XXL Nutrition

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

Ronde 5 is bij ons alleen een toetje:p Miss red ik 5x5 wel als ik geen frituurspul neem :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.903
Ronde 5 is bij ons alleen een toetje:p Miss red ik 5x5 wel als ik geen frituurspul neem :p

Ik eet eigenlijk 0 frituurzooi, vind dat doorgaans niks. Dus dat scheelt misschien al ja :p

---

Vandaag lekker hele dag in bed met hoofdppijn, verkoudheid en zware spieren... Voelde het gisteren al wat aankomen.
Training 1 van deze week skip ik denk ik geheel en doe dan gewoon do 2 en za 3.

Dat scheelt wel ja:p ben nogal gek op gapeerde garnaal, gefrituurde syshi en inktvisringen:p

Gaat rond momenteel. Voel me ook al enkele dagen niet fit. Hele tijd niezen en zware ledematen. Lichte squats voelde zondag ook loeizwaar.

Beterschap! Zo een griepje komt natuurlijk altijd op het verkeerde moment :(.

• #1.907

Thanks!

Dat scheelt wel ja:p ben nogal gek op gapeerde garnaal, gefrituurde syshi en inktvisringen:p

Gaat rond momenteel. Voel me ook al enkele dagen niet fit. Hele tijd niezen en zware ledematen. Lichte squats voelde zondag ook loeizwaar.

Haha ik niet nee. Alleen een loempiaatje of krokante kip/garnaal sushi vind ik lekker.

Echt irritant... Als dat zo licht aanwezig is tijdens een training kan hrt echt voelen alsof er 40 kg aan je lichaam hangt ja!

Beterschap! Zo een griepje komt natuurlijk altijd op het verkeerde moment :(.

Inderdaad... Ik heb echt een hekel aan ziek zijn & de hele dag niks doen. Nadenken gaat niet eens lekker. Blegh :(

He get, knap maar weer snel op meis!
Was het trouwens nog een beetje tof in de Efteling?

Beterschap :(
Ik zwaai morgenochtend wel een keer extra naar je vanuit de auto! :wave2:

image.jpg

• #1.911
He get, knap maar weer snel op meis!
Was het trouwens nog een beetje tof in de Efteling?

Dankjewel! Vandaga nog steeds beroerd, hoop wel dat ik morgen weer de deur uit kan...

Ja was zeker leuk :) we hebben het langste bij de baron gewacht met "maar" 40/45 min, de rest vaak een half uur. En de zon begon ineens nog te schijnen vanaf een uurtje of 3.

Beterschap :(
Ik zwaai morgenochtend wel een keer extra naar je vanuit de auto! :wave2:

Denk dat ik sliep maar ik heb hem vast ontvangen :heart:

Deze foto is geweldig :D dankjewel!

• #1.914
Sinds vandaag heb ik het gevoel weer wat te leven en na te kunnen denken over wat ik wil. Ben in jaren niet zo grieperig geweest denk ik.
Hele week nog niks aan aan afstuderen, maarja het zij zo. Volgende week maar iets harder eraan als het moet.

Besloten deze week niet te sporten en m'n lichaam nog te laten opladen. Ga niet nu bv één training zaterdag doen, dat gaat me ook geen extra gains geven :p
Zaterdag van 3 tot 11 werken dus wil me dan 100% goed voelen. Dan volgende week weer vol er tegenaan!

• #1.915
Misschien zondag - woensdag - vrijdag trainen want het begint al behoorlijk te kriebelen en voel me een papz*k :o

Heb al lichte spierpijn van nu 8 uur op m'n benen staan. En een stijve rug. Waar krachttraining wel niet goed voor is!

Mayb beetje cardio dan papzakje :p

• #1.918
Nou ik had zoveel zin om weer wat te doen dat ik toch maar vandaag al ging. Mocht met twee gasten meedoen met squatten, zij waren al bezig.
Ik net m'n eerste setje gedaan, komen drie anderen erbij: "ja ik was al aan het wachten, waarom gaat nu iedereen tussendoor".
Bleek dus dat dr al een wachtrij van drie anderen was, na die gasten waar ik mee stond. En dat één van die gasten alleen stond en daar dus een vriend tussendoor bij aangesloten was. Gedoe dus :p

Kortom; ik stond daar om 11:45 en de sportschool sluit om 14:00. Met alle mensen die nog moesten ging ik het niet redden aangezien ik twee squatblokken moest doen. Heb dus maar random een aantal oefeningen gedaan en ga dan morgen.

29/10/2017 - random
Leg press

Slee weegt 75.7 kg
1x10 105.7 kg
1x8 115.7 kg
3x8 125.7 kg
Verschillende voetposities.

Dumbell press
1x8 8 kg
3x8 10 kg

Incline db row
3x8 14 kg

Prisoner extension
2x10 per kant
Gruwelijke back-, en in iets mindere mate, glutespomp.

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen met 2 kg
3x3 bosubal uitlopen en pushup 3x per keer
3x10 bosbul rear delt flys met 2.5 kg
5x6 sec bosubal knuffelen

Hehe die jochies konden het niet aanzien dat je opwarmde met hun max?

• #1.920
Terug
Naar boven