- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Noo zo massaal trekt me niet zo als het binnen is, groot festival vind ik dan wel weer leuk
Gisteren bv naar paradiso geweest. En ga vandaag of morgen nog maar zit weinig leuks tussen, dus nog even goed zoeken?
Ga jij wel?

Nee dank je wel. Muziek is wel leuk, maar niet uren achter elkaar met duizenden mensen op elkaar.
Luister het wel op de radio
Decibel outdoor was altijd wel dope.

Ilegale underground techno feesten
Helaas doe ik daar al jaren niet meer aan omdat ik een oude lul ben geworden.

Oude lullen kunnen imo prima nog naar feestjes gaan
Als je daar zelf natuurlijk zin in zou hebben
Dat zeker![]()
Wel zin...... Maar wat je hoogstwaarschijnlijk in de toekomst ook een keer gaat merken is dat je agenda in de week zo vol komt te zitten dat het partyen op een lager pitje komt... Wj zitten nu in de fase dat alle vrienden kleine kinderen hebben. Volgende week gaan we uit eten met elkaar en zuipen. Dat is dan ff genoeg want de dag erna zijn de kindjes er weer...
Ik was gisteren nog in A'dam. Moest nog aan je denken haha.

Hmm ja dat kan ik me wel voorstellen, dat de agenda gewoon vol is. Bedoelde vooral dat je iets niet hoeft te laten om je leeftijd vind ik zelf.
Ben zelf niet het typ die elke week, elke maand ook niet, in de club of kroeg te vinden is hoor. Gewoon aantal leuke feestjes per jaar en ik ben blij.
Haha aan me denken nog wel! Moet zeggen dat het me goed bevalt om hier nu te wonen![]()
De uitnodiging voor de housewarming is niet aangekomen.
. Nu ga ik naar de sportschool om mijn frustraties eruit te trainenHeb ik weer. Je trouwste volger. Nu ga ik naar de sportschool om mijn frustraties eruit te trainen