Fitness Seller

Hulp nodig - Conflict geluidsoverlast bovenburen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Appeltaart moet sowieso oppassen dat hij niets doet wat niet kan want daar zal hard tegen opgetreden worden in dit geval.. Zeker omdat het dan direct onder de noemer van racisme gezien wordt. Andersom is no problem though
de teletubbies zijn nu op tv... Misschien een idee om een week vakantie te plannen en die geluiden 24/7 te herhalen op hoogste volume met boxen naar het plafond toe gericht ?
 
strudel is niet hetzelfde als taart ben je ziek in je hoofd ofzo

20181104_124318.jpg
 
Gvd mijn vrije dag en dat kut kind van ze is al sinds 07:00 keihard aan het janken. Niemand grijpt in.
 
Dat idee met die betonklopboor en die baksteen binnenkort maar eens proberen.
 
Misschien dat je wat hebt aan het inschakelen van de Viva knokploeg.
 
Moet nu denken aan een bovenbuurman wat ik ooit eens heb gehad die zeker een week lang van 's morgens tot 's nachts t zelfde nummer op repeat draaide (heb nu nog een trauma van:"world...hold on! Don't be messing with our future...") Ik had dr op een gegeven moment echt genoeg van en was 's nachts om half 1 bij hem aan de deur gegeaan...hij keek me met grote ogen aan en zette wel gelijk de muziek uit...daarna ook geen last meer gehad
 
Daar kun je ook een appartement voor kopen. :o

Wanneer heb jij voor het laatst gekeken in de randstad?

Ik huur ook sociaal voor 645 euro en dat is echt honderden euro's goedkoper dan particulier.
 
Particulier in de randstad is niet te doen.

Een vriend van mij woont in Westwijk (Amstelveen) in een zelfde soort woning als ik. Vrijwel even groot en evenveel kamers. Het gebouw is wel 30 jaar nieuwer, dat dan weer wel. Hij betaalt €1100 per maand ex gas, water, licht.
 
Wel echt een kut situatie voor T.S

Ik denk dat je hier niks aan kan doen tot de meting komt. De hoop is inderdaad dat hij jou iets aan doet, en jij dat op beeld krijgt.

Ik heb geen idee wat je zelf zou kunnen doen en wat je met deze situatie moet, het zijn geen nederlanders dus ze hebben speciale rechten....

Ik geloof wel dat als je het geluidsoverlast kan aantonen je recht heb op best een redelijk schadevergoeding per dag, dus blijf het bij houden

Als de buurman niet open staat voor samenwerking kan je natuurlijk altijd nog geerd wilders aanzetten over je eigen speakers op max volume voor je naar je werk gaat. Mochten ze daar melding van doen zeg je gewoon. 'Antisemitische uitspraken zijn mijn cultuur, fijne dag'
 
Al met het juridisch loket gepraat?

Wat voor vloer hebben ze trouwens? De verhuurder moet daar ook op checken en eventueel maatregelen aanbieden.

En hoe heb je contact gehad met politie, de wijkagent? Misschien duidelijk maken dat er bij je contact met de bovenbuur nogal agressief gereageerd wordt en hij daar wel bij aanwezig mag zijn en mag helpen "bemiddelen".

Je zou denken dat alleen even praten met autoriteit een groot verschil zou maken, en die autoriteit kan minstens even bij jou komen luisteren hoe erg het is.

?
 
Hopelijk is het op de dag van de meting niet op magische wijze heel stil.
 
Back
Naar boven