AndroidHealthClinic

NSFW! IIFYM to a Classic Physique in legging

Prima training bro

• Topic Starter Topic Starter
That emo life when belly fat won't go. Beetje fucked up, geef het nog 4 weken om het onderbuikje weg te krijgen. Wordt er een beetje chagerijnig door, pfff

(Lighting of the godszzz)
IMG_7990.JPG

Laatst bewerkt:
Daar zit het bij mij ook, zeer hardnekkig idd!

That emo life when belly fat won't go. Beetje fucked up, geef het nog 4 weken om het onderbuikje weg te krijgen. Wordt er een beetje chagerijnig door, pfff

IMG_7990.JPG
Half natty :D

Heb ik ook man, beetje vet dat ik heb zit rond mijn onderbuik.

Nog steeds stokjes armen en benen tho :(.

IMG_7990.JPG
Doorzetten kerel!!!

Je vetpercentage is gewoonweg nog te hoog!

Heb hetzelfde bro, armen op 8% en buik op 12% maar voor mn gevoel op 14%

Navel is het hardnekkigst bij veel mannen inclusief ikzelf.
Dat aller aller laatste ging echt pas weg op 6-7%

Daar zit het bij mij ook, zeer hardnekkig idd!
Vind het wel apart, omdat bij mijn vorige cut dit minder het geval was. (Maar toen was dat ook in week 10 ofzo:p)

Half natty :D

Heb ik ook man, beetje vet dat ik heb zit rond mijn onderbuik.

Nog steeds stokjes armen en benen tho :(.
Tfw bro. Ik heb shitty arm genetics, korte triceps/biceps.

Doorzetten kerel!!!

Je vetpercentage is gewoonweg nog te hoog!
Ja idd. Zet ook door, maar de eerste 3 weken ging lekker, nu al 1,5 week beetje hetzelfde als ik in de spiegel kijk.

Heb hetzelfde bro, armen op 8% en buik op 12% maar voor mn gevoel op 14%
Ik ook redelijk. Gisteren met shrugs aderen op armen en schouders en strepen op schouders.

Ach we zullen zien :p

Navel is het hardnekkigst bij veel mannen inclusief ikzelf.
Dat aller aller laatste ging echt pas weg op 6-7%
Ja klopt man. Doel is iig 8% en dan hopelijk als ik dat haal naar de 6%. Maar ik zeg nog niks toe :p

Ik bedoelde dat mijn armen en benen stokjes zijn.
Dat valt toch wel mee @Carrotpower. Dan ken ik wel andere luitjes...

Heel herkenbaar. Ik heb op het laatste stukje (8-9%) altijd nog wat buikvel over, wees blij dat je dat niet hebt.

Ik ga je volgen, trainingen lijken nice, sterk. Doe zo verder :)
/in

je hebt me gemotiveerd om cardio erbij te doen.... maar oh wat gingen die 20 minute zo moeizaam vandaag

ON:
lekkere progsessie je ziet duidelijk dat je weet wat je = je resultaten zijn zichtbaar met de week.

Ik bedoelde dat mijn armen en benen stokjes zijn. En je bi/tri zijn toch gewoon decent? Je hebt pas shitty genetics als je een 8-pack hebt ;).
Dat valt reuze mee man! Zijn decent maar door de korte spieren ogen (en zijn ze ook) kleiner.:P

Dat valt toch wel mee @Carrotpower. Dan ken ik wel andere luitjes...

Heel herkenbaar. Ik heb op het laatste stukje (8-9%) altijd nog wat buikvel over, wees blij dat je dat niet hebt.
Jij staat tenminste al op 8-9% :P Maar je hebt gelijk!

Ik ga je volgen, trainingen lijken nice, sterk. Doe zo verder :)
/in
Welkom en thanks man!

je hebt me gemotiveerd om cardio erbij te doen.... maar oh wat gingen die 20 minute zo moeizaam vandaag

ON:
lekkere progsessie je ziet duidelijk dat je weet wat je = je resultaten zijn zichtbaar met de week.
Haha goed om te horen man:) Tip: gebruik de wifi (of vraag de wifi ww aan de balie) en kijk gwn je lievelingsliedje serie, log, youtube enz. Doe ik ook en dan is cardio zo done! (meestal 1 film van 1,5 uur in 3x)

Tren van vandaag is eigenlijk niet de moeite waard om te loggen. Maar wat moet dat moet, anders haak ik helemaal af.. Deze week ben ik ook druk bezig met verhuizen!:D
Als er mensen zijn die in de omgeving van Putten, Ermelo of Harderwijk wonen en een keer samen willen trainen stuur dan maar een bericht:) Is altijd leuk en hoef ik niet alleen te trainen:p
>Hierdoor ook geen tijd om te proppen. Alleen gister eten geprept voor vandaag. Rijst met garnalen. Morgen wordt het wss weer een maaltijdsalade als 2e en 3e maaltijd.

Benen getraind, helemaal geen zin van 21:10 tot 21:40, dus 40 min! Kracht is wel achteruit gegaan op squats, maar heb sinds vorige week zondag ook een beetje last van mijn onderrug. Vandaag was belt ook niet aanwezig.

Legs:
opwarmen

Squats:
barbell x 12
60kg x 12
100kg x 6
110kg x 6
120kg x 2 x 6
100kg x 6
60kg x 12 TUT

Leg extensions:
23kg x 12 TUT
79kg x 4 x 6
59kg x 2 x 6 TUT

Legs curls:
23kg x 12 TUT
59kg x 4 x 6
39kg x 2 x 12 TUT

Legs press machine:
79kg x 20
120kg x 4 x 7

Calve raises:
20kg x 12
40kg x 4 x 12

Dumbell calve raise:
34kg x 4 x 12

Tren time: 40 min
Cardio: Geen...
Tren/10 = 6/10. Snelle training, futloos en geen zin maargoed :p

Vandaag laatste officiele tren in ohde gym. Morgen ga ik verhuizen naar het mooie Veluwe!:D dus dan druk bezig met huisje en geen tren en in de avond een dodenherdenking van een kennis van mij. Ook geen bevrijdingsfestival voor mij dit jaar(helaas):)

Tren was wel lekker :hoody: @Hoody

Chest en tri vandaag:D
Opwarmen

Bench press:
Pff beetje scary na vorige week schouder uit de kom.
Barbell x 12
50kg x 6 TUT
60kg TUT
65kg TUT
70kg x 2 x 6 TUT
60kg x 6
50kg x 6

Incline dumbell press:
6kg x 12
26kg x 4 x 6
20kg x 2 x 12

Mid cable flyes:
9kg x 12
18kg z 3 x 12

Low cable flyes:
18kg x 3 x 12

Decline chest press:
20kg x 12
80kg x 2 x 6
70kg x 6
60kg x 6
50kg x 12

Triceps
Dumbell tricep extension:
6kg x 12
8kg x 4 x 12

T-row bar tricep pushdown:
41kg x 4 x 12

Rope pushdown:
36kg x 12
32kg x 8
27kg x 2 x 8

Tren time: 95 min
Cardio: 30 min fietsen = 261 kCals
Tren/10= 8,5/10 voor chest, 6/10 triceps. Merk dat ik geen kracht meer heb na chest trainen voor triceps. Vandaar de lower rating. Wel mooie lijnen op chest!:D

Laatst bewerkt:
Ga je op jezelf wonen?

Gefeliciteerd

Terug
Naar boven