MuscleMeat

Peiling Ik geef kuuradvies omdat...

Peiling Peiling Ik geef hier kuuradvies omdat...

• Ik ooit een winstrol only kuurtje gedaan heb en sindsdien mijn log gesloten heb.

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    20
to nibble: kauwen, kleine beetjes nemen.
Blijkbaar kauwen jullie allemaal op p**mels volgens @RAMONSTER.
Stelletje viezeriken!
Trol ik nu ook dit topic?!

Om toch even on topic te gaan, ik ben nieuw op dit forum en ken buiten studies en klaarblijkelijk onbetrouwbare internetbronnen niet van AAS dus geef geen advies aangezien ik dit enkel zou doen wanneer ik zelf ervaring ergens mee heb.

ik blijf wel even geamuseerd volgen hoe dit verder gaat, count me in!

En ik ben natty dus heb geen ervaring noch lees ik me erover in.

• Like
Waarderingen: 040B
@RAMONSTER
“Ga bv eens naar de bibliotheek of nog beter, ga opleidingen volgen om je horizon te verbreden”

Naar welke bibliotheek moet ik gaan voor kuuradvies, of welke opleiding moet ik hiervoor volgen? Opleiding endocrinoloog ofzo zie ik echt niet meer zitten, dat lukt mij nooit. Mijn bibliotheek hier heeft ook niks over kuren :(

@RAMONSTER
“Ga bv eens naar de bibliotheek of nog beter, ga opleidingen volgen om je horizon te verbreden”

Naar welke bibliotheek moet ik gaan voor kuuradvies, of welke opleiding moet ik hiervoor volgen? Opleiding endocrinoloog ofzo zie ik echt niet meer zitten, dat lukt mij nooit. Mijn bibliotheek hier heeft ook niks over kuren :(
Onder een bibliotheek verstaat hij kennelijk YouTube-filmpjes van gespierde meneren.

@RAMONSTER

Hier in de bieb zijn genoeg medische boeken te vinden over gebruik, werking, enz...volledige kuutschema's zul je er niet vinden.

Daarover kun je een Engelstaligboek boek bestellen, die zich speciaal richt op Bodybuilding en alles wat erbij komt.

Het is de Bijbel voor Bodybuilders...van beginners tot Pro's, zeker In de US, iedereen heeft hem thuis.

De rest zijn gewoon simpele ripoffs vol plagiaat.

Dan zou je je daarnaast kunnen gaan verdiepen en/of studie doen in, hoe te trainen en hoe te eten en alles wat erbij komt.

Ook in de bieb te vinden...

Succes

In de bieb zegt ie :roflol:

Bestaan die nog dan? :haha:

Hier in de bieb zijn genoeg medische boeken te vinden over gebruik, werking, enz...volledige kuutschema's zul je er niet vinden.

Daarover kun je een Engelstaligboek boek bestellen, die zich speciaal richt op Bodybuilding en alles wat erbij komt.

Het is de Bijbel voor Bodybuilders...van beginners tot Pro's, zeker In de US, iedereen heeft hem thuis.

Dan zou je je daarnaast kunnen gaan verdiepen en/of studie doen in, hoe te trainen en hoe te eten en alles wat erbij komt.

Succes
Doel je toevallig op Anabolics van William Llewellyn?

Doel je toevallig op Anabolics van William Llewellyn?

Nope...

Hier staat alles in van A tot Z, omtrent Bodybuilding.

Alles over voeding, gebruik, middelen, verschillende stacks, geschiedenis...gewoon alles wat je als Bodybuilder maar wilt en moet weten.

Geschreven door diverse bronnen en instituten, die alle top atleten begeleiden en niet alleen Bodybuilders.

Bestaat al sinds Arnold's tijd en wordt elke paar jaar vernieuwd.

Ik heb net de laatste versie 2018 binnen.

Het is dat ik geen reclame mag maken, want straks wordt ik gebanned.

Zullen veel "Bodybuilders" hier denk ik niet erg vinden, aan hun opmerkingen te lezen.

Nope...

Hier staat alles in van A tot Z, omtrent Bodybuilding.

