- Waardering
- 7.244
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 96kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klinkt als een prachtdag, je hebt er echt voor gevochten!
Nogmaals van harte met het zilver en de mooie deadlift PR. Ik zeg tijd voor een deftige pizza![]()

Nogmaals gefeliciteerdDie squat en bench pak je volgende keer wel weer, maar die deadlift, zo sterk!
2,15xBW deadlift is het
Hahaha ja sorry, was de heavyweight spotter. Dus nog ff paar kilo gainen dan kan ik je spotten als Ironhouse weer hostDanku! Als jij me nou spotte had je even me even gedag kunnen zeggen terwijl je m'n missers opving
Volgens mij moest ik jou de groetjes doen van Sander van campus diemen zuid. Maar not sure oftie jou bedoelde...?

Hahaha ja sorry, was de heavyweight spotter. Dus nog ff paar kilo gainen dan kan ik je spotten als Ironhouse weer host
Yes Sander bedoelde mij dan, waar ken je hem van?

Oooh serieus? Ik ben er bijna 2 jaar weg. Toen woonde en trainde jij er zeker nog niet?Zal m'n best doen aankomende bulk hehe
Ik train 50% van de tijd op de campus omdat ik daar woon. Regelmatig dus ook tegelijk met hem![]()
Oooh serieus? Ik ben er bijna 2 jaar weg. Toen woonde en trainde jij er zeker nog niet?
Ondertussen al een fatsoenlijk rek bij Full of Life?

Woon er pas sinds september 2017, dus ver nadat jij weg was gegaan in dat geval. Gebouw 3 woon ik. Wel prima wonen, zeker als student vind ik.
Nope
Maar dan vind ik de bars nog verrotter dan het rack eigenlijk. Max weight 250 kg ofzo en knurling van één micrometer.
![]()

Oh god ja, die bars, als ze niet vervangen zijn, zijn er in ieder geval 2 krom door mij. Ik had op gegeven moment eigen ATX ram bar aangeschaft en daar achter liggen.Woon er pas sinds september 2017, dus ver nadat jij weg was gegaan in dat geval. Gebouw 3 woon ik. Wel prima wonen, zeker als student vind ik.
Nope
Maar dan vind ik de bars nog verrotter dan het rack eigenlijk. Max weight 250 kg ofzo en knurling van één micrometer.
![]()
Ik haat die racks serieus
Zo'n wedstrijd hakt er behoorlijk in en kan behoorlijk pittig zijn. Nou kan ik me aanstellen, maar ik was de dag na mijn wedstrijd fucking gaar en verrekte zelfs mijn onderarm tijdens het tanken
Ik zou de week na de wedstrijd gewoon lekker een deloadje pakken.

Oh god ja, die bars, als ze niet vervangen zijn, zijn er in ieder geval 2 krom door mij. Ik had op gegeven moment eigen ATX ram bar aangeschaft en daar achter liggen.
sander en nog iemand hebben het wel eens over "de gast die z'n eigen bar meenam" gehad haha, fucking mooi
Van harte gefeliciteerd, was leuk om je voor een tweede keer een medaille om te hangen.![]()

Dankjewel
Elke keer als jij me een medaille om mag hangen ga ik een stapje vooruit. Volgende keer mag je goud hangen?