Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Je woont trouwens op een kwartier fietsen van het USC, daar kun je stukken beter trainen dan bij Diemen-Zuid. Ik vond het echt niet te doen bij die gym.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Succes!!

Volgens mij is dat niet nodig.. misschien iemand die dat kan bevestigen.

Dank voor je snelle reactie!

Prijsuitreiking dames wel zo netjes om bij te zijn lijkt me tenzij het niet anders kan.

Mannen komen nog eind 's avonds, doelde eigenlijk daar op maar heb het niet goed vermeld.
Dan weet ik voldoende :)

Airbnb! Meestal hele goedkope oplossingen

Klopt, heb daar ook al even naar gekeken!

Wat ik nu wel standaard doe is zoeken op een woning die geheel van jou is.
In Antwerpen sliepen we bij mensen die de deur zelf op slot hadden gedaan, dus toen hebben we 's avonds laat 2 uur in een plaatselijke kroeg gewacht.
En het waren nogal vreemde mensen :o

Hotel is vaak wel duur.
Huisje is vaak goedkoper. Maar ja, dat is weer kut als je geen auto hebt.

Volgens mij hebben wij weer 4 persoon bungalow (voor zijn 2-en) met nk. Van vrijdag t/m maandag onder de €200
Maar daar weet @natty87 het fijne van :p

Hotels zijn prijzig inderdaad. Had even via booking.com gekeken en daar kom je al gauw op €70 - €100 voor 2 personen...

Klopt. Ongeveer 30 euro per nacht pp is t voor ons. Wel heb je dan vr tm maandag (3nachten)

Als je met meer personen gaat dus nog goedkoper;)

30 euro per nacht pp is natuurlijk niks als je echt een bungalow hebt!
En dan te bedenken dat het nog goedkoper wordt met meer mensen inderdaad :p

Dit. Verder ben je niet verplicht de hele avond of t hele weekend te blijven. Tenzij je ook anderen wilt supporten.

Duidelijk :)

Je woont trouwens op een kwartier fietsen van het USC, daar kun je stukken beter trainen dan bij Diemen-Zuid. Ik vond het echt niet te doen bij die gym.

Het is wel echt kak als het squatrek of de bench bezet is, omdat van beide maar 1 is...
Ben nu aan het afstuderen in het AMC en ga bij die locatie naar de fysio, 2 minuten lopen. Ideaal dus :)
Alleen vind ik het best prijzig als je kijkt naar een maand-abbo voor hbo'er €45

• #1.684
16/9/2017 - week 2, dag 3 (#32)
BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg

Dumbell fly
5x10 9 kg

5 min wachten op squatrek.

Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
6x3 85 kg (geskipt)
Linker trap stond gespannen en had een scherpe pijn tijdens de squats. In de rust voelde ik het gebied waar de fysio had lopen peuren.
Rugspanning kreeg ik niet goed tijdens alle sets, dus de werksets gelaten.
Rest van de training geen last van de plek, alleen thuis lichtjes.

RDL
3x8 60 kg

Incline db row (ivm fysio)
1x12 12 kg (VPR)
2x12 12 kg

BP paused
1x4 30 kg
1x4 37.5 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
Bench hele tijd bezet, anders had ik hem eerder gedaan. Reps gingen gelukkig easy.

GC pulldown (ivm fysio)
2x12 32 kg
1x10 32 kg

Dead hang
15 sec rechts, links, beide

Trainingstijd: 85 min

Wanneer is je wedstrijd en wat hoop je te kunnen liften?

• #1.686
Wanneer is je wedstrijd en wat hoop je te kunnen liften?

Zaterdag 30 september.

Wat ik aan het begin van deze cycle gepland had staan (op een goede lift-dag) was S/B/D: 107.5/67.5/132.5.
Dan zou ik een wilks van 312 hebben.

Heb ik bijvoorbeeld 105/65/125, dan kom ik op exact 300 wilks uit.

Dank voor je snelle reactie!

Mannen komen nog eind 's avonds, doelde eigenlijk daar op maar heb het niet goed vermeld.
Dan weet ik voldoende :)

Klopt, heb daar ook al even naar gekeken!

