Fitness Seller

Ik moet onnatuurlijk snel herstellen van een onnatuurlijk voorval

Status
Niet open voor verdere reacties.
giphy-facebook_s.jpg

Met een griepje niet nee. Maar dit is een kwestie van chemicaliën die al toegediend zijn bestrijden. Hoe? Chemicaliën. Die dexa geeft me serieus het gevoel alsof ik aan de morfine zit ofzo, geen grappen. Psychisch achteruit, geen libido, erectieproblemen, vocht ophopingen en spierverlies. Ik vind het wel erg toevallig dat alles voorheen normaal aanvoelde (normale test-cortisol schommelingen dus), maar dat ik in die 4 dagen tijd wel een enorm verschil heb gemerkt. Ik heb nergens meer zin in, behalve mezelf en iedereen waar ik van hou naar een betere wereld te sturen.

Zijn idd bekende bijwerkingen van dit middel, maar verdwijnen weer als sneeuw voor de zon. Alleen spierverlies kan niet op zo'n korte termijn. Als je al gewicht kwijt bent is dat glycogeen en water (1:3).

Gewoon lekker blijven trainen, eten en rusten dan komt alles weer goed!

Zijn idd bekende bijwerkingen van dit middel, maar verdwijnen weer als sneeuw voor de zon. Alleen spierverlies kan niet op zo'n korte termijn. Als je al gewicht kwijt bent is dat glycogeen en water (1:3).

Hier wil hij niet naar luisteren.

Stel je niet zo aan. Wat jij wilt/denkt, is pas onnatuurlijk. Vreten en trainen, gvd.

Andere tip is fricandellen eten. Veel. Speciaal, met mayo of satesaus.
Slaat nergens op? Nou....vergelijkbaar met...

Gewoon lekker die pleisters plakken. Laat je niet gek maken door dbb. Zijn allemaal haters die je jouw gains niet gunnen.

Of vraag het gewoon aan je arts, die heeft ervoor geleerd ten slotte.

Je hoeft ook niet echt medisch onderlegd te zijn om te snappen dat dit bullshit is.

• Topic Starter Topic Starter

Ik ben dus aangekomen in puur vocht en niet afgevallen. En spierverlies staat wel op de bijsluiter. Even voor alle duidelijkheid. Ik voel eerlijk gezegd ook vochtmassa waar eerst harde spiermassa zat. Het klinkt misschien erg raar en onlogisch maar ik weet wel hoe ik me voel. En ja herstellen gaat misschien niet gek veel harder met een pleister maar pleisters helpen je wel weer snel naar je voorhene regionen. Piek hoeft niet persee maar moet wel heel dicht in die buurt zodra de overbelasting voorbij is.

Imo zoek je slechts bevestiging in wat er zich tussen je oren afspeelt en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat je die bevestiging zo 1-2-3 gaat krijgen. In elk geval sterkte met je keuze..!

• Topic Starter Topic Starter
Imo zoek je slechts bevestiging in wat er zich tussen je oren afspeelt en ik verwacht eerlijk gezegd niet dat je die bevestiging zo 1-2-3 gaat krijgen. In elk geval sterkte met je keuze..!

Thnx man! Denk je dat 2 weken pleisters al effect heeft? Of moet het dan iets langer? Ik wil met zo weinig mogelijk snel op de been wat met gewone voeding net niet haalbaar is.

Als dit geen troll is weet ik het ook niet meer

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik ben dus aangekomen in puur vocht en niet afgevallen. En spierverlies staat wel op de bijsluiter. Even voor alle duidelijkheid. Ik voel eerlijk gezegd ook vochtmassa waar eerst harde spiermassa zat. Het klinkt misschien erg raar en onlogisch maar ik weet wel hoe ik me voel. En ja herstellen gaat misschien niet gek veel harder met een pleister maar pleisters helpen je wel weer snel naar je voorhene regionen. Piek hoeft niet persee maar moet wel heel dicht in die buurt zodra de overbelasting voorbij is.

Spierverlies staat op de bijsluiter,So what? Denk je nu echt dat je na 4 dagen al spierverlies hebt.

Naar je voorhene regionen? ja gaat gewoon extra problemen bij creeren. Wat gebeurd er als je exogene test gaat toedienen? Wat gebeurd als je ermee stopt? Je weet echt niet waarover je het hebt.

En test toedienen gaat je ook niet helpen bij de problemen die je ervaart na amper 4 dagen Dexa.

Door dexa heb ik veel last van bijwerkingen zoals vocht. Cortisol werkt spierherstel tegen en dit is cortisol in het kwadraat. Sekslust is ineens verdwenen, erectieproblemen.. Ik heb dus een nakuur test nodig. De vraag is wat en hoe.
Dat zit tussen jouw oren. 4 dagen corticosteroïden stelt niets voor. Je hebt helemaal niets nodig. Verman je ipv te denken dat je pleisters of een nakuur nodig hebt. Corticosteroïden is geen cortisol in het kwadraat. Al dat gezever over cortisol is ook overdreven. Ga trainen en hou op met je zelfmedelijden.

Okay, dus dan iets langer doorsmeren dus. Zou 1 of 2 weken effect hebben dan? Ik wil wel de minimum dosering, zeker niet meer dan dat.
Wat ben jij toch voor een sukkel. Binnen twee weken voel jij je terug zoals het moet, daar heb je niets voor nodig. Moest ik jouw vader zijn, zou ik je een stamp onder jouwe kont geven om je ballen weer te activeren.

Wat ben jij toch voor een sukkel. Binnen twee weken voel jij je terug zoals het moet, daar heb je niets voor nodig. Moest ik jouw vader zijn, zou ik je een stamp onder jouwe kont geven om je ballen weer te activeren.
Dit is waarschijnlijk de beste post die ik je ooit heb zien schrijven hier, Dirk :p

• Like
Waarderingen: Vonk
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven