MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Je hebt lekker lopen strooien met PR's, fantastisch! Veel plezier bij het concert!

Goedzo

Mooi die squat!

Wat ga je nu tot de meet doen?

Gaat lekker hier! geniet van vanavond!

Goed bezig ecto :D

• Topic Starter Topic Starter
Scheelt wel ook dat je met zulk goed materiaal hebt kunnen liften en qua locatie ook stukken motiverender.

Klopt! Het was ook heerlijk rustig en alles voelde veel stabieler aan omdat alle plekken waar ik een vd grote 3 uitvoerde, op die betreffende compound was toegespitst qua materiaal.

Je hebt lekker lopen strooien met PR's, fantastisch! Veel plezier bij het concert!

Zeg dat wel haha!
En dat is helemaal goedgekomen, was echt super gaaf.

Precies dit bij mij ook. Moet ook wel na al dat volume :)

Goeie squat, die 100kg heb je tijdens je eerste meet wel!

Nou en of! Plus je blijft zo consequent qua techniek door al dat volume, dat vind ik echt heel erg fijn.

Thanks en dat weet ik wel zeker :)

Dankje :)

Mooi die squat!

Wat ga je nu tot de meet doen?

Dit was een geplande dag van #32. Wu sets stonden ook gewoon in het schema dus heb alles aangehouden zoals het beschreven staat. Alles is zo getimed dst de meet van 5/3 valt op "competition day" van #32. Alles is dus ook met dat als einddoel opgebouwd, incl deloads, in dit template.

Gaat lekker hier! geniet van vanavond!

Bedankt en dat is zeker gelukt!

Thanku! :)

Als je rubberen matten van 1.5 gebruikt onder de schijven zou ik zorgen dat je zelf ook iets onder je voeten hebt van 1.5 cm bij je normale trainingen trouwens.

Als je rubberen matten van 1.5 gebruikt onder de schijven zou ik zorgen dat je zelf ook iets onder je voeten hebt van 1.5 cm bij je normale trainingen trouwens.

Dat is inderdaad hartstikke slim. Waarom kon ik hier niet op komen...

Wat zijn je plannen om op te openen?

Wat zijn je plannen om op te openen?

Twijfel nog heel erg maar zat aan het volgende te denken qua attempts

Squat: 90 - 97.5 - 102.5
BP: 50 - 55 - 57.5
DL: 107.5 - 120 - 122.5
Verwacht namelijk geen 125 dan al te kunnen trekken. 120 zou al mooi genoeg zijn.

Bij deze de filmpjes. Laat ze tot morgen staan. Feedback is van harte welkom!

BP andere sets nam ik iets langere pause maar gingen daardoor iets langzamer omhoog.

Zelf vond ik m'n deadlift form stukke beter dan met het maxen op dit gewicht 6wk terug. Misschien omdat de bar een stuk lager lag?

Squat 90 kg (set 1)
Squat 95 kg (set 2)
Squat 90 kg (set 3)
BP paused 52.5 kg (set 1)
DL 115 (set 1)
DL 120 fail (set 2)

f**k, ik ga ook maxen deze maand. Anders blijf ik achter je aan hobbelen :)

• Like
Waarderingen: Pren
f**k, ik ga ook maxen deze maand. Anders blijf ik achter je aan hobbelen :)

:roflol:

Ben benieuwd naar hoe het je af zou gaan, maxen. Ben je dan van plan om alle lifts op één dag te doen? Of gewoon verspreid over verschillende dagen?

---

Meting van vandaag (2/2 > 9/2)
Gewicht: 66.4 > 66.6 (+0.2)
Taille: 66.75 > 67.25(+0.5)
Heup: 86.5 > 86.5 (-)
Kcals: 2600

Huidplooi %: 10.12 > 10.31 (+0.19)
Huidplooi mm: 22.35 > 22.85 (+0.50)

Ik heb nog nooit eerder mijn max getest, geen idee eigenlijk... Heb je tips?

Ik kan je alleen persoonlijk advies geven, echt wetenschappelijk onderbouw niet. Maar dat moet geen probleem zijn lijkt me.

Ligt er vooral aan met welke reden je 1RM wilt testen; zo hoog mogelijk getalletje? PL-totaal bekijken? Nodig voor een template? Gewoon "nieuwsgierig"?
Voor PL-totaal: doen zoals op een meet, dus alle 3 de lifts in de volgorde sq/bp/dl. Dat bootst het het meeste na en geeft het meest eerlijke beeld.
Nodig voor template: zou ik ook op 1 dag doen, omdat je meestal 2 vd 3 lifts op één dag uitvoert (zoals bij Sheiko). Indeling wat je zelf fijn vindt.
Zo hoog mogelijk: verschillende dagen. Meeste kans dat je vers genoeg bent tijdens elke lift. Gewoon verdeeld over 3 weken (elke week 1 compound 1 RM) zodat je voldoende hersteld voor je volgende max-dag.
Nieuwsgierig: doen wat je fijn vindt. Zelf zou ik kiezen voor één dag of twee dagen (deadlift apart) omdat je dan niet 3x hoeft te herstellen van 3 losse dagen.

Hoop dat je er wat mee kan! Zou sowieso even je setup posten in je log voordat je gaat liften, dan kunnen mensen daar evt feedback op geven.

Ik ben gewoon nieuwsgierig. Ik denk dat ik gewoon ff 2 dagen pak als ik me goed voel. Tx!

Sterruk meis!

Twijfel nog heel erg maar zat aan het volgende te denken qua attempts

Squat: 90 - 97.5 - 102.5
BP: 50 - 55 - 57.5
DL: 107.5 - 120 - 122.5
Verwacht namelijk geen 125 dan al te kunnen trekken. 120 zou al mooi genoeg zijn.
Komt dacht ik 1 week out een gelegenheid om in het weekend in de gym vanuit de organisatie te kunnen wennen aan het wedstrijdmateriaal en uitleg over powerliften en beurtkeuzes enzovoort eventueel dan.

Terug
Naar boven