- Waardering
- 8.812
Jouw deadlifts pal voor mijn fitgirl oefeningen waren inderdaad... vrij amusant.Je mag ook altijd even aan de mijne voelen hoor, mijn billen mogen er namelijk ook best wezen, al zeg ik het zelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jouw deadlifts pal voor mijn fitgirl oefeningen waren inderdaad... vrij amusant.Je mag ook altijd even aan de mijne voelen hoor, mijn billen mogen er namelijk ook best wezen, al zeg ik het zelf.
Jouw deadlifts pal voor mijn fitgirl oefeningen waren inderdaad... vrij amusant.

BP paused
1x5 37.5 kg
1x8 45 kg (ipv 47.5)
1x8 45 kg (ipv 47.5)
1x8 45 kg (ipv 47.5)
1x8 45 kg (ipv 47.5)
Misloaded eerst. Laatste set ook hierop gehouden want was al behoorlijke RPE.
Toch best lekker volume met 4X 8X reps
Verder ook een lekkere training weer hoor![]()

dus!

waar een filmpje niet goed voor kan zijnKwam dr op film (achterkant) achter dat m'n linkerhand de bar inefficiënt vasthoudt. Hierna proberen op te letten.

volgens mij heb ik de chinese nep van zo'n halfrek hier thuisEn de sportschool is afgelopen week verbouwd en heeft sinds vandaag 6 nieuwe racks met leggers en pullup bar![]()
![]()

waar een filmpje niet goed voor kan zijn
volgens mij heb ik de chinese nep van zo'n halfrek hier thuis![]()

Ooooeehh, dat is wel ff een upgrade, hebben ze ondertussen ook al wat betere bars?Plus hele vete graffiti, wat je helaas niet zo goed ziet op de foto
@Shadow Project
Ooooeehh, dat is wel ff een upgrade, hebben ze ondertussen ook al wat betere bars?