- Waardering
- 1.838
- Lengte
- 1m69
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

(ondanks shit dumbell press)Welkom!nice man. Ben benieuwd wat daaronder vandaan komt. Foto's
en trainingsvideos zijn altijd leuk om te zien.
Heerlijk TUT getraind en lats laten branden!
Wil de cut serieus aanpakken en echo liften aan de kant zetten. Vandaag meer op TUT trainen en minder op touch en go + bad formLijkt wel een @Skatermarvin workout met al die TUT!

Thanks kerel. Ik lees stilletjes ook bij jou log mee. Die 85kg gaat goed komen!Je bent echt goed bezig man!
Ik ben echt ziek jaloers op jou, je weet niet hoe graag ik wil cutten. Bulken is niet echt mijn ding.
En je content is perfect man!
Je upload goede trainingen, goede foto's en filmpjes. Zijn maar weinig logs die het zoals jou doen!
Dus door blijven gaan zo![]()

Omdat dat ook verstandig isLijkt wel een @Skatermarvin workout met al die TUT!

Goede insteek! Ego-lifting is zowieso nergens goed voor..Wil de cut serieus aanpakken en echo liften aan de kant zetten. Vandaag meer op TUT trainen en minder op touch en go + bad form![]()
Hoezo? Ik krijg juist extra motivatie omdat ik zo skinny ben en soms meer lift dan iemand die 2x mij is. Dan kijkt iedereen je aan vanOmdat dat ook verstandig is![]()
Goede insteek! Ego-lifting is zowieso nergens goed voor..
.
Dan ben ik toch wel benieuwd naar de uitvoering..Hoezo? Ik krijg juist extra motivatie omdat ik zo skinny ben en soms meer lift dan iemand die 2x mij is. Dan kijkt iedereen je aan van.
Maar daarna moet ik ook weer benchen met 50kg... kut bench![]()
Maar je kan ook gewoon heavy gaan met TUT.. gistermiddag easy 3x6 100kg neutral grip pulldowns gedaan (max gewicht wat er kon).Hoezo? Ik krijg juist extra motivatie omdat ik zo skinny ben en soms meer lift dan iemand die 2x mij is. Dan kijkt iedereen je aan van.
Maar daarna moet ik ook weer benchen met 50kg... kut bench![]()