MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Lekker hoor! Weer progressie gemaakt!

Gefeliciteerd met het mooi resultaat.

Gefeliciteerd! Hele nette lifts

sterk hoor, heel goed gedaan
gefeliciteerd

Nogmaals gefeliciteerd :D Die squat en bench pak je volgende keer wel weer, maar die deadlift, zo sterk!

Prima getild. Heb je maar niet aangesproken :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.187
Klinkt als een prachtdag, je hebt er echt voor gevochten! :wl:

Nogmaals van harte met het zilver en de mooie deadlift PR. Ik zeg tijd voor een deftige pizza:)

Dankjewel! Was echt een hele toffe dag.

Ik heb je ergens in de verte kunnen horen denk ik... Gisteren inderdaad pizza besteld en het smaakte me enorm goed :)

Lekker hoor! Weer progressie gemaakt!

Gefeliciteerd met het mooi resultaat.

Gefeliciteerd! Hele nette lifts

sterk hoor, heel goed gedaan
gefeliciteerd

Dank allen :D

Nogmaals gefeliciteerd :D Die squat en bench pak je volgende keer wel weer, maar die deadlift, zo sterk!

Ik moet bij squat en bench ook echt gaan werken aan m'n zwakke punten. Dus dat ga ik mooi doen de komende periode.

Prima getild. Heb je maar niet aangesproken :o

Danku! Als jij me nou spotte had je even me even gedag kunnen zeggen terwijl je m'n missers opving :P

Volgens mij moest ik jou de groetjes doen van Sander van campus diemen zuid. Maar not sure oftie jou bedoelde...?

Danku! Als jij me nou spotte had je even me even gedag kunnen zeggen terwijl je m'n missers opving :P

Volgens mij moest ik jou de groetjes doen van Sander van campus diemen zuid. Maar not sure oftie jou bedoelde...?
Hahaha ja sorry, was de heavyweight spotter. Dus nog ff paar kilo gainen dan kan ik je spotten als Ironhouse weer host :o

Yes Sander bedoelde mij dan, waar ken je hem van?

• #3.189
Hahaha ja sorry, was de heavyweight spotter. Dus nog ff paar kilo gainen dan kan ik je spotten als Ironhouse weer host :o

Yes Sander bedoelde mij dan, waar ken je hem van?

Zal m'n best doen aankomende bulk hehe

Ik train 50% van de tijd op de campus omdat ik daar woon. Regelmatig dus ook tegelijk met hem :)

Zal m'n best doen aankomende bulk hehe

Ik train 50% van de tijd op de campus omdat ik daar woon. Regelmatig dus ook tegelijk met hem :)
Oooh serieus? Ik ben er bijna 2 jaar weg. Toen woonde en trainde jij er zeker nog niet?
Ondertussen al een fatsoenlijk rek bij Full of Life?

• #3.191
Oooh serieus? Ik ben er bijna 2 jaar weg. Toen woonde en trainde jij er zeker nog niet?
Ondertussen al een fatsoenlijk rek bij Full of Life?

Woon er pas sinds september 2017, dus ver nadat jij weg was gegaan in dat geval. Gebouw 3 woon ik. Wel prima wonen, zeker als student vind ik.

Nope :o
Maar dan vind ik de bars nog verrotter dan het rack eigenlijk. Max weight 250 kg ofzo en knurling van één micrometer.
Screenshot_20180625-191421.jpg

• #3.192
Zojuist gaan trainen. Ik doe altijd een random trainingsweek na een meet; zonder schema en doen waar ik zin in heb.

Begonnen met pin squats tot en met 85 kg voor 5 reps en 2 sets. Toen maar gestopt aangezien nu m'n rechterkant rug (ipv links tijdens NK) op twee plekken enorm verkrampt is!?
Nog twee sets lege stang incline en drie sets cable flys gedaan en hield het toen voor gezien.

