AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Snap wat je bedoelt, maar je weet nooit wat er in de aankomende weken gebeurt. Een week deadlift rust kan misschien wel eens ten goede komen :) Daarna zit je toch in een deload dus kan je meteen kijken hoe het aanvoelt.

Ja die probeerde ik ook inderdaad. Nou vond ik die linker verschrikkelijk, ook omdat ik denk ik stijve glutes heb. Die daarnaast is inderdaad ook erg relaxed voor je onderrug.

Het zijn deze: foto's

Dat is zeker waar :)
Ben wel benieuwd wat m'n fysio's kijk is op mijn deadliftuitvoering. Hoop in ieder geval dat het geen gekwakzalf wordt, maar dat we serieus goed m'n techniek na kunnen lopen.

Na die linker gedaan te hebben voelen m'n glutes wel een stuk chiller, eerst voelen ze alsof ze maar 2 cm kunnen rekken, daarna 4 cm :roflol:

Thanks voor de foto's!

10/9/2017 - week 1, dag 3 (#32)
Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
Met 2 anderen, dus wat langer dan normaal.

BP paused
1x3 35 kg
1x3 42.5 kg
1x3 42.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg

T-bar row (ivm fysio)
3x12 20 kg
Meer rechtopstaand dan dat ik ze voorheen deed, om meer bovenkant rug mee te pakken.

RDL
3x8 60 kg

Glute bridges
Geskipt

Closegrip pulldown (ivm fysio)
3x12 32 kg
Dikke onderarmpomp :eek!:

Dumbell fly
Geskipt

Dead hang
Geskipt, deed RDL's zonder straps.

Ab rollouts (thuis)
3x5 bw

Trainingstijd: 75 min

• #1.642
12/9/2017 - week 2, dag 1 (#32)
Squat

1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
Besloten alle squats (2 blokken) achter elkaar te doen omdat het vrij druk was. Blok 2 wel omgekeerd.
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x5 65 kg (ipv 1x3 67.5 kg)
1x5 65 kg (ipv 1x3 67.5 kg)
1x5 55 kg (ipv 1x3 57.5 kg)

BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg

T-bar row (ivm fysio)
3x12 20 kg

GC pulldown (ivm fysio)
1x12 27 kg verkeerd geladen
1x12 32 kg
1x10 32 kg
Mag net niet tot failure gaan.

Dumbell fly ss bench squeeze
4x8 9 kg -- 3x15 sec

Facepull
1x12 23 kg
2x12 27 kg

Trainingstijd: ?

Alles voelde lekker aan! Best leuk om wat rug mee te pakken.

Inb4 @Pillz "bodybuilden zit in iedereen" :P

Doe je nooit assistance voor rug dan?
Latt pulldown?
T bar row?
Db row?
Bb row? Deze heeft ook Carry over naar dl.

Geen afbreuk gedaan aan je vorm door de 2 blokken achter elkaar te doen?

• #1.645
Doe je nooit assistance voor rug dan?
Latt pulldown?
T bar row?
Db row?
Bb row? Deze heeft ook Carry over naar dl.

Nee deed ik nooit sinds Sheiko. Staat niet in de < 80 kg schema's en heb dat eigenlijk vrij blindelinga gevolgd :o

Als je tijd hebt moet je deze vid eens bekijken.

Gaat over hoe bb row je dl op kan krikken.

Mark Bell approved :D

Doe je wel stretches voordat je aan je squats begint? Dat heeft bij mij wel veel verschil gemaakt merkte ik, voor lower back dan
Normaal gesproken doe ik nooit met lege stang eerst, meteen 55 kg wegsquatten :)

Exactly. Het is gewoon rot als je doelen hebt en ineens kom je daar niet aan, misschien wat voorbarig, maar een harde 132.5 deadlift zie ik nou niet gebeuren bijvoorbeeld.
Lichaam op orde hebben heeft nu wel prioriteit, als ik reëel nadenk.