Wat ik nu wel standaard doe is zoeken op een woning die geheel van jou is.
In Antwerpen sliepen we bij mensen die de deur zelf op slot hadden gedaan, dus toen hebben we 's avonds laat 2 uur in een plaatselijke kroeg gewacht.
En het waren nogal vreemde mensen :o

Hotels zijn prijzig inderdaad. Had even via booking.com gekeken en daar kom je al gauw op €70 - €100 voor 2 personen...

30 euro per nacht pp is natuurlijk niks als je echt een bungalow hebt!
En dan te bedenken dat het nog goedkoper wordt met meer mensen inderdaad :p

Duidelijk :)

Het is wel echt kak als het squatrek of de bench bezet is, omdat van beide maar 1 is...
Ben nu aan het afstuderen in het AMC en ga bij die locatie naar de fysio, 2 minuten lopen. Ideaal dus :)
Alleen vind ik het best prijzig als je kijkt naar een maand-abbo voor hbo'er €45

Ik bedoel de vestiging op science park, daar hebben we wedstrijd materiaal en veel plaatsen om te squatten/benchen/deadliften.

Als je 5 minuten moet wachten op squatrek kan je wel mooi ff dead hangs doen ja ipv niks :cool:

• #1.689
Ik bedoel de vestiging op science park, daar hebben we wedstrijd materiaal en veel plaatsen om te squatten/benchen/deadliften.

Ah, ze zijn beide op 15 min reisafstand dus ging gewoon van de een uit :)
Even over nadenken want het is voor mij best een prijzig abbo'tje.

Als je 5 minuten moet wachten op squatrek kan je wel mooi ff dead hangs doen ja ipv niks :cool:

Die dead hangs doe ik alleen voor wat extra griptraining.
Vandaar dat ik hem niet midden in m'n workout doe, altijd aan het eind.
Liever niet teveel andere oefeningen voordat ik m'n grote compounds gedaan heb :p

Dan hoop ik dat dat gaat lukken :)

USC is trouwens idd een fijne gym. Squatstands, DL platforms, eleiko-materiaal :)

• #1.691
Dan hoop ik dat dat gaat lukken :)

USC is trouwens idd een fijne gym. Squatstands, DL platforms, eleiko-materiaal :)

Dankjewel voor het meeduimen :D

Ja ik had even de site bekeken wbt het powerliften en ziet er goed uit allemaal. Eventjes over nadenken. Proeflesje stel ik uit want weet nu al dat ik het sowieso mooi vind haha

• Like
Waarderingen: Pren
  • #1.692
Ga met m'n vader naar de wedstrijd! Eindelijk wat geregeld :D
Vind het wel heel jammer dat m'n vriend niet meekan, die moet dan op m'n broertjes passen. (vraag me niet waarom we niet met z'n 4en gaan)

Vanochtend flinke last van buikgriep, gaat nu wel weer ok.
Niet naar afstudeeradres geweest en even wat uurtjes bijgeslapen. Merk veel stress tijdens het slapen de afgelopen week. Ik wordt elke nacht zovaak wakker, meestal omdat ik "bang" ben dat ik me verslaap en niet wakker ga worden. Maar ik verslaap me nooit ??? En daarnaast nog de gebruikelijke x aantal keer wakker worden per nacht. Moet daar even rust in gaan vinden.

Ga morgen tussen 16:30 - 17:45 de training van vandaag doen. Heb dan net een gaatje.
En dan wel gewoon woensdag en vrijdag omdat ik donderdag niet kan, dus verschuiven schiet niet op.

Vind het wel heel jammer dat m'n vriend niet meekan, die moet dan op m'n broertjes passen. (vraag me niet waarom we niet met z'n 4en gaan)

Niet naar afstudeeradres geweest en even wat uurtjes bijgeslapen. Merk veel stress tijdens het slapen de afgelopen week. Ik wordt elke nacht zovaak wakker, meestal omdat ik "bang" ben dat ik me verslaap en niet wakker ga worden. Maar ik verslaap me nooit ??? En daarnaast nog de gebruikelijke x aantal keer wakker worden per nacht. Moet daar even rust in gaan vinden.

Ga morgen tussen 16:30 - 17:45 de training van vandaag doen. Heb dan net een gaatje.
En dan wel gewoon woensdag en vrijdag omdat ik donderdag niet kan, dus verschuiven schiet niet op.

