AndroidHealthClinic

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
23/9/2017 - week 3, dag 3 (#32)
Squat
1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg

BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 45 kg
1x3 45 kg
1x2 47.5 kg
1x2 47.5 kg
1x2 47.5 kg
1x2 47.5 kg

Pendley row
5x5 40 kg
Kan in de toekomst wat zwaarder, dus goed voor deload zo.

GC pulldown
3x10 32 kg

Dead hang
3x15 sec rechts - links - beide

Fysio oefeningen
3x10 lying external rotation 2 kg
3x? scapula pushup uitstappen
3x15 sec ster maken (thuis)

Ab rollouts (thuis)
3x4 bw

Trainingstijd: 80 min

Geen glute bridges tot na de wedstrijd, vanwege deload.

Squat op 80 is deload?
Hoeveel % van je 1rm is deload dan?

• #1.724
Squat op 80 is deload?
Hoeveel % van je 1rm is deload dan?

De 80 kg is op 75%. Op basis van de 105 die ik wel al in training haalde net voor de beginnerswedstrijd. Heb deze cycle dus wel gewoon getraind alsof 105 m'n 1RM is, ookal had ik die alleen in training gehaald.

En doubles op 75% voelen zeker als deload :p

mooi volume op je trainingen!

(tis trouwens " pendlAy" , autisme mode off)

• #1.727
Even twee vraagjes wat betreft de wedstrijd :)

1) Hoe zit het met de "extra" beurten die je aan kan geven bij de deadlift? Mag je, nadat je je beurt 2 hebt ingeleverd na lift 1, bv deze veranderen voordat je beurt 2 plaatsvindt?

2) Moet ik voor het wegen de rackhoogtes al opmeten, of kan dat evt daarna? Want rackhoogtes geef je af bij de secretaris door geloof ik?

3) Mag iemand anders mee met het opwarmen? Of mogen alleen aangeschreven coaches dat?

1. Binnen x aantal tijd. Volgens mij mag dat bij de laatste beurt iets langer duren. Correct if wrong... @AlexV ?

2 hoogte geef je door bij wegen.

3 niet zomaar iedereen natuurlijk( als in meerdere personen) . Niels was bijv bij drc mijn coach dus die ging gewoon mee.

Nvm ging over de deadliftbeurten.
In de 3e ronde van de deadlift zijn twee wijzigingen van het gewicht mogelijk. De wijziging van het gewicht mag hoger of lager zijn dan de voorgaande door de lifter gevraagde 3e poging. Echter, worden deze alleen toegestaan mits de lifter nog niet opgeroepen is voor zijn eerder opgegeven gewicht.

Laatst bewerkt:
niet zomaar iedereen natuurlijk( als in meerdere personen) . Niels was bijv bij drc mijn coach dus die ging gewoon mee.
Vorig jaar toch voor de coach en lifter gratis toegang inc een polsbandje om backstage te mogen bij de lifters. De rest moest dacht ik 3 euro betalen dit jaar.

Vorig jaar toch voor de coach en lifter gratis toegang inc een polsbandje om backstage te mogen bij de lifters. De rest moest dacht ik 3 euro betalen dit jaar.

Lifter alleen inschrijfgeld en supporters 3 euro idd. Coach geen idee maar volgens mij gratis.

Nk is anders. Coachticket kan gekocht worden dan kan de persoon met je mee via andere ingang en vroeg op de ochtend anders gewoon ticket en dan pas later toegang en ook beperkt toegang.

• #1.732
1. Binnen x aantal tijd. Volgens mij mag dat bij de laatste beurt iets langer duren. Correct if wrong... @AlexV ?

2 hoogte geef je door bij wegen.

3 niet zomaar iedereen natuurlijk( als in meerdere personen) . Niels was bijv bij drc mijn coach dus die ging gewoon mee.

Laatste twee duidelijk, eerste heb ik hieronder gelezen :)

Nvm ging over de deadliftbeurten.
In de 3e ronde van de deadlift zijn twee wijzigingen van het gewicht mogelijk. De wijziging van het gewicht mag hoger of lager zijn dan de voorgaande door de lifter gevraagde 3e poging. Echter, worden deze alleen toegestaan mits de lifter nog niet opgeroepen is voor zijn eerder opgegeven gewicht.

Deze zin kwam ik pas later tegen in het reglement inderdaad, had er eerder overheen gelezen. Clear!

Ja was 3 euro, heb daarvoor nog naar de supermarkt moeten lopen omdat ik maar 2,70 oid op zak had :emo:

Lifter alleen inschrijfgeld en supporters 3 euro idd. Coach geen idee maar volgens mij gratis.

Nk is anders. Coachticket kan gekocht worden dan kan de persoon met je mee via andere ingang en vroeg op de ochtend anders gewoon ticket en dan pas later toegang en ook beperkt toegang.

Duidelijk. Neem aan dat coach wel van een vereniging oid moet zijn? Ik mag bijvoorbeeld niet m'n vriend meenemen alsof die m'n coach is?