Alles over voeding, gebruik, middelen, verschillende stacks, geschiedenis...gewoon alles wat je als Bodybuilder maar wilt en moet weten.

Geschreven door diverse bronnen en instituten, die alle top atleten begeleiden en niet alleen Bodybuilders.

Bestaat al sinds Arnold's tijd en wordt elke paar jaar vernieuwd.

Ik heb net de laatste versie 2018 binnen.

Het is dat ik geen reclame mag maken, want straks wordt ik gebanned.

Zullen veel "Bodybuilders" hier denk ik niet erg vinden, aan hun opmerkingen te lezen.
Mag hem hier gerust noemen hoor.

Wanneer was de eerste druk van Bonds Androgen Anabolic Steroids? ???

Wanneer was de eerste druk van Bonds Androgen Anabolic Steroids? ???
Ik schrijf wel een Engelstalig AAS-boek, maar dat duurt nog wel even.

upload_2019-4-17_15-52-3.png

54.000 woorden momenteel (en 288 referenties).

Pagina's zijn redelijk text-dense:
upload_2019-4-17_16-5-41.png

upload_2019-4-17_16-15-57.png

Laatst bewerkt:
Mag hem hier gerust noemen hoor.

In het regelement staat dat je geen reclame mag maken en aangezien ze het al op mij gemikt hebben, neem ik het risico niet.

Vind het hier veel te gezellig en daarnaast...zou ik het bekend maken, dan zie ik mijn meldingenbox al volraken met allemaal "wijze" reacties, dat wat er in het boek staat helemaal niet klopt en ik onzin aan het verkopen ben, ondanks dat ik het boek niet geschreven heb...

Men kent mij niet, weten mijn achtergrond niet, de opleidingen en studies die ik gedaan heb en ook nog nooit naar gevraagd en alleen maar weg worden gezet als "patiënt van het Pieterbaan"...niet???

Zegt genoeg.

Het laatste filmpje wat ik gepost heb met Ric en Rich...2 legendes...want als het uit mijn mond komt is het allemaal BS, maar er wordt niet bijgezegd waarom. dus de filmpje gepost en dat zij werden weggezet als onzinverkopers.

Dus zeg het maar...laat ze lekker het internet afstruinen en elkaar van alles wijs maken.

Ik bemoei me er niet meer mee...ik kijk en vermaak me kostelijk.

:D :flexing:

Ik schrijf wel een Engelstalig AAS-boek, maar dat duurt nog wel even.

upload_2019-4-17_15-52-3.png

54.000 woorden momenteel (en 288 referenties).

Pagina's zijn redelijk text-dense:
upload_2019-4-17_16-5-41.png

Respect...hoop dat het positief ontvangen wordt.

Keep up the good work! :1e:

In het regelement staat dat je geen reclame mag maken en aangezien ze het al op mij gemikt hebben, neem ik het risico niet.

Vind het hier veel te gezellig en daarnaast...zou ik het bekend maken, dan zie ik mijn meldingenbox al volraken met allemaal "wijze" reacties, dat wat er in het boek staat helemaal niet klopt en ik onzin aan het verkopen ben, ondanks dat ik het boek niet geschreven heb...

Men kent mij niet, weten mijn achtergrond niet, de opleidingen en studies die ik gedaan heb en ook nog nooit naar gevraagd en alleen maar weg worden gezet als "patiënt van het Pieterbaan"...niet???

Zegt genoeg.

Het laatste filmpje wat ik gepost heb met Ric en Rich...2 legendes...want als het uit mijn mond komt is het allemaal BS, maar er wordt niet bijgezegd waarom. dus de filmpje gepost en dat zij werden weggezet als onzinverkopers.

Dus zeg het maar...laat ze lekker het internet afstruinen en elkaar van alles wijs maken.

Ik bemoei me er niet meer mee...ik kijk en vermaak me kostelijk.

:D :flexing:

Een mod die zegt je mag het gerust posten. En meneer Pieterbaan gelooft het nog niet. Nice enkeltje voor jouw

Succes

Ik krijg de Men’s health gewoon op de deurmat

Terug
Naar boven