Fitness Seller

HOW TO GET FCKING BUFF LIKE A CALORIE N STIER

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822

Alleen raspatat of twister fries 1 of 2x per jaar en dat vind ik het wel weer goed.

---

Edit: gisteravond niet getraind. Was behoorlijk gaar en had enorme spierpijn in m'n lats. Gok omdat ik die nu eindelijk actief gebruikte afgelopen zondag bij het deadliften @lloydatoni

Ga dan nu deze week do en za. En dan di, do, za volgende week.

Haha geen patat?

Nep pl-er

Chocomelk zeker ook vies? :p

• #1.827
  • #1.828
12/10/2017 - week 2, dag 2 (#37)
Deadlift up to knees

1x4 65 kg
1x4 75 kg
1x4 75 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
1x4 90 kg
Best wel veel backpump. Lijkt alsof het bloed uit m'n hoofd naar m'n rug gaat serieus. Licht in m'n hoofd, of eigenlijk ook weer zwaar, en dan die backpomp...
Volgende deadlift training wat taurine nemen voor de training. Hielp altijd wel tegen pomp, met name toen ik veel onderarmpomp hadden met chinups oefenen.

BP paused
1x5 30 kg
1x5 40 kg
1x5 40 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
Benchen voelt zwaarder voor m'n borst nu ik geen flys meer doe.

Deadlift
1x4 65 kg
1x4 75 kg
1x3 90 kg
1x3 90 kg
1x3 95 kg hold vergeten
1x3 95 kg (4s hold)*
1x3 95 kg (4s hold)*
1x3 95 kg (4s hold)*
1x3 95 kg (4s hold)
Voelde sommige spieren zoveel meer door al de tips te gebruiken van afgelopen zondag. Eerste set voelde qua spier"activatie" lsof ik met een hele nieuwe oefening begon. Vamaf m'n knieën accelereer ik nu al vele malen sneller dan eerst, zonder al te veel moeite.

Walking lunges
5x5 14 kg per kant

Seated row
1x8 29 kg
1x10 29 kg (VPR)
1x10 29 kg
Voelde lichter dan vorige week.

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen
3x? scapula pushup houding uitstappen
3x10 post delt opzij bewegen
3x8 scapula pushup bosubal

Trainingstijd: 115 min

---

Morgenochtend laatste keer fysio. Ben zeer benieuwd naar hoe m'n schouderregio nu is na twee weken oefeningen daarvoor doen (en geen fly's).

Backpumps door dl komt door de anavar die je neemt :p

Gek dat zo'n kleine aanpassing al zoveel doet voor je deadlift. Voel je je een stuk sterker van de grond ook al?

Volgende keer ben ik er ook bij, mijn deadlift kan ook wel een paar tips gebruiken.

• #1.832
Backpumps door dl komt door de anavar die je neemt :p

Ja, tonnen per dag neem ik!!

Gek dat zo'n kleine aanpassing al zoveel doet voor je deadlift. Voel je je een stuk sterker van de grond ook al?

Van de grond valt relatief gezien mee. Maar als die rond knie-niveau is vliegt het voor m'n gevoel nu omhoog. Kun je nagaan hoe het zo voelt als techniek nog meer verbetert :)

Volgende keer ben ik er ook bij, mijn deadlift kan ook wel een paar tips gebruiken.

Gezellig! Iedereen een keiharde deadlift na een meet in foxgym klinkt niet verkeerd.

Alleen raspatat of twister fries 1 of 2x per jaar en dat vind ik het wel weer goed.

---

Edit: gisteravond niet getraind. Was behoorlijk gaar en had enorme spierpijn in m'n lats. Gok omdat ik die nu eindelijk actief gebruikte afgelopen zondag bij het deadliften @lloydatoni

Ga dan nu deze week do en za. En dan di, do, za volgende week.
:heart: raspatat

• #1.838
13/10/2017 - Fysio
Vandaag de laatste sessie fysio gehad. In totaal geloof ik acht met die van de vorige fysio erbij, wel voor meerdere probleemgebieden.
Kan zeker fysiotherapie bij het USC aanraden, heb er erg veel aan gehad en ze benutten de tijd die je komt goed.

Net zoals twee weken terug bleef m'n scapula links goed op z'n plek zitten. Merk nu echt dat ik de spieren in dat gebied écht voel, alsof ze er eerst nooit zaten.
Heb nu wat meer advanced oefeningen meegekregen om dat gebied te blijven trainen. Hou dat gewoon wat weken aan en dan moet ik vanzelf wel het idee hebben dat het goed zit.

Schouder kan ik al een stuk beter op z'n plek houden tijdens squats, waardoor dat minder druk oplevert. Zit dus al verbetering in binnen twee weken.
Enige wat nog niet gaat is slapen op m'n linkerschouder. Heb wat tips gekregen over hoe ik moet liggen; lag toch wat anders dan met rechts daarop. En nog een stretch oefeningen voor het slapen als ik op links wil liggen.
Ook hier nog doorgaan met de oefeningen + nog een extra oefening gekregen: rear delt flys op zo'n skippybal. Op die manier kan ik niet m'n bv onderrug involven. Niet zwaar maar gewoon gecontroleerd met laag gewicht.

Dumbell fly's mag ik weer oppakken maar moet met 5 kg (ipv 9) beginnen. Elke sessie een kilo erbij mits het pijnvrij gaat en ik m'n form goed behoud.

• #1.839
14/10/2017 - week 2, dag 3 (#37)
Squat

1x5 55 kg
1x4 65 kg
1x3 75 kg
1x3 75 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg
1x3 80 kg

BP paused
1x6 30 kg
1x5 37.5 kg
1x4 45 kg
1x4 45 kg
1x3 47.5 kg
1x3 47.5 kg
1x2 50 kg
1x2 50 kg
1x4 47.5 kg
1x5 45 kg
1x6 40 kg (ipv 37.5 was handiger)
1x7 30 kg

Squat
1x3 60 kg
1x3 70 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
1x2 80 kg
Druk op onderarmen nam toe tijdens al deze sets. Linker schouder goed houden werd ook wat lastig de laatste setjes, voelde weer druk erop. Zal denk door de vermoeidheid van alle squatsets komen.

Pendlay row
5x5 45 kg

Glute bridges
1x8 92.5 kg (PR)
2x8 92.5 kg
Ging vrij makkelijk nog.

Rolling tricep extension
3x10 8 kg (ipv 5x10)
Beetje discomfort dus laatste setjes laten liggen.

Hyperextension ss dead hang
5x6 bw+10 kg -- 3x15 sec rechts-links-beide

Fysio oefeningen
3x10 post delt naar achteren bewegen
3x10 post delt opzij bewegen
1x6 bosubal knuffelen
Toen ging de sportschool dicht.

Trainingstijd: 120 min

---

Edit: zit eraan te denken de hyperextensions eruit te halen.
Wordt zo namelijk wel heel veel voor posterior chain met zelftoegevoegde rugoefening 3x pw en 1x pw glute bridges.
Hypers doe ik zodra seated goodmornings voorgeschreven staan in Sheiko.
(En RDL als standing goodmornings voorgeschreven staan)

Druk op onderarmen nam toe tijdens al deze sets. Linker schouder goed houden werd ook wat lastig de laatste setjes, voelde weer druk erop. Zal denk door de vermoeidheid van alle squatsets komen

Dat zal haast, het zijn er inderdaad flink wat!:pressing:

Terug
Naar boven