- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm in Mijn gym lopen nog best wat vrouwen rond maar wel veel die groepslessen of alleen cardio doen. Wordt wel langzaam door Instagram minder taboe![]()
Vrouwen moeten echt van het idee af dat je mannelijk wordt, dat sportscholen alleen voor mannen is, dat je alleen met cardio afvalt, etc.

Moest bij oude werkgever vooral geen free weights voorschrijven maar wel duizend verschillende apparaten plus een berg cardio voor vrouwen en ouderen. Hield ik me niet echt aanVrouwen moeten echt van het idee af dat je mannelijk wordt, dat sportscholen alleen voor mannen is, dat je alleen met cardio afvalt, etc.

Opzich wel logisch aangezien vrije gewichten een bepaalde controle en techniek vereisen, waar je met machines gewoon alles veilig kan doen. Veel van de mensen die komen doen toch maar wat en luisteren totaal niet, wat met machines minder erg is dan met vrije gewichten.Moest bij oude werkgever vooral geen free weights voorschrijven maar wel duizend verschillende apparaten plus een berg cardio voor vrouwen en ouderen. Hield ik me niet echt aan![]()
En mensen die wel resultaat willen boeken? Die hebben dan maar dikke pech.Opzich wel logisch aangezien vrije gewichten een bepaalde controle en techniek vereisen, waar je met machines gewoon alles veilig kan doen. Veel van de mensen die komen doen toch maar wat en luisteren totaal niet, wat met machines minder erg is dan met vrije gewichten.
Ja, dat klopt. Maar ook weer niet helemaal.Volgens mij gaat het er vooral om dat gym eigenaren willen dat hun voor veel geld aangeschafte machinepark gewoon gebruikt wordt. Vaste bewegingsbanen zijn ook alleen maar veilig als de machines op de juiste manier worden afgesteld op de lichaamsverhoudingen en kunnen net zo snel blessures opleveren als losse gewichten. Gelukkig zie je langzamerhand wel steeds meer gyms met een park aan squatracks, barbells en olyplates.
Ga ik toch zien bij nk junioren

Jij bent wel erg goed van vertrouwen!Veel gym-eigenaars weten niet eens dat ze dit doen.
De meeste sportscholen weten precies hoeveel procent van de klanten die op basis van tijdelijk ingegeven goede voornemens een abonnement afsluiten er vervolgens na een paar keer voorgoed mee kappen. En dat heeft maar weinig met de vaak bar slechte schema's van de PT's te maken, maar alles met het gebrek aan motivatie en discipline bij het gros van de mensen. Het is gewoon een verdienmodel.mensen op machines zetten is ook veel makkelijker en kost minder tijd dan een goede squat of deadlift aanleren. geen omkijken meer aan en op naar het volgende slachtoffer.
Ik weet heel zeker dat er zo gyms zijn. Meer dan je zou verwachten.

mensen op machines zetten is ook veel makkelijker en kost minder tijd dan een goede squat of deadlift aanleren. geen omkijken meer aan en op naar het volgende slachtoffer.

Ik hing de riem of wrist-wraps meestal over de barbell. Dat lijkt beter te werken. (maar ook niet altijd)En ben triggered omdat iemand m'n squatbar leeg had getrokken terwijl ik even naar de wc was. Belt lag er pal voor
Je gaat er vanuit dat iedereen dezelfde doelen en motivatie hebben als jij. Ik kan je uit ervaring (ben zelf trainer geweest) vertellen dat de meeste mensen niet de moeite nemen en je tips toch snel vergeten. Ze doen toch liever waar ze zelf zin in hebben.En mensen die wel resultaat willen boeken? Die hebben dan maar dikke pech.
Beter iedereen op een goeie manier laten trainen. En degene die niet mee willen kruipen vanzelf wel op die machines en doen wat ze zelf denken dat goed is.
Is ook makkelijker mensen een machine uit te leggen dan hoe je moet deadliften. En als ik soms die 'tips' op dit forum al lees dan weten maar weinig mensen waar ze echt over praten. Merk dat in mijn gym ook, teveel mensen die denken iets te weten, maar dan de meest waardeloze tips geven. Dan ben ik blij dat ze op machines zitten waar de kans op blessures door debiel gedrag kleiner is. Machines zijn ook gewoon beter geschikt voor de gemiddelde killerbody sportganger.Volgens mij gaat het er vooral om dat gym eigenaren willen dat hun voor veel geld aangeschafte machinepark gewoon gebruikt wordt. Vaste bewegingsbanen zijn ook alleen maar veilig als de machines op de juiste manier worden afgesteld op de lichaamsverhoudingen en kunnen net zo snel blessures opleveren als losse gewichten. Gelukkig zie je langzamerhand wel steeds meer gyms met een park aan squatracks, barbells en olyplates.
Ik hing de riem of wrist-wraps meestal over de barbell. Dat lijkt beter te werken. (maar ook niet altijd)

Ik ben alleen maar voor het accentueren van de sterke puntenDan heb ik een singlet aan dst laat m'n sterke punten beter uitkomen, dus maakt dan niet uit![]()

Neen, daar ga ik niet van uit.Je gaat er vanuit dat iedereen dezelfde doelen en motivatie hebben als jij. Ik kan je uit ervaring (ben zelf trainer geweest) vertellen dat de meeste mensen niet de moeite nemen en je tips toch snel vergeten. Ze doen toch liever waar ze zelf zin in hebben.