet genomen dus besloten pillen van de kruidvat te nemen. Niet nagedacht en hoogste dosering genomen. Ik wist niet dat een mens zo vol kon zitten...
En maandelijks probleem. Met bovenstaand dubbel buikpijn
Welcome to my awesome monday gymday prep![]()
Zo zie je maar.. bagger dagen en toch een goeie train!
je doet het mooi wel!
Hoop dat het snel beter gaat met je pols.

Haha 7 reps swuatten en meteen half dood?
Dan ben je een ekte pl-er![]()
Nice train!
Hoe voelde je pols/hand nar die BP squeeze?

Ja, het zou een verschil kunnen maken als je met gestrekte of geplooide ellebogen knijpt.Ik had hem vorige week met gebogen ellebogen gedaan, om te kijken of dat fijner was. Maar dat is eigenlijk onzin.
Ditmaal wel met gestrekte armen en geen pijntje daar waar ik het bij benchen voelde, misschien door deze aanpassing(?)
Voelde het ook wel bij de board press. Verschil met vorige week was dat ik het pas voelde vanaf het moment dat het gewicht de leggers aanraakte bij het terugleggen van de bar.
Ja, het zou een verschil kunnen maken als je met gestrekte of geplooide ellebogen knijpt.
Weet je zeker dat je de polsen niet teveel kantelt tijdens het benchen?
Bij het knijpen zal je er waarschijnlijk goed op letten, maar bij het benchen heb je wat meer aan je hoofd en valt het misschien niet zo op als je ze kantelt (of 1 kant wel en de andere niet).
Dus jij doet ook een pols indraaien? Ik krijg dat namelijk ook niet opgelostAls ik google naar mensen met soortgelijke klachten kom ik met name tegen dat andere mensen als tip geven wrist bandages te gebruiken.
Zou me wel verbazen als dat de oplossing kan zijn aangezien m'n werksets maar met 2,5 - 5 kg omhoog zijn gegaan en ik nou niet vind dat ik een bijster zware bench heb.
En veel griptraining, maar daar doe ik al aan.

Je hebt nog geen wrist wraps?
Maakt toch behoorlijk wat volume op de bench met die 4 daagse dat het weldegelijk aan te raden is.
Dus jij doet ook een pols indraaien? Ik krijg dat namelijk ook niet opgelost![]()
Je kan het eens een tijdje met wraps proberen.
Ik had vroeger altijd last van de pols bij het squatten en gebruikte dan altijd wraps bij zware sets. Nu geen wraps meer nodig. Dus het kan helpen om een tijdelijk probleem te verlichten.
De plaats waar je pijn hebt doet wel vermoeden dat het met het indraaien van e pols te maken heeft.
Maar misschien dat wraps daar ook kunnen helpen.

Blijven trainen en wedstrijdjes doen. Wie weet, ooit ...Ik ga ze bestellen en kijken hoe dat gaat. SBD mag me wel eens gaan sponsoren![]()

Blijven trainen en wedstrijdjes doen. Wie weet, ooit ...![]()

Ik heb er van Titan. 1 setje redelijk flexibele en een setje stijve. Eerlijk gezegd heb ik die stijve nog niet echt nodig gehad. De flexibele exemplaren bieden al enorm steun als je ze redelijk vast trekt.
Dat zal wel hetzelfde zijn bij SBD.

) en geen ongemak gevoeld.