MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Druk programma de komende tijden! Wel een paar leuke wedstrijden voor de boeg. Veel succes alvast en ik ben benieuwd wat je op de SBD neerzet.

Uit verveel even de ipf points berekend per gewichtsklasse op maximaal gewicht. Bij 84kg+ van 96kg uitgegaan en bij de 120kg+ van 140g.

Screenshot_20190830-100858.jpg

Druk programma de komende tijden! Wel een paar leuke wedstrijden voor de boeg. Veel succes alvast en ik ben benieuwd wat je op de SBD neerzet.

Uit verveel even de ipf points berekend per gewichtsklasse op maximaal gewicht. Bij 84kg+ van 96kg uitgegaan en bij de 120kg+ van 140g.

Doe eens uitrekenen hoeveel deelnemers we hebben op het nk per klasse met deze eisen als je je toch verveelt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.946
Dus toch geen verschil tussen de belts.

Klopt ga idd dan 63kg meedoen. Gelijk weer een doel voor de cut. Was nu beetje lost... #eatallthefood

Niet dat ik gisteren kon merken inderdaad. Even wat beter m'n best doen dus :p

Goede stok achter de deur!

Ah.... LOL
En dat is om je heup en core spieren alle kanten op te laten vuren? Lijkt me idd lastig.

Flinke squats vandaag, you beat me :p

Echt een balansdingetje van inderdaad core, heupen, kuiten, glutes, etc icm de oefeningen die ik doe.

Thankyou :D

Wil niet lullig zijn maar hoe realistisch is het om binnen 4 maanden 22.5 kg te gainen? En waarom zou NSK geen kwalificatie moment zijn dat is gewoon week later dan SBD. Zou anders ff navragen bij Henk.
Qua wedstrijd vind ik NSK iets minder chaotisch, overzichtelijk en bereikbaar. En als extra plus kan je NK worden en records neerzetten.

De naïeviteit wint het soms bij mij en moet wat beter gaan plannen van tevoren met m'n vriend.
NSK meedoen kwam afgelopen week al een aantal keer ter sprake met anderen...
Giateravond even met hem erover gehad en samen besloten om NSK te doen ipv SBD om een chillere en leukere wedstrijd te hebben.
Een totaal record & evt deadlift (geen idee hoe dat zal gaan) record voor NSK zijn binnen bereik.

Dat is nog niets, ik heb 12-14 maart EK masters classic en week later op 21/22 maart NK classic. Kalender is gewoon bomvol omdat ook rekening gehouden moet worden met int wedstrijden. Wel beter dan junioren na voren is gehaald, voor de wk gangers wel zo mooi dat ze hun titel kunnen verdedigen nu was NK junioren een week na WK junioren. Ik focus ook op 1 wedstrijd de belangrijkste voor mij EK en NK kijk ik wel hoe het gaat.

Ja het is een volle kalender inderdaad. Was wel verbaasd over de planning toen ik van de week keek, maar is begrijpbaar.

Wat je zegt, EK focussen en NK kijken wat er nog inzit na de vermoeidheid.
Wie weet gaat je deadlift, net zoals na de Foxgym meet, daarna nog lekkerder :D

Tsja...

Had dat totaal wat nodig was berekend met 72 kg als gewicht ingevuld.

Leuk dat je dit gemaakt hebt :D

Zie wel paar klasses die ze op basis van deelnemers en ipf points wel mogen upgraden.
je draait draait nu om. In principe worden de eisen gebaseerd op de gemid prestaties van afgelopen jaar. Zijn de eisen te laag volgens jou dan zijn de deelnemers in betreffende klasse dus gewoon gemid slap geweest afgelopen jaar en moeten dus betere prestaties gaan leveren. Is wel logisch.

Giateravond even met hem erover gehad en samen besloten om NSK te doen ipv SBD om een chillere en leukere wedstrijd te hebben.
:cheer: edit: @EigenWereld en @ProudPizza kunnen julllie je afmelden als je zeker niet meedoet met SBD cup? heb twee atleten op de reservelijst :D voorbaat dank!

Wie weet gaat je deadlift, net zoals na de Foxgym meet, daarna nog lekkerder :D
Hope so

Heren -59 wordt niet heel spannend :roflol:

je draait draait nu om. In principe worden de eisen gebaseerd op de gemid prestaties van afgelopen jaar. Zijn de eisen te laag volgens jou dan zijn de deelnemers in betreffende klasse dus gewoon gemid slap geweest afgelopen jaar en moeten dus betere prestaties gaan leveren. Is wel logisch.

:cheer: edit: @EigenWereld en @ProudPizza kunnen julllie je afmelden als je zeker niet meedoet met SBD cup? heb twee atleten op de reservelijst :D voorbaat dank!

Hope so
Ik heb me allang afgemeld haha. Nog een lid van onze vereniging ook trouwens. Die mag dus meedoen.
Vergis jij je in, zitten nu 4 atleten in die nog geen wedstrijd hebben gedaan.

• #4.953

Ga me afmelden zodra NSK inschrijving definitief is :) wacht nu op verwerking van bewijs van inschrijving van studie

@EigenWereld bedoelde dat in de -59 nog 4 atleten de kans hebben om te kwalificeren voor het desbetreffende NK
Het overzicht is van de huidige stand gekwalificeerden (er komen nog wedstrijden aan)

Vergis jij je in, zitten nu 4 atleten in die nog geen wedstrijd hebben gedaan.

