- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Voor hij ooit gebanned word wil ik wel graag weten wat een PN is![]()
Puta Nostre?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor hij ooit gebanned word wil ik wel graag weten wat een PN is![]()

Je snapt het nog niet PN.
Het gaat om hun en vooral Ric's kennis.
Daarnaast leeft Ric nog...
En Rich is in de 40 geworden, ik ken een Ajax voetballertje, die op 17 jarige leeftijd op het veld overleden....
Waaraan?
Een hartafwijking, wat al bekend was bij Ajax na zijn medische keuring en dan ook nog volpompen met Nandrolone en HGH....welterusten.
Als je de boeken van Rich had gelezen, gaf hij altijd al aan dat hij niet oud zou worden, maar de extreme groei door gebruik, weerhield hem er niet van om door te knallen.
Dat voetballertje van 17 en zijn familie wisten van niks...dus niet vrijwillig ervoor gekozen, maar er door zijn club achter zijn rug om een enorme risico's genomen en de gevolgen weten we...
En nu...de club gaat vrij uit en de familie zit met de eeuwige ellende..
Maar goed...weer misplaatste kennis PN
Blijven Googelen...hahahaha
Toch redelijk duidelijk dat het tijd word om Ramonster te bannen?
Al dia Ajax spelers met hun HGH en nandrolone ook hee, stelletje voetballende bodybuilders
Oh dat kan hoor, ik ben niet zo thuis in voetbal.
Maar die heb jij dus niet. @Mr Gr33n begrijpt er nog meer van dan jij.Moeilijk hè! Om wat van anderen met de nodige studies, kennis en ervaring wat aan te nemen.
Je kunt je gelijk niet halen, dus maar bannen die handel...
Maar ja, zo werkt het nu eenmaal in de wereld...
Keep up the good work...PN
Dit inderdaad, al maakt het mij niks uit of ie het verstandig doet of niet.Jij post zelf filmpjes van “het web” +Piana is wel jong gestorven door onverstandig gebruik, dus volg jij maar gerust zijn voorbeeld hoor, al hoop
Ik dat je wel wat verstandiger bent
Nee, het is gewoon een geniepig figuur die zichzelf vast heel grappig vind met een zelfbedacht scheldwoord dat ie openlijk gebruikt. Wat mij betreft mag ie opzouten.

Maar die heb jij dus niet. @Mr Gr33n begrijpt er nog meer van dan jij.
Niet? Hoe weet je dat? Van het internet gehaald PN
Zomaar iets suggereren , zonder vragen te stellen en info in te winnen.
Heel uniek. Laten we het houden op gebrek aan...
Niet nodig, iedereen weet dat ik het over die personen heb, inclusief zij zelf![]()