(vraag me niet waarom we niet met z'n 4en gaan) --> zal ik niet doen

Misschien je gedachten eens op papier zetten? En dan kijken of je "denkfouten"kan vinden. Ik zelf heb vaak last van:

Rampdenken. Je gelooft dat wat er gebeurd is of zal gebeuren, zo vreselijk en ondraaglijk is dat je er niet tegen kunt: Het is een ramp als ik zak.

Even terug gelezen en jij kampt ook met klachten in de regio van de traps zie ik! Balen zeg, zo vlak voor de competitie. Heel verstandig dat je de squats gestaakt hebt in ieder geval, want je wil natuurlijk niks forceren.
Heb je enig idee hoe het in ontstaan trouwens en heb je het idee dat het advies van de fysio je helpt bij herstel?

dfgdfg

Gelukkig heb je een oplossing!

Zelf ook zo'n periode gehad tijdens afstuderen, vaker ziek geweest in die periode en constant wakker worden 's nachts en tijdens mijn (erg lichte) slaap maar doorgaan over hoe ik mijn project kon verbeteren haha. Is echt heel gek. Rust goed uit!

• #1.696
(vraag me niet waarom we niet met z'n 4en gaan) --> zal ik niet doen

Misschien je gedachten eens op papier zetten? En dan kijken of je "denkfouten"kan vinden. Ik zelf heb vaak last van:

Rampdenken. Je gelooft dat wat er gebeurd is of zal gebeuren, zo vreselijk en ondraaglijk is dat je er niet tegen kunt: Het is een ramp als ik zak.

Haha :P

Ik weet van mezelf eigenlijk al dat ik vaak bang ben anderen teleur te stellen. Vaak onterecht. Probeer hier wel veel vaker bewust over na te denken in het maken van keuzes, dat gaat al een stuk beter dan een tijd terug.

Is ook deels terug te vinden in die angst 's nachts. Want ik hoef me helemaal nergens op tijd te melen nu met het afstuderen, ik kom hooguit een beetje vercrackt aan als ik echt een keer zal verslapen.

Wat doe je vervolgens met die denkfouten? Of is bewustwording al een methode voor jou om het uit de weg te gaan?

Even terug gelezen en jij kampt ook met klachten in de regio van de traps zie ik! Balen zeg, zo vlak voor de competitie. Heel verstandig dat je de squats gestaakt hebt in ieder geval, want je wil natuurlijk niks forceren.
Heb je enig idee hoe het in ontstaan trouwens en heb je het idee dat het advies van de fysio je helpt bij herstel?

Ja klopt! Flink balen inderdaad, maar nu is het tijd dat ik m'n lichaam eens prioriteit geef, goed hard trainen gaat daarna waarschijnlijk ook een stuk lekkerder :)

Ik heb al jaren een knoop in m'n infraspinatus, die links (de betreffende kant) ook een stuk zwakker is. Spieren in dat gebied, incl lower en mid traps inderdaad, behoeven hierdoor aandacht.

Ik ben toen ik 10 jaar was ooit van een klimrek (was maar 1,2m hoog oid) van een klimtoestel gevallen. Gewoon erg ongelukkig, waardoor ik een rib gekneusd had en nog wat andere pijntjes. Misschien daardoor, maar hoeft niet. Verder nooit een trauma gehad in die regio. Heb ook een tijdje lopen shrugen tijdens deadlifts, ook niet goed. Upper traps behoeven zegmaar geen aandacht op gebied van sterker worden :p

Heb zeker het idee dat de fysio goed werkt! Ik sta sochtends al frisser op door wat kleine oefeningen en wat ze doet voelt goed.

Waar heb jij precies de klachten zitten? En loop je bij de fysio oid hiervoor?

• #1.697

Helemaal mee eens!!

Gelukkig heb je een oplossing!

Zelf ook zo'n periode gehad tijdens afstuderen, vaker ziek geweest in die periode en constant wakker worden 's nachts en tijdens mijn (erg lichte) slaap maar doorgaan over hoe ik mijn project kon verbeteren haha. Is echt heel gek. Rust goed uit!

