- Waardering
- 15.402
Yes, alles. Zelfs de flys en abs. Deadlift nu dus wat extra eraf ivm afspraak met de fysio.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat op 80 is deload?
Hoeveel % van je 1rm is deload dan?

mooi volume op je trainingen!
(tis trouwens " pendlAy" , autisme mode off)

Vorig jaar toch voor de coach en lifter gratis toegang inc een polsbandje om backstage te mogen bij de lifters. De rest moest dacht ik 3 euro betalen dit jaar.niet zomaar iedereen natuurlijk( als in meerdere personen) . Niels was bijv bij drc mijn coach dus die ging gewoon mee.
Vorig jaar toch voor de coach en lifter gratis toegang inc een polsbandje om backstage te mogen bij de lifters. De rest moest dacht ik 3 euro betalen dit jaar.
1. Binnen x aantal tijd. Volgens mij mag dat bij de laatste beurt iets langer duren. Correct if wrong... @AlexV ?
2 hoogte geef je door bij wegen.
3 niet zomaar iedereen natuurlijk( als in meerdere personen) . Niels was bijv bij drc mijn coach dus die ging gewoon mee.

Nvm ging over de deadliftbeurten.
In de 3e ronde van de deadlift zijn twee wijzigingen van het gewicht mogelijk. De wijziging van het gewicht mag hoger of lager zijn dan de voorgaande door de lifter gevraagde 3e poging. Echter, worden deze alleen toegestaan mits de lifter nog niet opgeroepen is voor zijn eerder opgegeven gewicht.
Vorig jaar toch voor de coach en lifter gratis toegang inc een polsbandje om backstage te mogen bij de lifters. De rest moest dacht ik 3 euro betalen dit jaar.

Lifter alleen inschrijfgeld en supporters 3 euro idd. Coach geen idee maar volgens mij gratis.
Nk is anders. Coachticket kan gekocht worden dan kan de persoon met je mee via andere ingang en vroeg op de ochtend anders gewoon ticket en dan pas later toegang en ook beperkt toegang.

Waarom nietIk mag bijvoorbeeld niet m'n vriend meenemen alsof die m'n coach is?

Enige wat die hoeft te kunnen is wat briefjes invullen.
Kost alleen aardig wat om te coachen op zo'n event dacht ik.Enige wat die hoeft te kunnen is wat briefjes invullen.Kost alleen aardig wat om te coachen op zo'n event dacht ik.