- Waardering
- 34.342
Hoi Kevin!
Ik zit met veel enthousiasme jouw log vanaf pagina 1 door te lezen. Ik ben namelijk zelf ook aan het kijken of Candito iets voor mij kan zijn. Ik denk het wel!
Ik heb alleen even een vraag met betrekking op de trainingsdagen eigenlijk.. Ik ben eigenlijk nooit in staat om op zaterdag te gaan trainen. Mijn weekend is dan ook zondag/maandag.
Nu vraag ik mij af of ik de trainingsdagen dan ook zo kan plannen? Om de zaterdag heen zeg maar... Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel?
(Zoals ik hem nu heb ingevuld... (Op zondag beginnen) is bijvoorbeeld in week 2, dag 5 op een zaterdag. Zou ik dat dan ook anders in kunnen plannen? Of zit je toch redelijk vast aan deze dagen i.v.m. rustdagen.
Chefff
Komt altijd wel een keer voor dat je een dag niet kan, schuif je die toch op..Of twee trainingen in één (in het ergste geval) zal geen wereld van verschil maken. Ligt er natuurlijk ook aan op welke dag je start met Candito. Als ik bijv. 30-07 invoer in excel heb ik twee trainingen gepland staan op de zaterdag, voer ik 31-07 in dan zijn het vijf zaterdagen...

zat even met dag twee in mijn hoofd...die fout maakte ik trouwens ook in mijn eerste cycle..