• #4.954
30/8/2019 - week 3, dag 4 (S) DELOAD
Sumo deadlift paused ~5cm above floor

1x5 80 kg
1x5 95 kg
1x5 95 kg
1x5 95 kg

BP paused
1x5 37.5 kg
1x5 45 kg
1x5 52.5 kg
1x5 52.5 kg

Hammer grip pulldown (ipv hammer grip pullup)
2x5 45 kg
Blauwe band is zoek.

Facepull
2x7 23 kg

Fysio oefeningen
Walken tegen grote bal 3x20

DBB challenge: kuiten
1x6 BW

Trainingstijd: 60 min

Vandaag te kort tijd om schema om te bouwen nu ik NSK wil gaan doen ipv SBD; geeft één week langer de tijd.
Dus gewoon de geplande deloaddag gedaan en kon hem goed gebruiken met de buikkramp en korte nachtrust afgelopen nacht.

• #4.956
2/9/2019 - week 1, dag 1 (P)
Squat

1x5 67.5 kg
1x4 80 kg
1x3 95 kg
1x1 107.5 kg
1x2 115 kg (@7)*
1x2 115 kg (@7.5)*
1x2 115 kg (@7.5)*
Lekker naar voren tuimelend laatste rep.
1x2 110 kg (ipv 115) (@7)
Voelde allemaal niet heel lekker en sterk (nog steeds) :(

BP paused
1x5 37.5 kg
1x4 45 kg
1x3 52.5 kg
1x5 60 kg (@8)*
1x5 60 kg (@9ish ipv 8)*
Weinig lat spanning
1x5 57.5 kg (@8)

Facepull
Geskipt ivm tijd

Walking lunges
2x20 BW per kant

Dead hang
3x20 sec rechts - links - beide
1x15 sec beide klimsteen

Ab rollouts (thuis)
1x15 BW
1x12 BW

Trainingstijd: 80 min

• #4.957
3/9/2019 - week 1, dag 2 (P)
BP paused

1x5 37.5 kg
1x4 45 kg
1x3 52.5 kg
1x1 60 kg
1x3 66 kg (@9) (VPR)*
Zo slecht als de spanning en langzame eccentric gisteren waren, zo goed waren die nu!
Drop 10-15%
1x4 58.5 kg (@7)
1x4 58.5 kg (@7ish)
1x4 58.5 kg (@7)
Probeer vanaf nu de eerste rep comp pauze aan te houden. Heb dat, ja zelfs bij Sheiko niet, nooit bewust gedaan buiten singles om.
En mag van mezelf niet meer kijken naar hoe de bar m'n borst raak. Merk dat als ik dat doe (waarom doe ik dat uberhaupt...) de concentric die daarop volgt zwaarder is.

10 min kletsen

Sumo deadlift
1x3 80 kg
1x3 95 kg
1x12 107.5 kg (DBB challenge, BW=71.3) (VPR)*
Was serieus heel erg lekker voor glutes.
1x5 125 kg (@8)
1x4 125 kg (ipv 1x5) (@7
Werd misselijk en daar had ik geen zin in.
Stond eigenlijk 4x5x125 op het programma.

Inclusief mooie faal bij de eerste rep

Incline dumbbell row
2x10 18 kg

Unilateral hip bridge
3x8 BW

Cable rear delt fly (van gisteren)
3x10 3.4 kg
Goede mmc.

Fysio oefeningen

Trainingstijd: 105 min

Super lekkere training, rug was qua fysiek ook heel nice van wat ik kon zien :)

• #4.958
Sinds ik terug ben van vakantie (of net daarna, can't remember) wat last van m'n linker lies.
Weet vrij zeker dat het komt omdat ik met sumo's meer (lees: overdreven en onnodig veel) m'n voeten ben gaan exoroteren.
Hoe meer ik nu met BW m'n voeten exoroteer en een sumo-beweging maak, des te gevoeliger het wordt. En met een close stance RDL voel ik het behoorlijk.

Denk dat bovenstaande, icm m'n heupen die moeten bijstellen tgv fysiotraject, m'n squats een stuk zwaarder aanvoelen.
Echt alsof ik de kracht er niet voor heb en m'n bounce niet kan pakken.

Hierdoor heb ik vandaag UB en glutes getraind en ga ik morgen kijken hoe het gaat met squats & sumo deadlifts. Even wat rust voor de heup.

5/9/2019 - week 1, dag 3 (P)
Hammer grip pullup

1x4 BW (PR)
1x3 BW
1x2 BW
Blauwe band was zoek dus daarom alleen BW.
Niet van 100% dead hang. Wel super blij mee want dit zijn de eerste echte reps zonder bands.

Dead bench (clusters, 60 sec rest)
1x3 30 kg
1x2 37.5 kg
1x1 45 kg
1x1-1-1-1-1 50 kg
1x1-1-1-1-1 50 kg
1x1-1-1-1-1 50 kg
Zonder wraps want is kut aan- en afdoen. Snelle reps. Love it!
Tweede en derde blok beter dan eerste qua barpath en controle.

Hyperextension
2x20 BW

Egyptian lateral raise
3x10 3.4 kg

Unilateral dumbbell bicep curl
3x10 8 kg

Unilateral tricep cable kickback
4x15 4.5 kg
Damn :fire:

Cable hip abduction
2x15 3.4 kg

Fysio oefeningen

Trainingstijd: 90 min

Het zou door het draaien van je voeten kunnen komen of net iets teveel volume. Heb je nog ergens anders pijntjes of voel je je redelijk hersteld?

Terug
Naar boven