Ben er blij mee :D

Ik ben niet iemand die normaal gesproken alleen maar licht te malen in bed. Alleen nu lijken de stomste dingen me inderdaad wakker te houden :o
Hoe heb jij rust gevonden in die periode?

Ja klopt! Flink balen inderdaad, maar nu is het tijd dat ik m'n lichaam eens prioriteit geef, goed hard trainen gaat daarna waarschijnlijk ook een stuk lekkerder :)

Ik heb al jaren een knoop in m'n infraspinatus, die links (de betreffende kant) ook een stuk zwakker is. Spieren in dat gebied, incl lower en mid traps inderdaad, behoeven hierdoor aandacht.

Ik ben toen ik 10 jaar was ooit van een klimrek (was maar 1,2m hoog oid) van een klimtoestel gevallen. Gewoon erg ongelukkig, waardoor ik een rib gekneusd had en nog wat andere pijntjes. Misschien daardoor, maar hoeft niet. Verder nooit een trauma gehad in die regio. Heb ook een tijdje lopen shrugen tijdens deadlifts, ook niet goed. Upper traps behoeven zegmaar geen aandacht op gebied van sterker worden :p

Heb zeker het idee dat de fysio goed werkt! Ik sta sochtends al frisser op door wat kleine oefeningen en wat ze doet voelt goed.

Waar heb jij precies de klachten zitten? En loop je bij de fysio oid hiervoor?

Verstandige keuze. Je kunt ongetwijfeld harder trainen zodra de boel beter in balans is en je daardoor geen pijntjes meer hebt.

Dat hoor je toch niet vaak! Het blijft ook altijd gissen naar de exacte oorzaak van een blessure. Vaak is het een samenloop van omstandigheden. Door een (kleine) kwetsure ga je bijv. net even anders trainen, waar je vervolgens gewend aan raakt en daardoor onbewust een imbalans creëert.

Ik heb zelf al lange tijd last van mijn nek/schouder en dan met name aan de linker kant. Ik vermoed dat het is ontstaan doordat ik na de breuk in mijn linker hand iets te snel van start ben gegaan met (serieus) trainen en de stabilisatoren niet de tijd heb gegeven om aan te sterken. Daardoor is het lichaam waarschijnlijk gaan compenseren etc. etc.
Niet dat deze theorie echt te onderbouwen is, maar ik kan geen meer voor de hand liggende oorzaak verzinnen :P.
De fysio helpt dmv wat massages en tips voor oefeningen die de rhomboids aansterken. Echter, het probleem is nog niet compleet verholpen!

• #1.699
Verstandige keuze. Je kunt ongetwijfeld harder trainen zodra de boel beter in balans is en je daardoor geen pijntjes meer hebt.

Dat hoor je toch niet vaak! Het blijft ook altijd gissen naar de exacte oorzaak van een blessure. Vaak is het een samenloop van omstandigheden. Door een (kleine) kwetsure ga je bijv. net even anders trainen, waar je vervolgens gewend aan raakt en daardoor onbewust een imbalans creëert.

Ik heb zelf al lange tijd last van mijn nek/schouder en dan met name aan de linker kant. Ik vermoed dat het is ontstaan doordat ik na de breuk in mijn linker hand iets te snel van start ben gegaan met (serieus) trainen en de stabilisatoren niet de tijd heb gegeven om aan te sterken. Daardoor is het lichaam waarschijnlijk gaan compenseren etc. etc.
Niet dat deze theorie echt te onderbouwen is, maar ik kan geen meer voor de hand liggende oorzaak verzinnen :P.
De fysio helpt dmv wat massages en tips voor oefeningen die de rhomboids aansterken. Echter, het probleem is nog niet compleet verholpen!

Precies!

Zou inderdaad best kunnen dat dat een oorzaak of trigger is geweest. Je komt er alleen nooit achter helaas.
Als het, nadat het opgelost, maar weg blijft maakt dat natuurlijk niet zoveel uit :)

Hopen voor je dat het de komende tijd goed zal gaan. Blessures zijn gewoon shit...
Fixed Bar Rhomboids Stretch deze stretch vind ik trouwens erg fijn voor dat gebied.

Unilateraal nog fijner! :D

Terug
Naar boven