- Waardering
- 20.544
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 50%
Je mag ook altijd even aan de mijne voelen hoor, mijn billen mogen er namelijk ook best wezen, al zeg ik het zelf.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je mag ook altijd even aan de mijne voelen hoor, mijn billen mogen er namelijk ook best wezen, al zeg ik het zelf.
Je vraagt er ook gewoon om met je onzedelijke verschijningNouja zeg, voel me nu wel een beetje onheus bejegend.
fixed
Hallo lift jij wel
jaa in mijn gym hebben ze speciaal voor mij 0.5kg dumbells gekocht zodat ik dumbell presses kan doen

Deadlift wel het meest hier dus stik er ook maar inBen eigenlijk meer een billenpersoon, dus nee, met lekkere t**ten hoef je hier niet aan te komen

2x bodyweight deadlift is nogsteeds niet heel indrukwekkendDeadlift wel het meest hier dus stik er ook maar in![]()
Jij ook niet2x bodyweight deadlift is nogsteeds niet heel indrukwekkend
2.1x wel?2x bodyweight deadlift is nogsteeds niet heel indrukwekkend
Hallo ik heb ook 300kg beltless schildpadJe vraagt er ook gewoon om met je onzedelijke verschijning
Dat was ook een onzedelijke verschijning inderdaad.