Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Waarschijnlijk omdat je triceps specifiek nodig hebt bij het benchen.
De biceps heb je ook nodig, maar de lifts op zich (vooral DL) trainen die voldoende om nuttig te zijn. Nog extra sterke biceps kweken heeft vaak weinig nut om je 1RM omhoog te halen.

Mee eens @Pillz
Plus voor het fysiek deel zou ik ze zelf tevens niet alsnog/extra trainen.

Hehe thanks :D
Jij ook.

Daar heb je inderdaad flink wat weg staan liften, en dat op minder kcals over de hele dag genomen:0 Hopelijk blijft het zo gemakkelijk gaan gedurende de hele cut!

Ja ik hoop het ook echt! Zou zo lekker zijn als het op deze manier door blijft gaan. Honger valt ook echt mee tot nu toe.

Kijk, dat hebben jullie jonge snuiters nog niet door ...
Curls zijn voor de boys. De meeste girls kijken ergens anders naar. Daarvoor kan je beter squatten en DLen. :p

Mee eens wat mij persoonlijk betreft. Een man met mooie gevormde benen, billen en een beetje brede bovenkant rug zie ik liever dan uberhaupt monsterlijke biceps.
Dus ja, dan kom je inderdaad bij squats en deadlifts uit :p

Mee eens @Pillz
Plus voor het fysiek deel zou ik ze zelf tevens niet alsnog/extra trainen.

Hehe thanks :D
Jij ook.

Ja ik hoop het ook echt! Zou zo lekker zijn als het op deze manier door blijft gaan. Honger valt ook echt mee tot nu toe.

Mee eens wat mij persoonlijk betreft. Een man met mooie gevormde benen, billen en een beetje brede bovenkant rug zie ik liever dan uberhaupt monsterlijke biceps.
Dus ja, dan kom je inderdaad bij squats en deadlifts uit :p
Jij weet nie wat lekkel is :s

• #2.967
4/5/2018 - week 3, dag 3 (prep cycle III)
Squat

1x5 60 kg
1x5 72.5 kg
1x3 77.5 kg
Toch maar de belt omgedaan vanaf hier.
1x7 77.5 kg
1x4 77.5 kg
1x8 77.5 kg
1x2 77.5 kg
1x6 77.5 kg
Voelde legit als 85 kg en dan nog alsof m'n benen heel zwar waren. Blij dat gewicht vandaag laag was.

BP paused
1x5 35 kg
1x4 42.5 kg
1x3 50 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg
1x2 55 kg

GCBP
5x4 42.5 kg

Hyperextension (ipv glute bridge)
2x8 bw +15 kg (VPR)
2x8 bw +15 kg
Cba om hiervoor een bar te laden.

Side plank
3x15 sec per kant

Chest fly
4x6 7.25 kg

Trainingstijd: 85 min

De rest van de training (na squats) ging gelukkig zoals die hoorde te gaan.

---

Cut week 2 - 28/4 > 4/5 (6 dagen)
TDEE

Capture+_2018-05-04-11-35-50.png

Metingen 28/4 > 4/5
Gewicht: 70.5 > 69.5 (-1.0)
Taille: 70 > 69 (-1.0)
Heupen: 87.5 > 86.5 (-1.0)
Kcals: 2150

Metingen 21/4 > 4/5 (2 weken)
Glutes: 100 > 99.25 (-0.75)
Bovenbeen: 57.0 > 57.0 (-)
Bicep: 29.5 > 28.5 (-1.0)

Had nog een etentje tegoed vanwege m'n afstuderen dus ga vanavond ayce sushi & grill doen :D Heb het eea van de kaart ingevuld in MFP en ben tot 1900 kcals gekomen.
Vanochtend een banaan en kiwi, zometeen 250 gr kwark en misschien nog een stukje taart op een verjaardag. Totaal zal wel op ~2500 uitkomen.

