Fitness Seller

ICBkevin Candito Strength Program Log

• Topic Starter Topic Starter
Sick man. Je gaat echt lekker zo!
Erg tevreden hoe vandaag ging, ik merk ook gewoon dat ik bij zware gewichten mezelf goed op moet peppen en niet slap erin ga voor de eerste rep. Als ik zie wat ik nu squat met pak hem beet een jaar geleden, had ik dit niet eens durven dromen. Ben benieuwd maandag, week 5 dan moet ik 155kg squaten als enige set om mijn potential 1RM te berekenen, en ik heb nogal slechte ervaring op de squat met die week 5 training .....

Die 200 lift ik idd al, ik hoop toch wel de 210 misschien aan te tikken na deze cycle, merk dat me DL niet zo snel gaat dan mijn squat (beetje raar wel) Squat zie ik eerder 200 dan deadlift 250 bijvoorbeeld.

Niet raar, er zijn natuurlijke plateau's (natuurlijk niet noodzakelijk in de zin van zonder of met PED's). En die had je waarschijnlijk eerder bereikt met DL omdat dat meer brute kracht is dan verfijnde techniek die je voor een elite SQ nodig hebt.

Week 4 - Day 4
Upperbody

Benchpress
barbell x 10
60 kg x 10
80 kg x 6
90 kg x 3

97,5 kg x 3
100 kg x 3
105 kg x 1

Lat Pulldown

59 kg x 12,12
66 kg x 10,8

Military press
barbell x 10
40 kg x 10

55 kg x 12
61 kg x 12
65 kg x 10

70 kg x 8
Qua volume wat ik al had gedaan viel me dit erg mee, 2,5kg progress in set 3 en 4 met de voorgaande UB training, not bad:D

Seated cable rows

73 kg x 10,10
79 kg x 8,6

Optioneel

Barbell shrugs
50 kg x 10
70 kg x 10
100 kg x 12
120 kg x 10
140 kg x 10

Tricep rope pushdown (45graden angle)
32 kg x 12,12,12

Bicep cable curls close grip
45 kg x 12,12,12

2 dagen rust en op naar week 5 waarin we gaan beuken en experimenteren :rolleyes::lifter:

Lekkerrrrr dan! Benieuwd naar het resultaat :) wat doe je in week 6?

Lekkerrrrr dan! Benieuwd naar het resultaat :) wat doe je in week 6?

Ik probeer in ieder geval in Week 5 me potentiele 1RM op de squat, DL en Bench neer te zetten. Week 6 kijk ik even aan, mocht ik het gevoel hebben er een hogere PR in te zitten dan ga ik ervoor en anders even acclimatiseren alvast voor de volgende cycle waarin ik weer focus leg op incline bench en front squats :)

Wacht even
Je bent in 6 week tijd van 140 swuat naar 155 gegaan??

week 6 deload is dus optioneel?
Je kan na week 5 direct weer met week 1 beginnen met je nieuwe 1 rm's en andere assistance oef?

Week 5 is begonnen, met redelijk veel zin al was me energielevel vandaag erg laag in tegenstelling tot de laatste LB day, soms had je gehoopt dat zulke dagen bij proefmetingen als vandaag zouden zijn maar goed!

Week 5 - Day 1
Lowerbody

Squat
barbell x 10
40 kg x 7
80 kg x 5
110 kg x 3
130 kg x 1
150 kg x 1

155 kg x 3 NEW PR Na de 1e rep voelde ik een enorme bounce terwijl ik aardig rustig zakte, dit is echt de eerste keer dat de stang redelijk gebogen stond en die aardig volhing voor reps, bij elke rep voelde ik de stang bouncen dat heb ik niet vaak gehad en voelde daarom ook enorm raar aan voor mijn gevoel waardoor ik een beetje uit me concentratie ging (misschien core niet stevig genoeg aangespannen en niet goed genoeg de stang in me rug gedrukt en geknepen) goed 3 reps met heel veel moeite dus ik weet dat dit beter kan en week 6 ga ik dan ook echt een hogere PR neerbeuken, er zit zoveel meer in als ik een goede dag heb :D:D Desalniettemin tijdens me eerste Cycle deed ik op deze dag 1 rep maar waarna ik in week 6 7,5kg erboven uitkwam nog. Ik schat me 1RM nu op om en nabij de 170kg met wanneer ik een slechte dag heb 165 en een goede dag 175.

