XXL Nutrition

ICBkevin Candito Strength Program Log

Thanks! Ja ik merk dat de eerste 4 weken echt goed gingen met name week 4 en ik nu echt een dip heb helaas net in de periode waarin ik moet pieken met candito. Die Rep out was idd wel lekker ja hadden er meer kunnen zijn maar het draaide al om me heen na 6 reps dus 10 was prima, heb ooit 13x 140 gedaan vanaf een eerste werkset, wellicht zitten er op een goede dag vanaf warming up tot eerste werkset wel 15-20 reps in op de 140kg, lekker gewichtje voor rep outs vind ik !

Klinkt goed! Maar je moet je wel bedenken dat je na zo een actie echt +- twee weken rustig aan moet doen op de DL :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Week 6 aangebroken, tijd om nieuwe 1RMen te testen en wat te spelen voor de volgende cycles!

Week 6 - Day 1
Lowerbody

Squat
Barbell x 10
70 kg x 8
100 kg x 5
130 kg x 2
150 kg x 1
170 kg x 1 NEW PR Eindelijk beloont na de laatste week zag dat er niet uit, met spotter erachter voor zekerheid die wel bij me bleef voor zekerheid op een goede dag zit er wellicht meer in voor de toekomst we gaan het zien op naar de 200! :D:D

Snatch Grip Deadlift
50 kg x 8
70 kg x 5
90 kg x 3
120 kg x 1
140 kg x 1 PR Nooit hoger gegaan nog tot 120 tot vandaag 140 ging redelijk soepel nog!
160 kg x 1 NEW PR Maar 20kg erbij opgedaan en ook 160 ging relatief goed, mijn snatch grip is vanwege me lengte ook echt bij het uiterste einde van de stang :p Had wellicht nog meer ingezeten maar vond 160 wel even mooi.

Optioneel

Seated DB Calf Raises
60 kg x 12,12,12

Cable crunches
68 kg x 12,12,12

Hamstring curls
65 kg x 12
85 kg x 12
100 kg x 12

Not bad had redelijk wat energie en dat met 34 graden vandaag hier :flexbiceps:

170 kg lekker man

niceeee

nu die bench nog!!

Is je Incline bench sterker dan jouw flat bench?

Incline ligt nog altijd hoger ja, volgende cycle weer inclines doen met Wrist Wraps voel me daar veel comfortabeler bij ook aangezien ik best sterke schouders heb.

dat is dus meestal andersom, is dat dan niet genoeg reden om juist de vlakke variant te blijven doen?

dat is dus meestal andersom, is dat dan niet genoeg reden om juist de vlakke variant te blijven doen?
Ik vind de Incline ook gewoon een stuk leuker om te doen aangezien ik nogal loop te kutten met de 'perfecte' bench vorm.

Week 6 - Day 2
Upperbody

Benchpress
Barbell x 10
60 kg x 10
80 kg x 6
95 kg x 3
105 kg x 1
120 kg x 0 Waardeloos, had wel het gevoel dat ik dicht tegen de 120 zou benchen nu maar dat pakte toch anders uit
115 kg x 0 Ook 115 ging gewoon niet meer, flat bench is gewoon niet mijn ding, met of zonder wrist wraps het is gewoon een drama :D:D

Lat Pulldown
52 kg x 12
66 kg x 8
79 kg x 7,7

Military press
Barbell x 10
40 kg x 10
60 kg x 8
70 kg x 5
77 kg x 5
80 kg x 5 PR REPS Mijn redder in nood van vandaag, waar de bench zo moeizaam ging, gingen de military presses zo krankzinnig goed vandaag, 5 reps op 80kg nog nooit gedaan :D:) Kan Candito de Bench niet vervangen voor military presses in het schema haha :rolleyes:

Seated Cable rows
52 kg x 10
66 kg x 10
73 kg x 8
86 kg x 8
100 kg x 7

Nog wat bicep en tricep oefeningen gedaan en klaar, vrijdag Deadliften voor PR, daar heb ik wel serieus vertrouwen in dat ik ook daar progressie boek, voor alsnog blijft de flat bench in ieder geval steken op 110, jammer misschien dat er toch wel meer in zou zitten maar voor nu even niet :mad:

die mp deed je zittend toch? wel lekker die 80 kg!

Flat bench is en blijft gewoon kut. Lekker terug naar incline!

Jammer van die flat bench man, groot gelijk dat je weer terug gaat naar inclines als je daar lekker progressie op kunt boeken. Die military press is trouwens ook echt heel sterk!

Jammer van die flat bench man, groot gelijk dat je weer terug gaat naar inclines als je daar lekker progressie op kunt boeken. Die military press is trouwens ook echt heel sterk!
Thanks! Ja helaas man, Flat bench moet echt ooit een keer hoger gaan maar dat komt nogwel, voor nu ligt de focus vooral op de squats en deadlifts en zeker ook de alternatieve deadlift varianten vind ik erg leuk om te doen, snatch grip deadlift, sumo deadlift

De allerlaatste deze cycle, de deadlift

Week 6 - Day 3

Deadlift
70 kg x 10
110 kg x 7
140 kg x 4
170 kg x 1
190 kg x 1 Steady, goed, en explosief veel vertrouwen hierdoor :o
210 kg x 0/1 Ik wil hem niet tellen als een rep, hij ging omhoog hij ging niet traag tot ik net voor de lockout echt geen cm meer omhoog ging, wat scheelde het hooguit een paar cm balen dit :mad::mad:
210 kg x 0 Nog maar een keer gedaan maar deze ging beduidend een stuk minder en kwam niet eens meer tot halverwege, jammer maar helaas
140 kg x 14 PR REPS Om mezelf niet met lege handen te laten nog een AMRAP setje gedaan met 140kg en 14 reps gehaald, ik voelde de pizza omhoog komen er had wellicht nog 1-2 reps meer ingezeten

Lat pulldown
73 kg x 10,10,10

Machine row
110 kg x 10,10,10

Incline chest cable flys
27 kg x 10,10,10

DB Hammer curls
20 kg x 10,10,10,10

De volgende cycle gaat je dit sowieso lukken :) Wie weet wel een double of triple!

Terug
Naar boven