Ik hoop het ook! Ik doe oa onderstaande stretches. Die rechter voel ik echt goed in lowerback en links meer in glutes, maar de fysio gaf ook aan dat m'n glutes medius stijf is, dus dat dat goed kan kloppen bij deze stretch.
xglute-stretches4.jpg.pagespeed.ic.rjNxvP0OCm.jpg
back-stretching-prone-ext.gif

Spierverwarmers, ga daar eens even op googlen, thanks :)

Dankjewel :) je hebt gelijk

Squat ging inderdaad lekker! Dank voor de motiverende woorden :)
Het is sowieso leuk om mee te doen om de reden die jij typt. En weer een goede ervaring uiteraard!

Dat is het uiteindelijke doel inderdaad!

Ja, klopt helemaal, dan heb ik pas écht m'n doel bereikt :o
Nope, aint nobody got time for stretches :P

• #1.649
Als je tijd hebt moet je deze vid eens bekijken.

Gaat over hoe bb row je dl op kan krikken.

Mark Bell approved :D

Heb hem gekeken.

Ben zelf niet (meer) zo'n fan van bor, vind het gewoon geen leuke oefening. Heb wel een aantal weken terug voor het eerst pendley's gedaan (40kg maar goed) en vond die wel erg leuk.

Ga na de sbd eens even goed kijken naar een indeling met ook wat rugwerk erin. Even alles goed doornemen, waarbij een pendley nu wel goed klinkt :)

Nope, aint nobody got time for stretches :P

Kost 5 minuutjes :p

Elke oefening die Carry-over heeft naar de grote 3 zou ik als pl-er implementeren in mijn schema. :cool:

Heb zelf wel het idee dat alle bb rug dingen die ik in het verleden heb gedaan en nog doe bijdragen aan een sterkere deadlift en squat (gewicht moet je wel op je rug kunnen dragen).

Ben zelf natuurlijk vrij lang waardoor ik een vrij horizontale rug heb bij het dl-en tov midgets die bijna 90% hun benen gebruiken en een vrij rechte rug hebben.

Ben benieuwd of het bij jou helpt. Je zit nog in een deficit toch?

• #1.652
Elke oefening die Carry-over heeft naar de grote 3 zou ik als pl-er implementeren in mijn schema. :cool:

Met het volume dat al in Sheiko zit heb ik persoonlijk niet de puf om elle training nóg een half uur erbij te plakken voor alle oefeningen die carry-over zouden hebben. Want dat zijn er denk ik nog wel wat :emo:

RDL, deficit deadlifts, deadlift from blocks, BOR, pendley, cgbp, spoto press, flys, hypers, front squats, paused squats, pullups/chins. Zal nog wel wat vergeten zijn :p

Heb zelf wel het idee dat alle bb rug dingen die ik in het verleden heb gedaan en nog doe bijdragen aan een sterkere deadlift en squat (gewicht moet je wel op je rug kunnen dragen).

Ben zelf natuurlijk vrij lang waardoor ik een vrij horizontale rug heb bij het dl-en tov midgets die bijna 90% hun benen gebruiken en een vrij rechte rug hebben.

Ben benieuwd of het bij jou helpt. Je zit nog in een deficit toch?

Denk dat het voor mij zeker niet verkeerd is om wat rugwerk te verwerken in m'n trainingen. Fysio liet me dat ook wel inzien.

Van die mensen die eerder een squat doen als ze deadliften bedoel je zeker :roflol:

Zit al anderhalve maand niet meer in een deficit! Nu gewoon op onderhoud. Denk dat ik na de sbd weer wil bulken, deels voor fysiek en met name voor krachttoename.

ja die mensen ja:D

• #1.654
14/9/2017 - week 2, dag 2 (#32)
Squat (ipv deads)
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg
1x2 85 kg

BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x3 50 kg
1x3 50 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
1x2 52.5 kg
Met matje. Kon eindelijk normaal legdriven, dus alles voelde sterker aan, dat was nice. Twee minpunten. Kon niet goed voelen hoe strak ik m'n glutes op de bank hield. En bovenkant traps waren na het benchen wat ongemakkelijk; hoofd ligt toch ineens in verhouding lager.
Ga dit denk ik bij alleen m'n zware sets doen.

