- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeg dat wel! Naja, bij de cgbp voelt het opzich nog prima, voel daar vooral triceps ner wat meer opkomen. Maar die dumbell flys meteen erna zijn wel echt killing![]()

Goeie training!
Kut van het appartement, makelaars zijn vaak gewoon ordinaire geldwolven..
Thanks!
Tsja als ik dat had geweten had ik er me niet eens zo op verheugd... Snap niet dat zulke mensen met een gerust hart snachts hun bed in kunnen stappen, wetende dat ze zoveel mensen naaien.
Waarom koop je geen squat schoenen?
Heb zelf ook lang zonder schoenen gesquat, toen toch maar squat schoenen gekocht, ga nooit meer terug.
Wat voor gym mag je nou niet zonder schoenen squatten/dl? Basic fit ofzo?
Heb je niet ingeschreven bij een woning corporatie? Of duurt dat te lang?
Particulier huren is helemaal duur.
Kan je niet meer thuis wonen of wil je niet meer?
Squat schoenen is een van de beste investering die ik ooit heb gedaan.
Bij Jordi Snijders toch? Volgens mij wel gaaf om daar sowieso eens te trainen en vrij gemakkelijk te bereiken met het pontje. Daarna biefstuk Bali eten bij Loetje!Oh en heb me officieel ingeschreven voor de PL beginnerswedstrijd bij Strength Academy op 17 juni

Man, wat een gezeik zeg. Klote voor jullie beiden, hoop dat jullie gauw wat anders vinden!
Ik dacht dat jij al adipowers had! Zijn wel een aanrader vind ik. Helemaal als je, net als ik, stijve enkeltjes hebt. Daarnaast vind ik de stabiliteit ook goed.
En succes morgen!
Bij Jordi toch? Volgens mij wel gaaf om daar sowieso eens te trainen en vrij gemakkelijk te bereiken met het pontje. Daarna biefstuk Bali eten bij Loetje!![]()
Interessant dat je dan niet de DRC cup zou pakken tenzij je geen verdere doelen hebt om op een eventueel NK te gaan staan. Op wedstrijden is het trouwens verplicht om schoeisel te dragen. Niks mis met wat chuck taylors trouwens om je lifts op te doen.
Dus jij was 14-15 en hij 19.....
Ach ik ben zelf ook op me 19e huis uit gegaan maar dat is wel struggelen qua financiën. Je bent zo 1000 per maand kwijt aan vaste lasten.