25/9/2017 - week 4, dag 1 (#32)
BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 37.5 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x1 47.5 kg
1x1 47.5 kg
1x1 47.5 kg
1x1 47.5 kg

Deadlift
1x3 65 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg
1x2 90 kg (6s hold)
1x2 90 kg (6s hold)
Gingen harder omhoog dan afgelopen donderdag, met name de laatste twee sets.

GC pulldown
3x9 32 kg
Heb het idee dat m'n (boven)rug-regio al wat bijtrekt qua kracht.

Fysio oefeningen
3x15 scapula pushup mountain climbers (thuis)

Facepull / row
3x8 32 kg

Ab rollouts (thuis)
2x4 bw

Trainingstijd: 65 min

---

Ben nu m'n rust wat meer aan het nemen wbt het afstuderen. Ik ging in de eerste twee weken zo hard, terwijl ik dat niet gewend ben. Denk dat ik dan binnen 1-2 maanden al m'n scriptie af zou hebben op dat tempo. Doe het nu wat meer laidback.
Ook wat meer vanuit thuis eraan werken ipv elke dag op het kantoor van afstudeerlocatie. Kan ik tussendoor bv boodschappen doen, even met m'n vriend eten, etc.
Heb altijd wel goed overzicht over of ik op schema lig, dus kan altijd nog gas bijgeven.

Eén opdracht al ingeleverd voor het afstuderen. Onderzoeksvoorstel deadline 18 oktober en dat gaat de goede kant op. Enige wat pittig is, is dat ik veel nieuwe materie heb waar ik in moet duiken. Omgaan met programma's icm Python, waar ik geen ervaring mee heb/had. Maar zie ik wel als een uitdaging :)

Python? Wat doe je dan :D

• #1.734

Bedrijfje houdt zich bezig met geautomatiseerde vaatsegmentatie van CT-scans. Doe de opleiding medische beeldvorming en radiotherapie, dus dit valt onder de vakken radiologie en stralingsfysica. Maar om alle algoritmes te runnen werk je met Python (nieuw voor mij, zit niet in m'n opleiding).

En programma's waar ik mee werk zijn: vmtk (pypepad), simpleitk, convert3D UI, pycharm. Jupyter notebook wordt hem niet meer, daarvoor nu pycharm omdat die al suggesties geeft. Alleen is juist die hele berg aan programma's nu nog wat verwarrend :o

• #1.738
  • #1.739
27/9/2017 - week 4, dag 2 (#32)
Squat

1x3 55 kg
1x3 65 kg
1x3 65 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg
1x2 75 kg

BP paused
1x3 30 kg
1x3 37.5 kg
1x3 37.5 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg
1x2 45 kg

Fysio oefeningen
3x15 sec ster maken

Trainingstijd: 38 min precies

Voelt echt alsof ik niks gedaan heb op m'n spieren rondom m'n scapulae na, vanwege de fysio-oefeningen. Was dus wel de laatste training voor de SBD :D

Hoop dat m'n buik wat chiller is zaterdag... Sinds buikgriep van vorige week heb ik elke dag wel een paar uur last van m'n buik. Lucht, opgeblazen, steken en/of pijn in de maagstreek. Even in de gaten houden. Neem nog steeds elke dag 20gr forlax. Gelukkig (voor de wedstrijd) heb ik er meer 's avonds last van dan 's ochtends.

• #1.740
Heb overigens al nagedacht over wat ik ga doen na zaterdag :D

Ten eerste weer bulken. Denk dat er nog een hoop kracht te winnen valt door boven onderhoud te eten. Wordt dan 2400 + 400 kcal = 2800.
Vetpercentage weet ik niet, maar voor mezelf vind ik dit goed genoeg om te beginnen met bulken.
Aantal keer per week wegen en taille en heupen meten, moet nog wel even een meetlint kopen.

Ten tweede weer lekker verder met Sheiko! Twee dingen wil ik aanpassen:
- Blockpulls ga ik vervangen voor deficit deadlifts. Ik faal een deadlift altijd vanaf de grond.
Ik heb wat rondgelezen op het Sheiko forum wat betreft de gewichten die ik daarvoor moet kiezen.
De RPE moet hetzelfde zijn bij de deficits als bij blockpulls van die dag. Heb namelijk nog maar 2x deficits gedaan, dus weinig ervaring ermee.
Ga beginnen op -20% van de voorgeschreven blockpulls en kijken of ze zwaar genoeg voelen.

- Rug ga ik meer aanpakken buiten de main lifts om.
Op DL-dag (woe) doe ik facepulls op maagstreek-hoogte, soort van verkapte row dus. (3x8)
Op maandag doe ik een row naar keuze; zal meestal T-bar of incline db rows zijn, ook afhankelijk van of ik m'n lower back wil ontlasten (dan db row). (3x8-10)
En op vrijdag doe ik pendlay rows. (5x5)

Terug
Naar boven