Aantal opties die ik kan bedenken waarom dit nou alweer gebeurde:
1) Kom er net achter dat de magnesium die ik sinda afgelopen donder gebruik niet 100% citraat is (wat ik hiervoor wel had), maar maar een klein deel. Doseer 400 mg, waarvan nu 65 mg citraat is.
2) Nasleep van 4-daagse schema. Hoewel me dit zeer onwaarschijnlijk lijkt, omdat dat dan random nu pas tot uiting zou komen. En ik het volume wel aankan imo.
3) Ik moet nodig eens naar de fysio voor een checkup van knopen. Voel er sowieso een op een plek waar ik nu kramp heb & tijdens NK dus ook last van een in linker lat.
Zout en waterinname zijn niet anders dan anders. Behalve natuurlijk op NK veel meer gedronken dan normaal.

Edit: kon m'n linkerschouder ook lastig ontspannen / laten hangen door de knoop. Sinds vanmiddag ging dat wel een stuk beter.

:(

Woon er pas sinds september 2017, dus ver nadat jij weg was gegaan in dat geval. Gebouw 3 woon ik. Wel prima wonen, zeker als student vind ik.

Maar dan vind ik de bars nog verrotter dan het rack eigenlijk. Max weight 250 kg ofzo en knurling van één micrometer.

Ik haat die racks serieus :o

Zo'n wedstrijd hakt er behoorlijk in en kan behoorlijk pittig zijn. Nou kan ik me aanstellen, maar ik was de dag na mijn wedstrijd fucking gaar en verrekte zelfs mijn onderarm tijdens het tanken :D
Ik zou de week na de wedstrijd gewoon lekker een deloadje pakken.

Oh god ja, die bars, als ze niet vervangen zijn, zijn er in ieder geval 2 krom door mij. Ik had op gegeven moment eigen ATX ram bar aangeschaft en daar achter liggen.

• #3.195
Ik haat die racks serieus :o

Zo'n wedstrijd hakt er behoorlijk in en kan behoorlijk pittig zijn. Nou kan ik me aanstellen, maar ik was de dag na mijn wedstrijd fucking gaar en verrekte zelfs mijn onderarm tijdens het tanken :D
Ik zou de week na de wedstrijd gewoon lekker een deloadje pakken.

Die racks zijn verre van chill inderdaad :o

Gekke blijft wel dat de verkramping al opkwam bij het meten van de rackhoogtes. Dat had dus niks met de wedstrijd te maken.
Om die reden doe ik de week na competitie inderdaad altijd op gevoel. Zodat je geen nummers hoeft te halen en kan doen waar je zin in hebt.
Woensdag even kijken hoe het gaat :)

Oh god ja, die bars, als ze niet vervangen zijn, zijn er in ieder geval 2 krom door mij. Ik had op gegeven moment eigen ATX ram bar aangeschaft en daar achter liggen.

:roflol: sander en nog iemand hebben het wel eens over "de gast die z'n eigen bar meenam" gehad haha, fucking mooi

Twee dikkere stangen zijn bijna buffalo's bars inderdaad...

• #3.196
27/6/2018 - Random upperbody
Wat uitgebreider warmingup gedaan. Toen 10 min gewacht met training straten zodat de stretches niet de dicht eropxzaten.

Rackpull
1x6 70 kg
1x6 85 kg
1x5 100 kg
1x5 110 kg alle reps HG (3s hold)
1x5 110 kg alle reps HG (1,5 sec hold)
1x5 110 kg eerste rep HG
1x5 110 kg eerste rep HG
1x5 110 kg eerste twee reps HG
Vanaf de allereerste set begonnen met hookgrip. Heb met mezelf afgesproken dat ik het een kans ga gaven.
Bar gleed wel sneller uit m'n vingers naarmate de sets vorderde.
Moet nog goed oefenen met duim horizontaal krijgen.

Incline BP
1x5 30 kg
1x5 35 kg
5x5 40 kg

Pendlay row
5x5 50 kg

Dumbell BP
4x8 16 kg

Incline dumbell row
1x8 16 kg (PR)
3x8 16 kg

Egyptian lateral raise
3x6 3.4 kg per kant

Trainingstijd: 110 min

Vrijdag een random lowerbody :)

Van harte gefeliciteerd, was leuk om je voor een tweede keer een medaille om te hangen. :clap:

• #3.200
Mensen die leuke oefeningen hebben voor m'n legday morgen? Even geen normale squats aub. #fakepowerlifter

Terug
Naar boven