MuscleMeat

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
6/2/2017 - week 1, dag 1 (#32)
Eerst ~10 min wachten op plek om te squatten aka mierenhoop.

Squat
1x3 45 kg
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
1x2 70 kg
Had afgelopen training te horen gekregen dat het niet toegstaan is om zonder schoenen te trainen, en dus squatten. In die nderhalf jaar dat ik train nog nooit gehoord maar wel erg jammer. Moet nu stance gaan veranderen op m'n sportschoenen of op m'n stan smith's waarmee ik buiten ook loop gaan trainen (die zijn plat)...

Hierna een jongen geholpen met de squat uitleggen en oefenen.

Ab rollouts
3x8 bw

BP paused
1x3 27.5 kg
1x3 32.5 kg
1x3 37.5 kg
1x3 37.5 kg
1x4 42.5 kg (ipv 2x2)
1x2 42.5 kg

Bench squeeze
3x15 sec

Trainingstijd: 50 min

Ben super benieuwd naar de training van woensdag! Staan 2-3sets met 1 rep van 100-105% van m'n 1RM's. Omdat ik m'n maxes nog maar een aantal weken geleden gemaakt heb, kies ik voor alles 100% en ga ik proberen 3 sets te maken op alle 3 de lifts.

---

Had vandaag een dikke tegenslag, m'n vriend en ik zijn echt genaaid door een makelaar. Om niet al te veel in detail te treden; vandaag zouden we een contract ondertekenen voor een appartement mét huurtoeslag, omdat we dat kunnen betalen. Hadden zie die appartementen nier meer, alleen hele dure van >€890. Gewoon een verkooptruc van hun om je naar kantoor te lokken (weet ik adhv van ons mailcontact en telefoongesprekken). Maar ik vind het echt belachelijk dat je het over je hart kan verkrijgen om 2 studenten, die hard zoekende zijn en geen ervaring hiermee hebben, zo keihard te naaien. Ze schoot ook bijna uit dr slof toen ze haarzelf ging verdedigen; was btw vrijwel het eerste wat ze deed toen we binnen waren.

Plan was om bij la cubanita ayce te eten om te vieren dat we uit huis gingen. Nu hebben we daar alsnog gegeten, om van onze frustratie en woede af te komen :emo:

Edit: we hebben ook veel moeten regelen omdat er verplicht iemand garant moest staan als je nog student bent. Natuurlijk hadden we al het papierwerk al verzameld etc...

Goeie training!
Kut van het appartement, makelaars zijn vaak gewoon ordinaire geldwolven..

Goeie training!
Kut van het appartement, makelaars zijn vaak gewoon ordinaire geldwolven..

Thanks!

Tsja als ik dat had geweten had ik er me niet eens zo op verheugd... Snap niet dat zulke mensen met een gerust hart snachts hun bed in kunnen stappen, wetende dat ze zoveel mensen naaien.

k*twij*! De makelaar bedoel ik dan :)

Waarom koop je geen squat schoenen?

Heb zelf ook lang zonder schoenen gesquat, toen toch maar squat schoenen gekocht, ga nooit meer terug.

Wat voor gym mag je nou niet zonder schoenen squatten/dl? Basic fit ofzo?

Heb je niet ingeschreven bij een woning corporatie? Of duurt dat te lang?
Particulier huren is helemaal duur.
Kan je niet meer thuis wonen of wil je niet meer?

Squat schoenen is een van de beste investering die ik ooit heb gedaan.

k*twij*! De makelaar bedoel ik dan :)

Zeg dat wel :D

Waarom koop je geen squat schoenen?

Heb zelf ook lang zonder schoenen gesquat, toen toch maar squat schoenen gekocht, ga nooit meer terug.

Nooit echt over nagedacht tbh. Maar daar zit toch zo'n hak onder? Ik squat doorgaans beter op plat dan iets met een helling qua zool. Of zit dit helemaal anders bij squatschoenen? Enkelmobiliteit is namelijk voldoende om zonder verhoging te squatten.

Wat voor gym mag je nou niet zonder schoenen squatten/dl? Basic fit ofzo?

Heb je niet ingeschreven bij een woning corporatie? Of duurt dat te lang?
Particulier huren is helemaal duur.
Kan je niet meer thuis wonen of wil je niet meer?

Basic fit, yes.

Heb me wel ingeschreven maar kan momenteel alleen nog maar meedoen met lotingen. Doen we beiden wel, maar dan ben je 1 vd 400 :(
Omdat ik geen vast inkomen heb en vriend ook niet, alleen bijbaantje/stufi/alimentatie. Wachtlijst in deze regio is ook wel 6-7 jaar minimaal... Op m'n 19e ingeschreven, dus nog maar een half jaar tot dusver.

