Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Half nattyThat emo life when belly fat won't go. Beetje fucked up, geef het nog 4 weken om het onderbuikje weg te krijgen. Wordt er een beetje chagerijnig door, pfff
(Lighting of the godszzz)
![]()

.Doorzetten kerel!!!That emo life when belly fat won't go. Beetje fucked up, geef het nog 4 weken om het onderbuikje weg te krijgen. Wordt er een beetje chagerijnig door, pfff
(Lighting of the godszzz)
![]()
Vind het wel apart, omdat bij mijn vorige cut dit minder het geval was. (Maar toen was dat ook in week 10 ofzo
)Tfw bro. Ik heb shitty arm genetics, korte triceps/biceps.Half natty
Heb ik ook man, beetje vet dat ik heb zit rond mijn onderbuik.
Nog steeds stokjes armen en benen tho.
Ja idd. Zet ook door, maar de eerste 3 weken ging lekker, nu al 1,5 week beetje hetzelfde als ik in de spiegel kijk.Doorzetten kerel!!!
Je vetpercentage is gewoonweg nog te hoog!
Ik ook redelijk. Gisteren met shrugs aderen op armen en schouders en strepen op schouders.Heb hetzelfde bro, armen op 8% en buik op 12% maar voor mn gevoel op 14%

Ja klopt man. Doel is iig 8% en dan hopelijk als ik dat haal naar de 6%. Maar ik zeg nog niks toeNavel is het hardnekkigst bij veel mannen inclusief ikzelf.
Dat aller aller laatste ging echt pas weg op 6-7%

Tfw bro. Ik heb shitty arm genetics, korte triceps/biceps.
.Dat valt toch wel mee @Carrotpower. Dan ken ik wel andere luitjes...
Heel herkenbaar. Ik heb op het laatste stukje (8-9%) altijd nog wat buikvel over, wees blij dat je dat niet hebt.That emo life when belly fat won't go. Beetje fucked up, geef het nog 4 weken om het onderbuikje weg te krijgen. Wordt er een beetje chagerijnig door, pfff
Dat valt reuze mee man! Zijn decent maar door de korte spieren ogen (en zijn ze ook) kleiner.Ik bedoelde dat mijn armen en benen stokjes zijn. En je bi/tri zijn toch gewoon decent? Je hebt pas shitty genetics als je een 8-pack hebt.

Jij staat tenminste al op 8-9%Dat valt toch wel mee @Carrotpower. Dan ken ik wel andere luitjes...
Heel herkenbaar. Ik heb op het laatste stukje (8-9%) altijd nog wat buikvel over, wees blij dat je dat niet hebt.
Maar je hebt gelijk!Welkom en thanks man!Ik ga je volgen, trainingen lijken nice, sterk. Doe zo verder
/in
Haha goed om te horen manje hebt me gemotiveerd om cardio erbij te doen.... maar oh wat gingen die 20 minute zo moeizaam vandaag
ON:
lekkere progsessie je ziet duidelijk dat je weet wat je = je resultaten zijn zichtbaar met de week.
Tip: gebruik de wifi (of vraag de wifi ww aan de balie) en kijk gwn je lievelingsliedje serie, log, youtube enz. Doe ik ook en dan is cardio zo done! (meestal 1 film van 1,5 uur in 3x)
Is altijd leuk en hoef ik niet alleen te trainen

dus dan druk bezig met huisje en geen tren en in de avond een dodenherdenking van een kennis van mij. Ook geen bevrijdingsfestival voor mij dit jaar(helaas)
@Hoody

Ja bro, samen met vrouwtje