Laatst bewerkt:
Laat het smaken :)

• #2.969

Is zeker gelukt!
Vanochtend lekker +0,5 op de weegschaal :p hou alles bij voor de TDEE sheet.

5/5/2018 - week 3, dag 4 (prep cycle III)
Deadlift paused 5-7 above knees

1x3 70 kg
1x3 85 kg
1x3 100 kg
1x2 105 kg (4s hold)
1x2 105 kg (4s hold)
1x2 105 kg (4s hold)
1x2 105 kg (4s hold)
Lekker double overhand en beltless.
Ben sinds woensdag klein beetje meer met de heupen omhoog gaan liften. Zag/merkte toch vaak dat m'n heupen nog omhoog moesten komen voordat de bar loskwam.

BP paused met chains
1x4 35 kg
1x4 42.5 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
1x4 50 kg
Allerlaatste rep wel een grinder.

Goodmorning
5x5 40 kg
Eerste set ging van achter gezien "heel scheef" zei @Chreiz . Heb hierna iets kunnen corrigeren.

Walking lunges
5x6 14 kg per kant

Cable rear delt fly in Keiser machine
2x8 4.5 resistance
1x8 4.3 resistance
1x8 4.0 resistance

Trainingstijd: 100 min

Hierna sauna :heart:

Blij met zo'n chille korte training. Aankomende week relatief hoge intensiteit.

Ugh, ik vind de sauna echt verschrikkelijk....:p

Kan je ipv met chains wellicht niet wat cambered bar werk toevoegen in je gym? Of denk je van ik volg de programmering maar gewoon en kijk hoe het gaat voor een volgende keer?

• #2.976
Kan je ipv met chains wellicht niet wat cambered bar werk toevoegen in je gym? Of denk je van ik volg de programmering maar gewoon en kijk hoe het gaat voor een volgende keer?

Doel je dan op de bench press specifiek om het onderste gedeelte vd lift te verbeteren?
Wil inderdaad deze 4-weekse een keer helemaal doorlopen hebben zonder de SBD-variaties te hebben aangepast. Zeker omdat al veel nieuw is (chains, board bp, paused dl, etc). Om te kijken of dit voor mij werkt.
Is namelijk hier en daar discussie over sommige variaties waar ze nou het beste bij werken en dan ligt het ook nog aan persoonlijke uitvoering. Plus mijn weak points verschuiven, met name bij DL, best vaak over de maanden gezien.

Doel je dan op de bench press specifiek om het onderste gedeelte vd lift te verbeteren?
Wil inderdaad deze 4-weekse een keer helemaal doorlopen hebben zonder de SBD-variaties te hebben aangepast. Zeker omdat al veel nieuw is (chains, board bp, paused dl, etc). Om te kijken of dit voor mij werkt.
Is namelijk hier en daar discussie over sommige variaties waar ze nou het beste bij werken en dan ligt het ook nog aan persoonlijke uitvoering. Plus mijn weak points verschuiven, met name bij DL, best vaak over de maanden gezien.
Ja wel logisch en in de lijn der verwachtingen dat je dit zou gaan doen anders kan je ook niet weten of deze assistance werkt voor jouw bench. Heb zelf het idee dat je weinig moeite hebt met locken en meer met de onderste paar cm dat je dat kan gebruiken als er toch de beschikking over hebt.

• #2.980
Ja wel logisch en in de lijn der verwachtingen dat je dit zou gaan doen anders kan je ook niet weten of deze assistance werkt voor jouw bench. Heb zelf het idee dat je weinig moeite hebt met locken en meer met de onderste paar cm dat je dat kan gebruiken als er toch de beschikking over hebt.

Denk dat je daar wel een goed punt heb ja. Als dat nog steeds het geval is bij nk dan is dat niet verkeerd om te doen. Ze hebben er inderdaad een bij usc :)

Dat als je faalt op de bench hij kan curlen met jouw max:roflol:

:treuren: en :roflol:

Terug
Naar boven