Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met een griepje niet nee. Maar dit is een kwestie van chemicaliën die al toegediend zijn bestrijden. Hoe? Chemicaliën. Die dexa geeft me serieus het gevoel alsof ik aan de morfine zit ofzo, geen grappen. Psychisch achteruit, geen libido, erectieproblemen, vocht ophopingen en spierverlies. Ik vind het wel erg toevallig dat alles voorheen normaal aanvoelde (normale test-cortisol schommelingen dus), maar dat ik in die 4 dagen tijd wel een enorm verschil heb gemerkt. Ik heb nergens meer zin in, behalve mezelf en iedereen waar ik van hou naar een betere wereld te sturen.
Zijn idd bekende bijwerkingen van dit middel, maar verdwijnen weer als sneeuw voor de zon. Alleen spierverlies kan niet op zo'n korte termijn. Als je al gewicht kwijt bent is dat glycogeen en water (1:3).
Gewoon lekker blijven trainen, eten en rusten dan komt alles weer goed!
Gewoon lekker die pleisters plakken. Laat je niet gek maken door dbb. Zijn allemaal haters die je jouw gains niet gunnen.
Of vraag het gewoon aan je arts, die heeft ervoor geleerd ten slotte.
vraag het gewoon aan je arts, die heeft ervoor geleerd ten slotte.
Zijn idd bekende bijwerkingen van dit middel, maar verdwijnen weer als sneeuw voor de zon. Alleen spierverlies kan niet op zo'n korte termijn. Als je al gewicht kwijt bent is dat glycogeen en water (1:3).
Gewoon lekker blijven trainen, eten en rusten dan komt alles weer goed!
Imo zoek je slechts bevestiging in wat er zich tussen je oren afspeelt en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat je die bevestiging zo 1-2-3 gaat krijgen. In elk geval sterkte met je keuze..!
Ik ben dus aangekomen in puur vocht en niet afgevallen. En spierverlies staat wel op de bijsluiter. Even voor alle duidelijkheid. Ik voel eerlijk gezegd ook vochtmassa waar eerst harde spiermassa zat. Het klinkt misschien erg raar en onlogisch maar ik weet wel hoe ik me voel. En ja herstellen gaat misschien niet gek veel harder met een pleister maar pleisters helpen je wel weer snel naar je voorhene regionen. Piek hoeft niet persee maar moet wel heel dicht in die buurt zodra de overbelasting voorbij is.
Dat zit tussen jouw oren. 4 dagen corticosteroïden stelt niets voor. Je hebt helemaal niets nodig. Verman je ipv te denken dat je pleisters of een nakuur nodig hebt. Corticosteroïden is geen cortisol in het kwadraat. Al dat gezever over cortisol is ook overdreven. Ga trainen en hou op met je zelfmedelijden.Door dexa heb ik veel last van bijwerkingen zoals vocht. Cortisol werkt spierherstel tegen en dit is cortisol in het kwadraat. Sekslust is ineens verdwenen, erectieproblemen.. Ik heb dus een nakuur test nodig. De vraag is wat en hoe.
Wat ben jij toch voor een sukkel. Binnen twee weken voel jij je terug zoals het moet, daar heb je niets voor nodig. Moest ik jouw vader zijn, zou ik je een stamp onder jouwe kont geven om je ballen weer te activeren.Okay, dus dan iets langer doorsmeren dus. Zou 1 of 2 weken effect hebben dan? Ik wil wel de minimum dosering, zeker niet meer dan dat.
Dit is waarschijnlijk de beste post die ik je ooit heb zien schrijven hier, DirkWat ben jij toch voor een sukkel. Binnen twee weken voel jij je terug zoals het moet, daar heb je niets voor nodig. Moest ik jouw vader zijn, zou ik je een stamp onder jouwe kont geven om je ballen weer te activeren.