Deadlift
60 kg x 6
110 kg x 4

135 kg x 4
140 kg x 4

145 kg x 2 Altijd raar die setjes deadlift met laag gewicht en lage reps na de squats in week 5 maar goed ff braaf afgemaakt

Optioneel

Leg extensions e-gym machine
75 kg x 12
85 kg x 12,12

Nog wat buik oefeningen gedaan schuin en rechte buikspieren

Thanks! Kan veel beter trouwens! Vorige Lowerbody met de 3x 148 had ik miss wel 5-6 reps eruit kunnen rammen had echt mega veel energie en agressie in de squats zitten, vandaag viel het mee. Goed dit is wel een 7,5kg zwaarder gewicht maar ik ben benieuwd vooral hoe ik het doe op 1 rep sets ipv rep sets, ik heb echt het idee dat ik gewoon volgende week met een goede dag een hele zieke PR kan neerbeuken we gaan het zien !! :D Flesje ammonia mee denk ik

Thanks! Kan veel beter trouwens! Vorige Lowerbody met de 3x 148 had ik miss wel 5-6 reps eruit kunnen rammen had echt mega veel energie en agressie in de squats zitten, vandaag viel het mee. Goed dit is wel een 7,5kg zwaarder gewicht maar ik ben benieuwd vooral hoe ik het doe op 1 rep sets ipv rep sets, ik heb echt het idee dat ik gewoon volgende week met een goede dag een hele zieke PR kan neerbeuken we gaan het zien !! :D Flesje ammonia mee denk ik

Ben benieuwd...

Deze week komen mijn SBD Wrist wraps binnen dus die gaan mooi om dan, pre workout meal wordt volgende week 100% zeker een Pizza :D:p

Goed plan die pizza. Dag van tevoren ook goed eten!
Ben ook van plan SBD's aan te schaffen, zowel knee sleeves als wrist wraps. Is alleen wel een flinke investering..

Goed plan die pizza. Dag van tevoren ook goed eten!
Ben ook van plan SBD's aan te schaffen, zowel knee sleeves als wrist wraps. Is alleen wel een flinke investering..
De wrist wraps kostte me 45 euro de knee sleeves zijn volgens mij 90 euro (?) achja, een investering maar wel een die lang meegaan en waar je (hopelijk) profijt van hebt, mensen tikken ook 90 euro weg voor een avondje stappen ;)

Trainingen van woensdag en gister:

Woensdag: Upperbody

Benchpress
barbell x 10
60 kg x 8
80 kg x 5
90 kg x 3
100 kg x 1
107,5 kg x 1 1-4 MATIGGG weinig energie ook was hierna ook echt helemaal klaar ermee eigenlijk met de training:o:o

Lat pulldown
66 kg x 8
79 kg x 6,6

Cable rows
79 kg x 8,6,6

Military presses
65 kg x 8
70 kg x 6
75 kg x 6

Wat bicep en tricep werk nog en weer gauw naar huis

Vrijdag: Lowerbody

Deadlift
70 kg x 10,8
110 kg x 5
150 kg x 3
180 kg x 1
195 kg x 1 1-4 Zelfde verhaal als woensdag, wederom weinig energie en kracht, toch wel de 1 rep gehaald maar het moet en kan veel beter
170 kg x 2
150 kg x 4
140 kg x 10 Wonderbaarlijk dat ik met weinig energie na zoveel sets hier nog 10 reps uit kreeg, ik wilde toch nog wat volume meepakken omdat ik het anders zo saaie training vond :o

Verder nog wat hamstring curls leg extensions en buik oefeningen gedaan

Afgelopen week was niet bepaald een lekkere week, veel feesten en drukte in combinatie met het warme weer, ik merk dat me hele zenuwstelsel een flinke klapper heeft gemaakt, me linker knie doet al maanden zeer met name als ik zit in een kantoor houding, ik ga me focussen op week 6 en dan echt een goede deload eerst nemen.

Zulke weekjes horen er ook bij helaas.
Wel een goede DL rep-out trouwens!!

Zulke weekjes horen er ook bij helaas.
Wel een goede DL rep-out trouwens!!
Thanks! Ja ik merk dat de eerste 4 weken echt goed gingen met name week 4 en ik nu echt een dip heb helaas net in de periode waarin ik moet pieken met candito. Die Rep out was idd wel lekker ja hadden er meer kunnen zijn maar het draaide al om me heen na 6 reps dus 10 was prima, heb ooit 13x 140 gedaan vanaf een eerste werkset, wellicht zitten er op een goede dag vanaf warming up tot eerste werkset wel 15-20 reps in op de 140kg, lekker gewichtje voor rep outs vind ik !

Terug
Naar boven