Edit: wil niet meer thuis wonen. We zijn nu al 4.5 jaar samen en we hebben beiden de leeftijd om uit huis te gaan (19 en 23). Ergernissen thuis worden steeds meer etc. Plus telkens naar elkaar met de bus is vervelend.

Squat schoenen is een van de beste investering die ik ooit heb gedaan.

Zie hierboven. Vraag me af of dat voor mij zinvol is? Ben een beetje van "never change a winning team". Tenzij het met squatschoenen dus anders zit tov andere schoenen die geen rechtlopende zool hebben.

Meeste hebben gewoon geen geweten...

Dat blijkt helaas...

Ik had er veel baat bij. Je staat als een huis.

Ik had er veel baat bij. Je staat als een huis.

Ah ik ben dus ook schoenen tegengekomen met een platte hak, dat zou dus ideaal zijn in mijn geval. Geloof wel dat een goede schoen dan echt wel voor mij stabiliteit kan zorgen. Van de week maar eens verder in verdiepen.

Morgen een toets van serieus 5.5u lang, ik ga maar snel slapen. Oh en heb me officieel ingeschreven voor de PL beginnerswedstrijd bij Strength Academy op 17 juni :)

Edit: was deze dus tegengekomen, voor een prikkie. In mijn maat :p

Man, wat een gezeik zeg. Klote voor jullie beiden, hoop dat jullie gauw wat anders vinden!

Ik dacht dat jij al adipowers had! Zijn wel een aanrader vind ik. Helemaal als je, net als ik, stijve enkeltjes hebt. Daarnaast vind ik de stabiliteit ook goed.

En succes morgen!

Oh en heb me officieel ingeschreven voor de PL beginnerswedstrijd bij Strength Academy op 17 juni
Bij Jordi Snijders toch? Volgens mij wel gaaf om daar sowieso eens te trainen en vrij gemakkelijk te bereiken met het pontje. Daarna biefstuk Bali eten bij Loetje! :meal:

Laatst bewerkt:
Interessant dat je dan niet de DRC cup zou pakken tenzij je geen verdere doelen hebt om op een eventueel NK te gaan staan. Op wedstrijden is het trouwens verplicht om schoeisel te dragen. Niks mis met wat chuck taylors trouwens om je lifts op te doen.

Man, wat een gezeik zeg. Klote voor jullie beiden, hoop dat jullie gauw wat anders vinden!

Ik dacht dat jij al adipowers had! Zijn wel een aanrader vind ik. Helemaal als je, net als ik, stijve enkeltjes hebt. Daarnaast vind ik de stabiliteit ook goed.

En succes morgen!

Thanks, ik hoop het ook! We blijven zeker verder zoeken.

Nee ik squat en deadlift normaliter op m'n sokken, vind plat gewoon het fijnste omdat ik dan goed vanuit m'n hakken kan duwen. Vandaar geen schoenen maar op de sokken. Ga wel even kijken vanavond of ik wellicht wat schoeisel aan kan gaan schaffen.

Bedankt :)

Bij Jordi toch? Volgens mij wel gaaf om daar sowieso eens te trainen en vrij gemakkelijk te bereiken met het pontje. Daarna biefstuk Bali eten bij Loetje! :meal:

Klopt! Lijkt mij ook een leuke plek om te liften inderdaad. En zoals je zegt, het zit niet in the middle of nowhere.

Oehh loetje :D
Moet dan als toetje cake/taart scoren bij de drie greafjes, hoor daar veel positiefs over.

Interessant dat je dan niet de DRC cup zou pakken tenzij je geen verdere doelen hebt om op een eventueel NK te gaan staan. Op wedstrijden is het trouwens verplicht om schoeisel te dragen. Niks mis met wat chuck taylors trouwens om je lifts op te doen.

Heb wel doelen om me te kwalificeren voor het NK. Maar ben onder de veronderstelling dat er dit jaar nog een SBD tussen juni en december zal komen, niet waar? Zie hem vaak in september staan.

Zie nu inderdaad dat je wel echt sportschoenen moet hebben voor wedstrijden inderdaad. Toch maar even naar kijken en in de tussentijd verder op stan smith's.

Dus jij was 14-15 en hij 19.....

Ach ik ben zelf ook op me 19e huis uit gegaan maar dat is wel struggelen qua financiën. Je bent zo 1000 per maand kwijt aan vaste lasten.

Dus jij was 14-15 en hij 19.....

Ach ik ben zelf ook op me 19e huis uit gegaan maar dat is wel struggelen qua financiën. Je bent zo 1000 per maand kwijt aan vaste lasten.

Dat klopt. Wel allebei in examenjaar havo, waar we elkaar leerde kennen.

Zeg dat wel. En als ik zie dat ik 6-700 betaal voor 15m2 sla ik gerust over, dat is het gewoon niet waard.

Toen je 15 was zat je in examen jaar havo???

Ben je zo'n nerd :trollface:

Woon je in de randstad dat het zo duur is?

Terug
Naar boven