- Waardering
- 3.632
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 42%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat is sinds start Sheiko het meeste voouit gegaan in zowel kracht als techniek![]()
Scheelt wel ook dat je met zulk goed materiaal hebt kunnen liften en qua locatie ook stukken motiverender.
Je hebt lekker lopen strooien met PR's, fantastisch! Veel plezier bij het concert!
Precies dit bij mij ook. Moet ook wel na al dat volume
Goeie squat, die 100kg heb je tijdens je eerste meet wel!

Als je rubberen matten van 1.5 gebruikt onder de schijven zou ik zorgen dat je zelf ook iets onder je voeten hebt van 1.5 cm bij je normale trainingen trouwens.
Bij deze de filmpjes. Laat ze tot morgen staan. Feedback is van harte welkom!
BP andere sets nam ik iets langere pause maar gingen daardoor iets langzamer omhoog.
Zelf vond ik m'n deadlift form stukke beter dan met het maxen op dit gewicht 6wk terug. Misschien omdat de bar een stuk lager lag?
Squat 90 kg (set 1)
Squat 95 kg (set 2)
Squat 90 kg (set 3)
BP paused 52.5 kg (set 1)
DL 115 (set 1)
DL 120 fail (set 2)

f**k, ik ga ook maxen deze maand. Anders blijf ik achter je aan hobbelen![]()

Ben benieuwd naar hoe het je af zou gaan, maxen. Ben je dan van plan om alle lifts op één dag te doen? Of gewoon verspreid over verschillende dagen?
---
Ik heb nog nooit eerder mijn max getest, geen idee eigenlijk... Heb je tips?
Komt dacht ik 1 week out een gelegenheid om in het weekend in de gym vanuit de organisatie te kunnen wennen aan het wedstrijdmateriaal en uitleg over powerliften en beurtkeuzes enzovoort eventueel dan.Twijfel nog heel erg maar zat aan het volgende te denken qua attempts
Squat: 90 - 97.5 - 102.5
BP: 50 - 55 - 57.5
DL: 107.5 - 120 - 122.5
Verwacht namelijk geen 125 dan al te kunnen trekken. 120 zou al mooi genoeg zijn.

Komt dacht ik 1 week out een gelegenheid om in het weekend in de gym vanuit de organisatie te kunnen wennen aan het wedstrijdmateriaal en uitleg over powerliften en beurtkeuzes enzovoort eventueel dan.