Pendley row (ivm fysio)
5x5 40 kg
[Link niet meer beschikbaar]van laatste set, tips zijn welkom!
Eerste keer (op 5 reps ooit eerder na) pendley's.
En met het shirt van @SP1988 :)

Glute bridges (extra)
3x8 90 kg

Dumbell fly
5x10 9 kg

CG pulldown (ivm fysio)
2x12 32 kg
1x10 32 kg
Ga morgen even vragen of ik dit met een v-handle mag doen, want deze grip vinden m'n anderarmen echt niet leuk.

Ab rollouts (thuis)
3x5 bw

Trainingstijd: 80 min

---

Edit: gisteren heerlijk ayce sumo lunch gehad met m'n vriend voor m'n verjaardag! Heb nu officieel te -tig bereikt.
Avondeten was een bak popcorn, nog 3 sushi stukjes en een kitkat chunky in de bioscoop :emo:

Pendley row (ivm fysio)
5x5 40 kg
[Link niet meer beschikbaar]van laatste set, tips zijn welkom!
Eerste keer (op 5 reps ooit eerder na) pendley's.
En met het shirt van @SP1988 :)
Beter dan wat er nu aan de leiding gaat in de forum challenge.
Is het niet allemaal wat teveel werk wat je er allemaal naast voor je wedstrijdvoorbereiding of voelt het allemaal wel goed aan qua frisheid?

• #1.656
Beter dan wat er nu aan de leiding gaat in de forum challenge.
Is het niet allemaal wat teveel werk wat je er allemaal naast voor je wedstrijdvoorbereiding of voelt het allemaal wel goed aan qua frisheid?

Thanks!

Weet het allemaal niet zo, maar laat het maar over me heen komen.
Sowieso is die hele sbd een beetje aan het wegzakken qua gevoel door verschillende dingen.
Die (in mijn ogen) vervelende max-dag, vervoer gaat niet door, moet daar dus slapen maar waarschijnlijk kan niemand dan mee, fysiotherapie erbij afgelopen weken...

Doe nu liever wat goed voor me is en probeer dan nog voor die 300 willks te gaan. Lukt het niet, dan volgend jaar een kwalificatie :)

Pendlay lijkt mij prima.

Niemand die met je mee kan naar wedstrijd?
Vriend?
Vriendin?
Pa/ma/broer/zus/neef/nicht?

:(

Loyd kan je ook wel helpen backstage of niet dan @lloydatoni

• #1.658
Pendlay lijkt mij prima.

Vriend?
Vriendin?

Thanks voor de feedback!

Nah veel mensen vinden het niet echt wat of kunnen dan niet.
Vader, stiefmoeder en broertjes vonden 1x kijken leuk.
Moeder heeft andere plannen. Zusje wilt graag mee maar heeft op zaterdag school.
Vriendin die het wel leuk vindt viert avond daarvoor dr verjaardag, waar vriend naartoe gaat die het ook wel leuk zou vinden.
M'n vriend moet dan 2 dagen vrij nemen en dat gaat waarschijnlijk niet :(
Ga nog wel even rondvragen :emo:

@lloydatoni had me inderdaad al bericht, hebben dat weekend even contact

Als mijn zoon/dochter een wedstrijd heeft kom ik kijken, ook al vind ik de sport geen reet aan.

Maar ik heb makkelijk praten zonder kinderen natuurlijk.

Je hebt nog geen rijbewijs? Je moet met Ov.? Anders is auto lenen/huren ook een optie en gewoon vroeg gaan rijden zaterdag.

Pendlay lijkt mij prima.

Vriend?
Vriendin?

Moet dat weekend meehelpen met tafelen/spotten maar weet mijn rooster nog niet. Anders is er wel genoeg powerlift talent die dat ook kan hopelijk.

Terug
Naar boven