- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet niet op welke planeet jij woont..maar hier is dat gewoon 30 minuten hoor...Benen getraind, helemaal geen zin van 21:10 tot 21:40, dus 40 min!

Kijk aan...goede berichten! Goede tren en samenwonen. GefeliciteerdVandaag laatste officiele tren in ohde gym. Morgen ga ik verhuizen naar het mooie Veluwe!dus dan druk bezig met huisje en geen tren en in de avond een dodenherdenking van een kennis van mij. Ook geen bevrijdingsfestival voor mij dit jaar(helaas)
Tren was wel lekker@Hoody

Ja klopt, nu moet ik nog met anderen ook rekening houden. Vanaf vandaag toch zelfstandiger. Heb al een nieuwe rijstenkoker enz aangeschaft gisterNice! Dat worden of meer gains of juist minder gains
Voor mijzelf is het echt prettiger geworden sinds ik op mezelf woon. Eigen eten makkelijker preppen etc

Thanks bro!

Thanks bro, kijk er wel naar uit. Gewoon je eigen ding doen en met 1 persoon rekening houden ipv hele familie

Haha foutje, 40 min getraind tot 21:50Weet niet op welke planeet jij woont..maar hier is dat gewoon 30 minuten hoor...
Kijk aan...goede berichten! Goede tren en samenwonen. Gefeliciteerd
Houdt je vriendin ook van sport of beland je straks in hetzelfde als ik...met structureel 2kg 'relatie-vetjes'...![]()

) houden aan voedingsschema. Gisteren ook geen tijd gehad met wekelijks update ivm het eea regelen voor eigen bedrijf. OK....waar haal je ditVrijdag, zaterdag en zondag alleen gecheat. Gisteren dit turkse lekkernij gehad. Soort van broodje doner/turkse pizza/kapsalon mix!
90cm lang
![]()

Het heet Etli Pide. Je kan het op verschillende manieren maken, maar dit ik vind ik het lekkerst

Those fats gains tho, haha

Vrijdag, zaterdag en zondag alleen gecheat. Gisteren dit turkse lekkernij gehad. Soort van broodje doner/turkse pizza/kapsalon mix!
90cm lang
![]()

Idd!

Pfff, is maar goed dat het niet in de buurt is anders elke dag cheaten

Is dit dan gewoon een staande cable curl? Never heard of that name before

Ja man. Alhoewel ik heb bent over doe. Heb naar mijn idee een betere stretch en continu spanning op biceps.Is dit dan gewoon een staande cable curl? Never heard of that name before![]()